anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak kontaktu z obsługą, brak rozwiązania do końca sprawy

ppat5
#9 Pomysłodawca


Zwracam się z prośbą o wyjaśnienie oraz pilne ustalenie terminu wyrównania mojej punktacji Super Sprzedawcy na koncie oraz zwrotu środków w kwocie 2 500 zł, które winny zostać mi zwrócone po zdjęciu nałożonych sankcji.

Przypominam, że sankcje te zostały nałożone niezasadnie – potwierdziłam i dostarczyłam dokumentację potwierdzającą oryginalność oferowanych produktów, co przyczyniło się do zdjęcia nałożonych ograniczeń na moje konto.

W związku z powyższym zwracam się o jasne stanowisko Allegro oraz informację, kiedy mogę spodziewać się:

zwrotu kwoty 2 500 zł na moje konto,

przywrócenia pierwotnej punktacji, bez sankcji, z uwzględnieniem statusu Super Sprzedawcy,


Mimo ciągłego ponawiania emaili  nie mam od Państwa odpowiedzi.
Podkreślę również że korespondencja w sprawie nr 53695151 pozostaje bez Państwa odpowiedzi.

Nie aktualizują się WOGÓLE punkty na moim koncie, i do tej pory wisi naruszenie DOBBLE.

Mimo iż zostały wielokrotnie wszelkie dokumenty wysłane - a sprawa została przez Państwa rozpatrzona pozytywnie. Naruszenia w całości miały zejść a punkty miały być przywrócone.

ile mam czekac ???????????

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@ppat5 na Twoim saldzie została już wykonana korekta naliczonej opłaty (26 września), z tego co widzę blokady marek również są już nieaktywne. Wyjaśniam kwestię naliczonych punktów w jakości sprzedaży. 
W prowadzonej korespondencji e-mail nie wysyłaj proszę kolejnych ponagleń, ponieważ wydłuża to czas oczekiwania na odpowiedź. Rozumiem, że ta sprawa jest frustrująca i długo trwa, ale z pewnością otrzymasz odpowiedź na swoje zgłoszenie. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ppat5
#9 Pomysłodawca

Aktualizacja została zrobiona dzisiaj ale jest zrobiona źle, od 20 września nie nalicza się poziom dobry, a minęło już 18 dni. Dodatkowo, przed blokadami miałam tytuł super sprzedawcy, wiec takiego żądam do przywrócenia. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@ppat5 sprawdziłam, że sprawa punktacji Super Sprzedawcy jest wyjaśniana, informacje na ten temat otrzymasz w korespondencji e-mail, więc muszę poprosić Cię jeszcze o cierpliwość.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów