anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości wyboru gabarytu paczkomatu poprzez Wysyłam z Allegro.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Firma-Polmer
#10 Popularyzator#

Coś się dzisiaj zmieniło, czy może jest jakaś awaria bo nie ma już możliwości wyboru zdefiniowanych gabarytów paczkomatów poprzez narzędzie Wysyłam z Allegro??? Teraz trzeba jak przy wysyłkach kurierskich wpisywać ręcznie wymiary paczek..

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13
Pandaboo
#7 Wielbiciel#

Podłączam się do tematu. Zaszła jakaś zmiana w wyborze gabarytu dla paczkomatów czy zwyczajnie, przez błąd, nie mogą one zostać pobrane, więc awaryjnie wyświetlane są pola na wymiary paczki w cm ?

oznacz moderatorów
mojdomogrod
#8 Zapaleniec#

To samo u mnie.... Chetnie sie dowiem

oznacz moderatorów
TORPEDO-BIKE
#8 Zapaleniec#

ups też wymaga gabarytów - chętnie się dowiem, kogo allegro zwolniło za taki błąd 

oznacz moderatorów
TORPEDO-BIKE
#8 Zapaleniec#

A przez menagera działa normalnie wiec to na pewno błąd allegro. Pewnie nauka tańca na rurze komuś w IT nie poszła na dobre.

oznacz moderatorów
biosorcerer
#15 Entuzjasta#

@TORPEDO-BIKE - no ale to sie w IT należy, z władzą nie dyskutuj 🤣🤣🤣

oznacz moderatorów
ZDROWERSI
#10 Popularyzator#

U nas podobnie.
Znacznie wydłuża się czas poświęcony na każdą przygotowywaną paczkę.

oznacz moderatorów
HrTrade3
#7 Wielbiciel#
U nas tak samo, nie da się wybrać gabarytu.
oznacz moderatorów
moto-planet
#8 Zapaleniec#

Wciąż czekam, za możliwością nadania do paczkomatu minikuriera oraz kuriera inpost przez narzędzie Wysyłam z Allegro. Za każdym razem takie paczki muszę nadawać przez manager paczkomatów oddzielnie.

oznacz moderatorów
Zofartshop
#8 Zapaleniec#

Czy ktoś coś robi w tej kwestii? Halo zespół Allegro?

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Wybór gabarytu dla przesyłek do paczkomatów jest już ponownie dostępny w Wysyłam z Allegro. Jeśli u Was się wciąż nie pojawia, wyczyścicie proszę pliki cookies i pamięć podręczną przeglądarki. Jeśli to nie pomoże, poproszę o dokładne numery zamówień i wtedy sprawdzimy przyczynę tej sytuacji. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Zofartshop
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, wyczyściłem pliki cookies i pamięć podręczną. Niestety nadal ten sam problem, muszę podawać wymiary przesyłek. Poniżej numery zamówień:
ea839710-c49f-11ed-893e-e35438adfc8b

2bb79590-c4c0-11ed-8dd7-27cc2d6b5b18

73aeab90-c49d-11ed-8dd7-27cc2d6b5b18

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Zofartshop poprosiłam już o weryfikację tej sytuacji, więc gdy tylko dostanę szczegóły, wrócę do Ciebie z informacjami. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Zofartshop Z jakiego okresu wyczyściłeś pliki cookies? Sugeruję przynajmniej z 24 godz. i powinno być w porządku. Dostałam potwierdzenie, że problemy już nie występują, więc możesz spróbować także na innej przeglądarce. Jeśli to nie pomoże, sugeruję abyś wpisał te wymiary ręcznie i nadał te przesyłki, by nie narazić się na konsekwencje w statystykach jakości sprzedaży. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów