anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości wygenerowania etykiety/

boo_med
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

Mam dwóch kupujących. Oba przypadki allegro smart.

Przy jednym kliencie utworzyły mi się 2 etykiety.

Przy drugim nie mam możliwości wygenerowania etykiety. Przy imporcie na Inpost - nie widać tej przesyłki. 
Sprzedaż z jednego dnia.

Wygląda na to, że przy jednym kupującym zrobiły się dwie etykiety (na rzecz tego do którego nie mogę jej wygenerować). 

Proszę o radę jak to cofnąć i nadać etykietę temu komu teraz nie mogę.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@boo_med Poproszę o numery zamówień, których dotyczy ta sytuacja oraz informację z jakiego dokładnie narzędzia do generowania etykiet korzystasz. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

boo_med
#8 Zapaleniec#

32f5bca2-a89d-11ec-8634-67497da969df - tutaj wygenerowały się dwie etykiety "na rzecz" innego użytkownika 
53fd59f2-a82d-11ec-b5fd-238558a28849 - w tym przypadku nie mogę wygenrować etykiety do zamówienia. Nie widać go na Allegro Inpost

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@boo_med Dziękuję za te numery, ale czy chodzi o Manager Paczek Inpost? 

 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

boo_med
#8 Zapaleniec#

tak, 

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@boo_med 

Dzień dobry,

informuję, że na początku typ przesyłki jest automatycznie ustawiony jako import przesyłek typu „Allegro Paczkomaty 24/7”, jeśli ma zostać zaimportowany inny rodzaj przesyłki - należy zmienić filtr na daną usługę i wybrać przycisk "Szukaj". Aukcja powinna się wówczas pojawić.

Import danych z aukcji Allegro może trwać do 8h.

W celu dokładnej weryfikacji sytuacji proszę o wysłanie następujących danych do zamówień na pomoc@inpost.pl:

- Nazwa użytkownika Allegro sprzedającego:

- Nazwa użytkownika Allegro kupującego:

- Adres e-mail sprzedającego (w naszym systemie):

- Numer Aukcji:

- ID płatności:

- Data zakupu i płatności:

- Nowa integracja Allegro (zakładka Allegro) czy stara (zakładka Wyślij paczki):

- 24-cyfrowe numery utworzonych etykiet:

Zgłoszenie zostanie wysłane do dalszej weryfikacji do odpowiedniego działu.

oznacz moderatorów

boo_med
#8 Zapaleniec#

dziękuję za pomoc!

 

 

oznacz moderatorów