Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Błąd przetwarzania żądania. Nie można stworzyć produktu bez podania wszystkich parametrów wymaganych (2 / 3)
Dzięki połączeniu produktu z Twoją ofertą zwiększysz szansę na znalezienie jej przez klientów. W przyszłości wszystkie oferty będą musiały być połączone z produktami.
Miał ktoś takie cudo ? Ostatnio mam tak na okrągło, podaję wszystkie dane, nawet te, które trzeba opcjonalnie wpisywać. Nie mam żadnego okienka podkreślonego na czerwono itd. Nie mam pojęcia o co chodzi. Mało tego, ten komunikat jest bez sensu, bo nie ma żadnej informacji, która sugeruje co trzeba jeszcze dodać ?
No to ładnie, chyba kolejna fala problemów. Najpierw brak sugestii o uzupełnieniu pól "inne", potem magiczne przekroczenie 50 znaków, teraz to...
No to jedziem:
Pierwsza sekcja, parametry podstawowe (nie pozostałe):
Jest pole Marka lub Kolor?
Mogę rzucić okiem na EAN i jakiś kod producenta lub model?
@DarkStoorM jutro zrobię kolejne podejście i jak nie pójdzie to podeślę dane 🙂
@DarkStoorM dalej bez zmian, nie idzie dodawanie produktów w dziale motoryzacja.
Dla przykładu : ramie wycieraczki, kod EAN: 5901532674484, nr części: 2759RWT1
Jeśli coś sprawdzisz to daj znać, bo ja nie mam czasu na te zabawy w produktyzację ,czy jak to tam nazwali.
Cały czas pojawiają się te same komunikaty, że nie podaję wszystkich wymaganych parametrów, raz jest to 2/3 z parametrów, innym razem 3/4 z parametrów ??
ogólnie to wygląda tak, że w tych kategoriach gdzie nie jest wymagane łączenie produktów z ofertami to pojawia się najwięcej błędów.
Zmieniłem kategorię i spróbowałem wystawić ten produkt gdzie indziej i faktycznie jest już w bazie, ale oczywiście z przypisanymi błednymi danymi (zła kategoria i zły kod produktu - wpisany całkowicie z innego auta), w takiej sytuacji od razu wyskoczyła mi informacja, że kod producenta mam zły (bo ktoś przede mną wpisał taki kod z kapelusza). Wywaliłem więc kod EAN i zostawiłem tylko kod produktu - w tym momencie został utworzony nowy produkt, ale cały czas mówimy o tej drugiej kategorii (pióra wycieraczek). Wcześniejsze błędy pojawiały się w kategorii (ramiona wycieraczek). Tak się składa, że 1% ofert połaczonych ma być w kategorii pióra, a w ramionach na razie 0%
Reasumując, allegro "zmusza" nas do dodawania produktów i łaczenia ofert, ale cały ten system jest lekko mówiąc kompletnie niesprawny i niedopracowany. W kategoriach, gdzie to łaczenie nie jest wymagane raz się uda połaczyć, innym razem nie. Próbowałem to też na innych produktach i innych podkategoriach - błedy o których wspominam w tytule pojawiają się zawsze w tych działach, gdzie nie jest wymagane łaczenie ofert. w przypadku zmiany podkategorii na taką gdzie allegro wymaga łączenia, i próbie wystawienia tego samego produktu co wczesniej komunikaty o błedach są inne, co jest całkowicie niezrozumiałe i świadczy o błędach po stronie serwisu.
(edit) aj, nie widziałem nowego postu 😄
@mikeza uuu, na auto częściach niezbyt się znam, ale widzę dwa produkty
Według numeru:
A pod podanym EANem jest to
Druga sprawa. Poniższe parametry muszą być uzupełnione:
No i tutaj pojawia się problem producenta. Twój producent widnieje na liście? Jeżeli nie ma i wskażesz Inny z wartością własną, najprawdopodobniej nie przejdzie (w niektórych kategoriach chyba nie ma to znaczenia)... i trzeba będzie pisać do Allegro z prośbą o dodanie producenta. To jedyne co tutaj mogę poradzić.
Ewentualnie jeżeli któryś z powyższych pasuje, to zgłosić błąd, bo może ktoś źle wypełnił, ale to kolejne długie dni czekania na reakcję...
