Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
przy probie zmiany cen grupowo o procent lub kwote pojawia sie komunikat przy częsci ofert (Brak ustawień wiadomości do sprzedającego) i niestety w tych ofertch trzeba cene zmieniac ręcznie,identycznie sprawa wygląda przy wznawianiu zakonczonych aukcji.dział technicny allegro od maja niby coś z tym robi ale nic nie zmienili.....czy a takiej sytuacji moge ubiegac się o zwrot prowizji z tytułu niedziałania serwisu .?
to nie jest błąd tylko celowe działanie serwisu
w jakim celu jest to robione ?
Jak coś nowego sobie wymyślą i dodadzą jako wymagane (np. podanie ean, id producenta itd.) to wyskakuje błąd, żebyś to uzupełnił... to samo jest przez API, gdy chcesz zmienić stan magazynowy, cenę lub edytować opis.
Po co w ogóle "ustawienia wiadomości do sprzedającego" są wymagane? Nie mogą domyślnie tego uzupełnić, skoro przy wystawianiu nowej oferty i tak mamy to zaznaczone. Jeżeli wystawiamy przez API, to w przypadku braku tego ustawienia sami mogą sobie to uzupełnić... dlaczego ciągle wprowadzają jakieś utrudnienia?
Ustawienia wiadomości do sprzedającego faktycznie są aż tak ważne, że nie można dokonać w ofercie żadnych zmian? Genialna aktualizacja 🙂
@Bikepart Cześć. 🙂 Podeślij mi proszę zrzut całego ekranu z widocznymi numerami ofert, a także z komunikatem.
@Bikepart Sprawdź proszę sekcję Wiadomość dla sprzedającego w edycji oferty i upewnij się, że masz tutaj wybraną którąś z opcji:
Jeśli sekcja "Wiadomość do sprzedającego" jest uzupełniona, to również poproszę o zrzut ekranu. Jeśli problem wciąż będzie występował, to poproszę Cię o nowe zrzuty całego ekranu, ponieważ do dokładnej weryfikacji potrzebujemy widocznego paska URL, a także datę i godzinę.
wiadomośc do sprzedającego jest standardowo zanaczona w kazdej ofercie automatycznie przez allegro,tak jak na screnie , nie mozna wiec nie rozumiem o co chodzi.
@Bikepart Dzięki ale żeby Dział Techniczny mógł zweryfikować tę sprawę, potrzebny będzie zrzut ekranu z Twoich ustawień "Wiadomość do Sprzedającego", a także zrzuty z widocznym adresem URL, datą i godziną.
WITAM.JAKI ADRES URL ? CZEGO DATA I GODINA BO NIE ROZUMIEM
.WYSŁALEM PRZECIEZ SCREENA Z WIDOCZNYM ADRESEM.
WIADOMOSCI DLA SPRZEDAJĄCEGO SA WSZEDZIE TAKIE SAME USTAWIONE.
TAK JAK PANI WYSŁAŁA W SCREENIE .
@Bikepart Na zrzucie musi być widoczny cały ekran (łącznie z adresem URL, datą i godziną). Wtedy Dział Techniczny jest w stanie odszukać ten komunikat w systemie. Nie wykonuj zrzutu ekranu przez przeglądarkę, tylko naciśnij klawisz Print Screen (jeśli korzystasz z Windosa) lub Shift-Command-3 (jeśli z Maca).
czemu dzial techniczny nie polaczy sie zdalnie tak jak to robią wszystkie firmy z ktorymi mamy nasz sklep internetowy w razie problemu.roziazują problem w 24 godziny,a u was czekamy od poczatku maja i nic,czy to nie jest słabe....
jak niby odszuka komunikat skoro robilismy probe zmiany cen wczoraj,w zasadzie juz pisali do na 5 razy ze naprawaili ,ale nic sie nie zmieniło.oczekuje działania z waszej strony .za co płacimy prowizje skoro serwis nie jest funkcjonalny
@Bikepart Żaden z przesłanych przez Ciebie zrzutów ekranu nie potwierdza wybrania opcji wiadomości. Chodzi nam o taki widok:
Zatem ponawiam prośbę o przesłanie zrzutu z danych ofert, który potwierdzi, że pole jest wypełnione w ofertach.
PRZECIEŻ TE WIADOMNOŚCI SA DOMYSLENE W KAZDEJ AUKCJI ,
NIE DA SIE NIE WYBRAC ZADNEJ OPCJI,
A DOMYSLNIE WE WSZYSTKICH AUKCJACH JEST POZOSTAW MOŻLIWOŚC KONTAKTU.
więc logika podpowiada ze ten screen który chcecie nie ma sensu....
ale prosze pierwsza oferta z tych niepoprawionych od góry.