anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak odbioru przez kuriera InPost a terminowość dostaw

VELADOroof
#9 Pomysłodawca#

Witam wszystkich,

ponownie pojawił się problem z kurierem InPost który nie odebrał paczek, oczywiście zaznaczył na zleceniu że odebrał przesyłki ale faktycznie nikt po paczki nie przyjechał, często kurier przyjeżdżał po 17 więc czekaliśmy ale na próżno. 

Paczki są z zamówieniami jeszcze z 30 grudnia, dziś dochodzą kolejne a klienci czekają na towar... 

Jeśli nawet jakimś cudem kurier zabierze dziś około 220 paczek o gabarycie C to i tak towar zamówiony 30 grudnia klienci otrzymają najszybciej 7 stycznia.

Co w takim wypadku z terminowością dostaw obliczaną przez algorytm allegro oraz z negatywami lub dyskusjami z klientami których nie obchodzi kto w tym wypadku zawinił tak samo jak algorytm allegro który nie patrzy na to czy zawinił InPost.

Przedstawiciel od rana niestety nie potrafi udzielić informacji tak samo jak od pół roku nie są w stanie zagwarantować nam stałych odbiorów ... 

Czy w takim wypadku Allegro nie powinno jakoś zareagować ? Lub inpost udostępnić nam jakiś dokument który moglibyśmy wysłać do klientów z wyjaśnieniami dlaczego przesyłki nie dotarły na czas ?

Może ktoś jakoś rozwiązał tego typu problemy z odbiorami bo zgłaszanie na infolinie lub do przedstawiciela niestety nic nie zmienia (może są jakieś firmy zewnętrzne odbierające przesyłki za świetnie radzących sobie kurierów inpost)

Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

mdrogeria
#21 Demiurg#

VELADOroof osobiscie nie mam najmniejszych problemów z kurierami Inpost . Jedyne rozwiązanie jakie widzę w Twoim przypadku to dostarczanie paczek do POK

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@InPost Tylko plizz nie zaczynaj nowego roku od kopiuj - wklej

@nat_not  No i to chyba jest dobre podsumowanie bonusów za dostawę 😞

@VELADOroof Niestety dostaniesz po jakości, możesz odwoływać się do Allegro ale raczej nie pomogą

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

TATLOK
#15 Entuzjasta#

Mnie też raz zawiedli, miałem przez to 95% zamiast 100% nadanych w terminie. Ale tłumaczył się tym, że był tylko nikogo nie było. Od czasu do czasu poczęstuje go dyszką, przed świętami dwoma dyszkami i już mnie zapamiętał. Przy tak dużych paczkach daj mu raz na jakiś czas z 50zł i będzie przyjeżdżał. 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@VELADOroof Masz zawarte umowy z kurierami, abo z Allegro poprzez Regulamin na wszelkie algorytmy, odbiory, opłaty, zyski i straty. Kto za tym nadąży? Reklamuj usługi do skutku, jeżeli warunki nie zostały dotrzymane, nie płać za coś, co nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie. Są na to odpowiednie przepisy w Kodeksie Cywilnym. Nie daj się wymanewrować, nie dajesz rady, wynajmij prawnika.

oznacz moderatorów

VELADOroof
#9 Pomysłodawca#

Z InPost wysyłamy od półtora roku, umowę mamy od pół roku ale niestety bez stałych odbiorów co miesiąc mówią że za miesiąc załatwią nam dodatkowe auto na rejon... ale aktualnie ich najlepszym rozwiązaniem jest pozwolenie nam wozić na sortownie (35km) paczki których nie zabierze kurier. Szkoda nam już czasu na boksowanie i zgłaszanie bo więcej zmarnowanego czasu niż pożytku...

 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@xyz96 do kogo składać reklamacje z allegro smart?

do allegro czy do inpostu?

czy może do osoby, która kupiła pakiet smart?

mi tez kurier nie odebrał przesyłek 31 grudnia

i co im zrobisz?

bo inpost nic robi z reklamacjami jak nie prześlesz im pełnomocnictwa od allegro

z mojego doświadczenia widzę, że inpost olewa 50% reklamacji, nie ma na nie nawet odpowiedzi

a pisanie do nich, że skoro nie odpowiedzieli w terminie więc uznali reklamację też nic nie wnosi bo to także olewają

a jak jako konsument odbiorca przesyłki, złożysz reklamację to też zostaniesz olany i zignorowany

taka to firma

 

poczta polska w porównaniu z inpostem to wzór cnot - reklamacje realizowane w terminie, szybka wypłata odszkodowań

 

działanie firmy dokładnie widać jak @InPost odpisuje tu na forum

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@VELADOroof 

Prosimy o zgłoszenie sprawy za pośrednictwem formularza kontaktowego https://inpost.pl/kontakt

Prosimy przygotować informacje takie jak: numer zlecenia na podjazd kuriera, numer NIP firmy.

Po otrzymaniu powyższych informacji postaramy się zweryfikować opisaną sytuację.

oznacz moderatorów

ekowolt_pl
#8 Zapaleniec#

Ja mam to samo w poniedziałek i wtorek kurier nie odebrał mi paczek i teraz pewnie allegro obniży mi oceny. Dzwoniłem do inpostu o numer do kierowcy to oczywiście nic nie wiedzą.

oznacz moderatorów

deymon_pl
#10 Popularyzator#

Do mnie kurier INPOST przyjechał przed 20  bo miał problem z samochodem, odebrał paczki ale nie zeskanował bo twierdził ze skaner mu padł, oczywiście podpisał odebranie i pojechał, zeskanował dopiero rano i od razu szybkość wysyłki spadla ze 100 % na 94% napisalam do allegro ale oczywiście oni nic nie mogą zrobić jak zwykle tylko sie wypinają na wszystko bo przecie to moja wina a nie kuriera inpostu ze samochod mu sie zepsół i że inpost nikogo innego nie przysłał!

oznacz moderatorów