Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Mam dwóch kupujących. Oba przypadki allegro smart.
Przy jednym kliencie utworzyły mi się 2 etykiety.
Przy drugim nie mam możliwości wygenerowania etykiety. Przy imporcie na Inpost - nie widać tej przesyłki.
Sprzedaż z jednego dnia.
Wygląda na to, że przy jednym kupującym zrobiły się dwie etykiety (na rzecz tego do którego nie mogę jej wygenerować).
Proszę o radę jak to cofnąć i nadać etykietę temu komu teraz nie mogę.
@boo_med Poproszę o numery zamówień, których dotyczy ta sytuacja oraz informację z jakiego dokładnie narzędzia do generowania etykiet korzystasz.
32f5bca2-a89d-11ec-8634-67497da969df - tutaj wygenerowały się dwie etykiety "na rzecz" innego użytkownika
53fd59f2-a82d-11ec-b5fd-238558a28849 - w tym przypadku nie mogę wygenrować etykiety do zamówienia. Nie widać go na Allegro Inpost
tak,
Dzień dobry,
informuję, że na początku typ przesyłki jest automatycznie ustawiony jako import przesyłek typu „Allegro Paczkomaty 24/7”, jeśli ma zostać zaimportowany inny rodzaj przesyłki - należy zmienić filtr na daną usługę i wybrać przycisk "Szukaj". Aukcja powinna się wówczas pojawić.
Import danych z aukcji Allegro może trwać do 8h.
W celu dokładnej weryfikacji sytuacji proszę o wysłanie następujących danych do zamówień na pomoc@inpost.pl:
- Nazwa użytkownika Allegro sprzedającego:
- Nazwa użytkownika Allegro kupującego:
- Adres e-mail sprzedającego (w naszym systemie):
- Numer Aukcji:
- ID płatności:
- Data zakupu i płatności:
- Nowa integracja Allegro (zakładka Allegro) czy stara (zakładka Wyślij paczki):
- 24-cyfrowe numery utworzonych etykiet:
Zgłoszenie zostanie wysłane do dalszej weryfikacji do odpowiedniego działu.
dziękuję za pomoc!