Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie wiem jak to ugryźć, dzisiaj dostaliśmy komentarz negatywny, który wygląda na pomyłkę. Próbowałem skontaktować się z kupującym i wysłać prośbę o zmianę, ale pojawia mi się info, że minął czas na wysłanie prośby o zmianę oceny. Nie rozumiem tego, bo komentarz został wystawiony przed chwilą, więc jakim cudem mógł minąć czas na wysłanie tej prośby ?
For The Horde!!!
@mikeza To możliwe w bardzo sporadycznych sytuacjach, np. jeśli komentarz był wystawiony ostatniego, możliwego dnia, czyli 90 dni po zakupie. Wówczas nie będziesz miał już możliwości wysłania prośby o edycję. Czy chodzi o ocenę na koncie, z którego tutaj piszesz? Podaj mi proszę więcej szczegółów to sprawdzę przyczynę tej sytuacji.
dokładnie, dzisiejszy komentarz negatywny na tym koncie, wystawiony 15.03 i od razu po wystawieniu opcja prośba o zmianę była wygaszona, z info, że minął termin na jej wysłanie. To było tego samego dnia co otrzymałem komentarz.
dostałem info od konsultanta, że od zakupu minęło ponad 90dni i nie można wysłać prośby o zmianę. Powiem szczerze, że to dziwna sytuacja, kupujący może ocenić, a ja nie mogę poprosić go o zmianę lub wytłumaczenie oceny. Nie sądziłem, że to jest możliwe. Moim zdaniem czas na prośbę powinien być liczony od momentu wystawienia oceny, może być nawet krótszy, ale nie powinien mieć korelacji z czasem zakupu.
@mikeza zawsze kupujący może usunąć komentarz lub napisać na forum oznaczyć moderatorki prośbę o zmianę lub usunięcie
no tak, tylko ja nie mogę mu wysłać prośby o zmianę, to mimo wszystko trochę dziwne. Dzisiaj wystawił, a ja nie mogłem tego samego dnia wysłać do niego wiadomości w tej sprawie.
@_HolaOla_ ta sytuacja narusza art. 11.8 Regulaminu Allegro. Ale Wy pokazujecie nie pierwszy raz, że macie to w poważaniu.
@medalik_2009 allegro właśnie powyżej przyznało. że ma to gdzieś mimo że wie o problemie
@_HolaOla_ "To możliwe w bardzo sporadycznych sytuacjach..."
To nie są sporadyczne sytuacje tylko wynik przypominania o wystawieniu oceny w ostatnim dniu, po którym sprzedający nie będzie już mógł już jej wystawić. Dodatkowo zirytowany klient z reguły wystawia ją w sposób "subiektywny"
Nikt z odpowiedzialnych za portal nie pomyślał, że prośba o zmianę oceny powinna być możliwa przez kilka dni po jej wystawieniu.
Zgadza się takie przypominanie wielu lekko mówiąc irytuje ,i nawet myślą że za tym stoi sprzedawca który domaga się komentarza . Jaką opinie może dać zirytowany klient ,wiadomo negatywną.
Najpierw skontaktuj się z klientem poprzez chat. Po kilku dniach bez odpowiedzi napisz do allegro https://allegro.pl/pomoc/kontakt prośbę o usunięcie opinii z informacją, że klient nie reaguje na próbę kontakt w celu wyjaśnienia sprawy.
U mnie bez problemu usunęli negatywną opinię, która była bez komentarza (wszystkie gwiazdki na 5).