anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak numerów przesyłek Inpost a rabat za szybkie dostawy

Pulse
#7 Wielbiciel#

Witam,

Klienci zakładają spory, wydzwaniają piszą maile. Allegro i Inpost nie uzupełnili numerów przesyłek z wczoraj, dodatkowe pewnie My Sprzedawcy stracimy rabat za szybkie nadania. Czy się mylę, Allegro?

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

mr_oma
Moderator
Moderator

@Pulse, jeśli statusy się nie zaktualizują, a tracking potwierdzi spełnienie warunków programu, będziemy ręcznie weryfikować takie sytuacje i korygować rabaty za szybkie nadania. 

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów

Pulse
#7 Wielbiciel#

Statusy się nie zaktualizowały, dodatkowo Klienci nie dostali informacji od Inpostu i wielu z nich dopytuje o paczki mimo, że są w paczkomatach. Czemu Allegro nie dodało po awarii numerów przesyłek? Teraz nie dosyć że Klienci mają pretensje to wiele paczek wróci bo coś nie zagrało po stronie Inpostu z informacją że paczki są do odbioru.

oznacz moderatorów

mr_oma
Moderator
Moderator

@Pulse, wyjaśniamy tę sprawę z przewoźnikiem. Gdy będę wiedziała coś więcej, dam znać. 

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów

Kopim_pl
#7 Wielbiciel#

U nas dokładnie ten sam problem, numery nie były uzupełnione do kilkudziesięciu paczek przez co dość drastycznie spadły parametry Numery przesyłek uzupełnione w terminie oraz Wysyłka w terminie. Numery musieliśmy uzupełnić ręcznie ale było już za późno. Wielu klientów również dzwoniło/pisało w tej sprawie, ponieważ nie wiedzieli czy paczka była wysłana czy nie, zapewne niektóre z paczek wrócą do nas z powodu nieodebrania. Zauważyłem też, że niektóre z tych paczek na śledzeniu od 13.09 krążą między oddziałami. Dla przykładu 638400447162005111365208.

@InPost  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

mr_oma
Moderator
Moderator

@Pulse, czy możesz wskazać numery listów przewozowych? 

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów

bikefast-pl
#7 Wielbiciel#

tego jest masa

689500447144200120663448
689500447152131118209069
689500447143200122376397
689500447158100120683727
689500447102014127366253
689500447171791118168511

i wiele innych

oznacz moderatorów

mr_oma
Moderator
Moderator

@bikefast-pl, czy na pewno podałeś poprawnego mejla? Z jakiego narzędzia korzystałeś przy nadawaniu?

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów

bikefast-pl
#7 Wielbiciel#

tak wszystko szło normalnie przez managera Inpostu, zawsze działało, w poniedziałek coś dziwnego się wydarzyło

oznacz moderatorów

mix-mce
#10 Popularyzator#

@mr_oma do zamówienia 9f20f000-1547-11ec-bb36-e3ca5ec7a536 kupujący mi zgłosił że inpost powiadomił go o zwrocie paczki do nadawcy z powodu przeterminowania a paczka jeszcze nawet nie dotarła do paczkomatu, zamówienie z wtorku.

zamęt i zamieszanie.

oznacz moderatorów

mr_oma
Moderator
Moderator

@mix-mce, z Twojego opisu wynika, że to błąd po stronie przewoźnika. Czy próbowałeś się z nim skontaktować?

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów

mix-mce
#10 Popularyzator#

@mr_oma nie mam czasu, muszę podopisywać eany do ofert gdzie nagle stało się to obowiązkowe bo inaczej mi się nie wznowią a czas leci

oznacz moderatorów