anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak numerów przesyłek Inpost Kurier

EElektryka_com
#11 Animator#

Allegro importuje numery przesyłek poprawnie z DPD/Allegro DPD i Inpost Paczkomaty, za to z Inpost Kurier w ogóle. Adres e-mail jest przekazany prawidłowo. Coś jeszcze jest wymagane by to zadziałało?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@EElektryka_com poproszę o informację z jakiego narzędzia nadawczego korzystasz oraz jaki jest numer zamówienia, które nie jest importowane?  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

EElektryka_com
#11 Animator#

Narzędzie własne, część mi zapisuje poprawnie tylko dlatego, ze na niektórych stanowiskach jest jeszcze stara wersja, która sama łaczy się po API i dodaje nr przesyłki. W nowej wersji wyciąłem API Allegro i wszystko działa ok, prócz InPost Kurier

np zamówienie nr 4285dd90-9aff-11ec-8fa5-f97cd47bc54c

tu poniżej screen ze strony InPostu (niektóre dane usunięte)

EElektryka_com_0-1646655063188.png

 

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@EElektryka_com dziękuję za informację! Przekażę je do naszego działu technicznego z prośbą o pomoc, jeszcze jedno pytanie - czy mówimy o Wysyłam z Allegro? I to nazywasz narzędziem własnym? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

EElektryka_com
#11 Animator#

Nie, rozwiązanie bezpośrednio po API Inpostu (https://api-shipx-pl.easypack24.net/v1/shipments/), łączy się z naszym kontem u nich i rejestruje przesyłkę i pobiera etykietę. Jak pisałem, dane pzresyłki są prawidłowo umieszczone w InPost, zakładam, ze dla Allegro istotny jest tylko e-mail odbiorcy (w postaci user+zamowienie@allegromail.pl). Metoda nadanie paczkomatu Inpost niewiele się różni - a tu żadnego problemu nie ma.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@EElektryka_com 

Dzień dobry,

na wstępie prosimy o weryfikację, czy w Managerze Paczek są wybrane właściwe filtry (w szczególności filtr dotyczący rodzaju przesyłki). Dodatkowo prosimy o wyczyszczenie ciasteczek cookies, zalogowanie się przez inną przeglądarkę, ponowne połączenie konta Allegro z kontem w Managerze Paczek oraz weryfikację, czy jest włączona funkcja wyskakujących okienek w przeglądarce. 


Jeżeli powyższe rozwiązania nie pomogą, w celu weryfikacji opisanej sytuacji prosimy o wiadomość prywatną na pomoc@inpost.pl wraz z podaniem następujących danych:

  • nazwa użytkownika Allegro sprzedającego:
  • nazwa użytkownika Allegro kupującego:
  • adres e-mail Sprzedającego (w naszym systemie):
  • numer aukcji:
  • ID płatności:
  • data zakupu i płatności:
  • nowa integracja Allegro (zakładka Allegro) czy stara (zakładka Wyślij paczki):
  • skan z Managera Paczek.




 

oznacz moderatorów

EElektryka_com
#11 Animator#

Ale to jest odpowiedź na niezadane pytanie, ja nie mam problemu z nadaniem przesyłek, czy nawet integracją, którą wyciąłem zupełnie i zgodnie z tym to powinno dalej działać, ze względu na integrację samego Allegro z przewoźnikami bez udziału samych sprzedawców, jedynie, co mają robić to podanie odpowiedniego e-maila kupującego

https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/przewoznicy-zintegrowani-z-allegro-4RY6gLKLZSD

Jak pisałem, DPD działa, paczkomaty Inpost działają, tylko Inpost Kurier nie działa.

oznacz moderatorów