Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, w kilku wybiórczych zamówieniach np. bdcac140-7e5b-11ef-b08c-c9356358e2d2 , 9d58d1f1-78f1-11ef-ace4-bdd4aa11ce11 nie ma możliwości wprowadzenia numeru przesyłki. Wysyłamy nie poprzez allegro, tylko zewnętrzną stronę i zawsze była opcja klikając w "AKCJE" wybrać przewoźnika i wpisać nr przesyłki, była też ikonka, teraz nie ma nic. W tym momencie wpływa to negatywnie na ocenę poziomu sprzedaży.
@Eco-House-MK oba zamówienia zostały automatycznie wykluczone z jakości sprzedaży, właśnie ze względu na metodę dostawy, której nie możemy śledzić.
Wszędzie ustawiona jest ta sama metoda dostawy, w jednych można wprowadzić numer przesyłki, w innych nie. Mamy w ogóle numerów przesyłki nie wprowadzać? Wtedy na jakiej podstawie liczona jest wysyłka w terminie?
@Eco-House-MK metoda dostawy "Dostawa przez sprzedającego" jest automatycznie wykluczana z logistycznych miar Jakości sprzedaży, więc wysyłka w terminie nie jest liczona.
Witam. U mnie taka sama sytuacja. Nie ma możliwości dodania przewoźnika i numeru przesyłki przez co klient nie widzi czy przesyłka została nadana czy nie itd. Skoro Allegro zlikwidowało tę opcje to proszę zwracać pobraną prowizję za koszta wysyłki od tych transakcji. Allegro w tym momencie nie udostępnia już kupującemu możliwości monitorowania przesyłki czyli nie wykonuje żadnej usługi a bierze za to pieniądze. To chyba nie jest do końca legalne! brać prowizję od nie wykonanej usługi.