anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak kontaktu z kupującym status płatność rozpoczęta

RENA3180
#8 Zapaleniec#

Witam

Mam sytuację. Kupujący wylicytował 16 pozycji (filatelistyka). Z tego co widzę na swojej stronie wybrał metodę dostawy i płatność poprzez PAYU, przelew tradycyjny. Od 10 stycznia b.r. mam status płatność rozpoczęta. Odczekałam kilka dni, ale status pozostał bez zmian. Od 3-ch dni próbuję się skontaktować z właścicielem konta, ale nie odpowiada. Wiem, iż konto zostało założone około m-ca temu, a dziś odwiedzone minimum 2x.

Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Pragnę uniknąć ewentualnego negatywa lub dyskusji.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

RENA3180
#8 Zapaleniec#

Dodam, iż aukcje zostały zakończone 7 stycznia b.r.

oznacz moderatorów

artur8225-a1
#12 Orędownik#

Wystąpić o zwrot prowizji i wystawić aukcję ponownie. Na allegro zakup wiążący jest tylko w jedną stronę więc nic nie poradzisz.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@RENA3180 Jeśli status rozpoczęta trwa tak długo, to prawdopodobnie kupujący nie zapłacił lub zrobił jakiś błąd w danych do przelewu i pieniądze wróciły do niego lub zalegają gdzieś w Allegro Finanse. Po 7 dniach bez wpłaty możesz wystąpić o zwrot prowizji i oferty wystawić ponownie. Kupujący, zgodnie z regulaminem ma 7 dni na wpłatę. Przed ponownym wystawieniem przedmiotu poinformuj go mailem, że nie dotrzymał warunków umowy, w związku z czym wpłaty po tym terminie nie będą przyjmowane. Jeśli otrzymasz negatywa, możesz go zgłosić do Allegro - zostanie usunięty, o ile naruszy zasady.

oznacz moderatorów

Client:79577720
#14 Krzewiciel#

Nie zostanie usunięty niestety, miałem podobną sytuację. 

oznacz moderatorów

RENA3180
#8 Zapaleniec#

W tej kategorii (filatelistyka) jest dla mnie nieopłacalne ponowić wystawienie tych aukcji musiałabym dodać wiele nowych pozycji, których obecnie nie mam przygotowanych.

Czyli straty 16 x 0,05 za wystawienie i pytanie co z prowizją, może będzie zwrócona.

W przyszłości za nowe wystawienie znowu 16 x 0,05.

+ NEGATYW

oznacz moderatorów

artur8225-a1
#12 Orędownik#

@RENA3180  Prowizja zostanie zwrócona natychmiast. Negatywa kupujący raczej ci nie wystawi , bo za co ? Nie każdy kupujący jest członkiem , to że ludzie kupują i nie płacą zdarza się dość często , musisz przywyknąć 

oznacz moderatorów

RENA3180
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za wypowiedzi i wskazówki

oznacz moderatorów

RENA3180
#8 Zapaleniec#

Wystąpiłam do Allegro o zwrot prowizji - uzyskałam.

Wysyłam wiadomość do klienta -`Informuję, iż warunki umowy nie zostały dotrzymane - opłaty po terminie nie będą przyjmowane.
Przez 3-y dni usiłowałam się skontaktować poprzez e-mail i wiadomość telefoniczną i nie uzyskałam żadnej odpowiedzi oraz próby kontaktu ze mną. `

Nagle klient odezwał się, cytuję `Witam cos poszlo nie tak bo wplata wrócila w poniedzialek ponowie wplate pozdrawiam.`

 

oznacz moderatorów