Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Mam dwóch kupujących. Oba przypadki allegro smart.
Przy jednym kliencie utworzyły mi się 2 etykiety.
Przy drugim nie mam możliwości wygenerowania etykiety. Przy imporcie na Inpost - nie widać tej przesyłki.
Sprzedaż z jednego dnia.
Wygląda na to, że przy jednym kupującym zrobiły się dwie etykiety (na rzecz tego do którego nie mogę jej wygenerować).
Proszę o radę jak to cofnąć i nadać etykietę temu komu teraz nie mogę.
@boo_med Poproszę o numery zamówień, których dotyczy ta sytuacja oraz informację z jakiego dokładnie narzędzia do generowania etykiet korzystasz.
32f5bca2-a89d-11ec-8634-67497da969df - tutaj wygenerowały się dwie etykiety "na rzecz" innego użytkownika
53fd59f2-a82d-11ec-b5fd-238558a28849 - w tym przypadku nie mogę wygenrować etykiety do zamówienia. Nie widać go na Allegro Inpost
@boo_med Dziękuję za te numery, ale czy chodzi o Manager Paczek Inpost?
tak,
Dzień dobry,
informuję, że na początku typ przesyłki jest automatycznie ustawiony jako import przesyłek typu „Allegro Paczkomaty 24/7”, jeśli ma zostać zaimportowany inny rodzaj przesyłki - należy zmienić filtr na daną usługę i wybrać przycisk "Szukaj". Aukcja powinna się wówczas pojawić.
Import danych z aukcji Allegro może trwać do 8h.
W celu dokładnej weryfikacji sytuacji proszę o wysłanie następujących danych do zamówień na pomoc@inpost.pl:
- Nazwa użytkownika Allegro sprzedającego:
- Nazwa użytkownika Allegro kupującego:
- Adres e-mail sprzedającego (w naszym systemie):
- Numer Aukcji:
- ID płatności:
- Data zakupu i płatności:
- Nowa integracja Allegro (zakładka Allegro) czy stara (zakładka Wyślij paczki):
- 24-cyfrowe numery utworzonych etykiet:
Zgłoszenie zostanie wysłane do dalszej weryfikacji do odpowiedniego działu.
dziękuję za pomoc!