Mogę jeszcze podpowiedzieć, że jeżeli wystawiasz świeżą ofertę, kategorię możesz zmienić automatycznie jeżeli produkt znajduje się w bazie. Najlepiej wyszukać po jakimkolwiek parametrze i powinno coś znaleźć - w ten sposób możesz szybko wyłapać błędny produkt. Straszny bałagan w tej bazie...
@DarkStoorM tak szczerze, to nie mam czasu, ani ochoty, żeby poprawiać błedy serwisu. ta osoba, która dodała ten produkt wpisała całkowicie błedny nr katalogowy częsci, 3B9955427 to oryginalny nr samego pióra dedykowanego do grupy audi/vw. Tak właśnie wygląda cały ten proces, ktoś dodaje ramie do nissana, a wpisuje kod dowolnego produktu, w tym przypadku samego pióra do vw. Nie ma tutaj żadnego sensu ani logiki.
Co do producenta, to tutaj jest mega zagwozdka, bo 90% częsci samochodowych sprzedawanych na allegro nie ma żadnego producenta, to towar produkowany na dalekim wschodzie, bez kodów EAN, bez kodów producenta itd. Allegro, zeby było śmieszniej powpisywało na listę producentów - importerów/dystrybutorów. Czyli równie dobrze ja mogę się tam dodać i wpisywac, że jestem producentem. To czysta fikcja jednym słowem 🙂
Mimo wszystko serwis pokazuje błędne komunikaty, bo skoro produkt już był wprowadzony, to powinien pokazać mi się właśnie komunikat o takiej treści, że moje parametry nie są zgodne z wprowadzonymi wczesniej danymi, a nie jakiś bzdurny komunikat, że czegoś tam nie uzupełniłem. Jest to celowe wprowadzanie w błąd podczas procesu dodawania produktu. Jak wspominałem wcześniej, wystawiając w różnych kategoriach dostaje się różne komunikaty, które nie mają wspólnych elementów ??
krótko - szkoda na to czasu
@mikeza Jesteś pewna, że nie próbujesz utworzyć produktu, który już jest w naszej bazie?
@nat_not jeśli próbuję utworzyć produkt, który już jest w bazie wtedy pojawia się komunikat mniej więcej taki:
nie udało się otworzyć produktu, ponieważ taki produkt już istnieje w związku z tym powiązaliśmy Twoją ofertę z tym produktem.
Dla mnie to logiczne, jeśli produkt już jest, wtedy przy próbie jego stworzenia zostaje on powiązany z istniejącym. I takie komunikaty również miałem, po czym następowało powiązanie z istniejącym produktem nowej oferty.
W przypadku braku pewnych parametrów, wyskakuje zawsze podkreslone na czerwono co nalezy odznaczyć.
Jesli są jakieś błedne wpisy w EAN, czy kodzie , również taki bład wyskakuje.
W tym przypadku, a nie jest on jedyny, bo miałem już tak wiele razy, nie wiadomo o co chodzi pomimo, że wszystko zostaje prawidłowo wypełnione, nie tworzę produktu, jak również nie nastepuje powiązanie z hipotetycznie istniejącym produktem ??
@mikeza Żeby zgłoszenie mogło zostać zweryfikowane, prześlij zrzuty ekranu z widokiem kolejnych wykonywanych czynności podczas nieudanej próby utworzenia produktu. Wskaż też numer oferty, w której ten problem się pojawił.
@accadia Dziękuję za informację. Zapewniam, że pracuję w Allegro, choć oczywiście nie przy rozwiązywaniu problemów technicznych, więc zanim przekażę zgłoszenie do dalszej analizy, muszę się upewnić, że jest to konieczne.
Pani "moderator" - nie mam bladego pojecia co Pani tutaj robi.. jednoczesnie zachodzi podejrzenie, ze nie jest Pani pracownikiem allegro, albo przynajmniej jakims malo waznym na najnizszym mozliwym szczeblu
mialem ten sam problem, ktory zglaszalem na pomoc jakies 3 dni temu - otrzymalem odpowiedz, ze faktycznie jest taki problem, wyskakuje blad przy tworzeniu polaczenia produktu i trwaja prace nad jego usunieciem
i tutaj pojawia sie moje pytanie - czemu Pani o tym nie wie?
@accadia w sumie nic nowego, bo serwis allegro nie lubi się publicznie przyznawać, że są jakieś problemy, czy błędy 🙂
Będą nam kazać po 100 razy łaczyć te oferty z produktami, a to i tak nic nie da, bo coś się rypnęło.