Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Mam sytuację. Kupujący wylicytował 16 pozycji (filatelistyka). Z tego co widzę na swojej stronie wybrał metodę dostawy i płatność poprzez PAYU, przelew tradycyjny. Od 10 stycznia b.r. mam status płatność rozpoczęta. Odczekałam kilka dni, ale status pozostał bez zmian. Od 3-ch dni próbuję się skontaktować z właścicielem konta, ale nie odpowiada. Wiem, iż konto zostało założone około m-ca temu, a dziś odwiedzone minimum 2x.
Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Pragnę uniknąć ewentualnego negatywa lub dyskusji.
Dodam, iż aukcje zostały zakończone 7 stycznia b.r.
Wystąpić o zwrot prowizji i wystawić aukcję ponownie. Na allegro zakup wiążący jest tylko w jedną stronę więc nic nie poradzisz.
@RENA3180 Jeśli status rozpoczęta trwa tak długo, to prawdopodobnie kupujący nie zapłacił lub zrobił jakiś błąd w danych do przelewu i pieniądze wróciły do niego lub zalegają gdzieś w Allegro Finanse. Po 7 dniach bez wpłaty możesz wystąpić o zwrot prowizji i oferty wystawić ponownie. Kupujący, zgodnie z regulaminem ma 7 dni na wpłatę. Przed ponownym wystawieniem przedmiotu poinformuj go mailem, że nie dotrzymał warunków umowy, w związku z czym wpłaty po tym terminie nie będą przyjmowane. Jeśli otrzymasz negatywa, możesz go zgłosić do Allegro - zostanie usunięty, o ile naruszy zasady.
Nie zostanie usunięty niestety, miałem podobną sytuację.
W tej kategorii (filatelistyka) jest dla mnie nieopłacalne ponowić wystawienie tych aukcji musiałabym dodać wiele nowych pozycji, których obecnie nie mam przygotowanych.
Czyli straty 16 x 0,05 za wystawienie i pytanie co z prowizją, może będzie zwrócona.
W przyszłości za nowe wystawienie znowu 16 x 0,05.
+ NEGATYW
@RENA3180 Prowizja zostanie zwrócona natychmiast. Negatywa kupujący raczej ci nie wystawi , bo za co ? Nie każdy kupujący jest członkiem , to że ludzie kupują i nie płacą zdarza się dość często , musisz przywyknąć
Dziękuję za wypowiedzi i wskazówki
Wystąpiłam do Allegro o zwrot prowizji - uzyskałam.
Wysyłam wiadomość do klienta -`Informuję, iż warunki umowy nie zostały dotrzymane - opłaty po terminie nie będą przyjmowane.
Przez 3-y dni usiłowałam się skontaktować poprzez e-mail i wiadomość telefoniczną i nie uzyskałam żadnej odpowiedzi oraz próby kontaktu ze mną. `
Nagle klient odezwał się, cytuję `Witam cos poszlo nie tak bo wplata wrócila w poniedzialek ponowie wplate pozdrawiam.`