Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
wygenerowaliśmy etykietę DPD dla klientki.
Jednak ta zmieniła adres dostawy.
Niestety nie możemy usunąć tej pierwszej, gdyż pojawia się błąd - iż firma DPD uniemożliwia usunięcia etykiety.
Co możemy zrobić by nie wisiała niezrealizowana etykieta w systemie ?
@kajtkowelove_pl Cześć. 🙂 Przesyłkę można anulować do momentu, w którym pozwala na to Przewoźnik — jeśli pojawia Ci się komunikat, że usunięcie przesyłki jest niemożliwe, to niestety, ale my nie mamy już na to wpływu.
Jeśli nie nadasz tej paczki, to nie zostanie naliczona za to żadna opłata.
Dziękuję za informacje. Choć przewoźnik nie pozostawia pola do manewru gdyż to wszystko miało miejsce w odstępie 30 min.....