Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Mam problem z jednym kupującym. W maju trzykrotnie zamawiał produkty wybierając formę dostawy Allegro Kurier DPD pobranie. Za każdym razem nie odbierał paczki i paczka wracała do mnie. Dzwoniłem, pisałem - zero odzewu. Tak, jakby ktoś robił sobie żarty. Zablokowałem konto i wyrzuciłem w ogóle taką formę dostawy. Na początku września z powrotem aktywowałem wysyłkę za pobraniem i ta osoba znowu kupiła, ale z innego konta. Adres, nr telefonu ten sam. Co robić? Bo to, że nie odbierze to oczywiste i to, że kolejny raz naraża mnie na dodatkowe koszty to też jest oczywiste. Proszę o pomoc.
Polubił Cię😒, nie wiemy co Ci doradzić poza nie udostępnianiem tej formy dostawy.
Dziękuję za odpowiedź. To nie jest rozwiązanie bo jednak dość spora część Klientów korzysta właśnie z tej formy. Ponosić straty tylko dlatego, że ktoś sobie robi żarty to tak średnio.
@Batmani_pl możesz próbować zgłosić do allegro. Jeżeli zdołają powiązać konta to powinni zablokować tworzenie nowych kont.
Dziękuję za odpowiedź. Wątpię, że Allegro coś z tym zrobi bo o ile adres, numer telefonu jest ten sam i to samo nazwisko to imię tym razem jest inne więc powiedzą, że to nie ta sama osoba.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ coś dla Was.....
ja zrezygnowałem z pobrań DPD , niestety po części winni są klienci, którzy nie odebierają paczek, ale również kurierzy, którzy wpisują fikcyjne odmowy przyjęcia. Nie będę wspierał firmy DPD w jej "złodziejskich" praktykach.
a tak na marginesie, jeśli masz pewność, że to ta sama osoba, to nie realizuj zamówienia. Miałem taki sam przypadek, ten sam klient zamawiał pobrania miesiąc po miesiącu, pierwszego nie odebrał, kolejnego już nie wysłałem, allegro zwróciło mi nawet prowizję, pomimo, że paczka nie została przeze mnie wysłana. po prostu uwiarygodniłem, że klient nie odbiera paczek i finalnie zablokowali mu konto.
Dziękuję za odpowiedź. Pozostaje kwestia czy w przypadku braku realizacji zamówienia dla takiej osoby nadal może wystawić mi negatywny komentarz?
@Batmani_pl oczywiście że może 😞 ale zgłoś allegro mają logi ip itp. więc jak trzeba powiążą i zablokują żartownisia 🙂
negatyw zawsze może wystawić, nawet jak wyślesz, na to nie ma rady. Ale ja bym napisał do niego wiadomość, że ze względu na jego wcześniejsze zakupy, których nie odbierał możesz zrealizować zamówienie, ale tylko po wpłacie na konto i podasz mu dane. Jeśli nie wpłaci, traktuj to jako odstąpienie od umowy.