Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Wczoraj nieco po godzinie 11 przez formularz kontaktowy zgłosiliśmy problem, ale jeszcze do dzisiaj nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi. Czy ponownie są jakieś problemy z dostarczaniem informacji? Już raz tak tak było. Nr zgłoszenia to 24636447.
@Ahoj-Serwis sprawdziłam to i otrzymaliśmy Twoją wiadomość, przepraszam, że jeszcze nie dostałeś odpowiedzi. Poprosiłam już odpowiedni zespół o odpowiedź w tej sprawie 🙂
Dziękujemy bardzo za pomoc. 😊
@Ahoj-Serwis nie ma sprawy! Polecam się na przyszłość 😊
Mogałby Pani ponownie przypomnieć kolegom i koleżanką o naszej sprawie?
@Ahoj-Serwis Tak, oczywiście. Poprosiłam odpowiedni zespół o przyspieszoną odpowiedź w sprawie 24636447 🙂
Dziękujemy, ale na razie jeszcze nikt się nie odezwał. Jak nie będzie jutro odpowiedzi to może tutaj przedstawię problem.
Korespondencja idzie, jak krew z nosa, więc tutaj spróbuję przestawić swój problem. I czy da radę coś z tym zrobić, ponieważ popełniliśmy, jakby się wydawało drobny błąd i teraz nie możemy tego odkręcić.
Podam naszego ostatniego maila, którego napisaliśmy do pomocy Allegro:
Chcemy zmienić adres do wysyłki, a nie adres firmy. Ona dalej jest na tej samej ulicy - ale jako, że za często się nie zmienia adresów to popełniliśmy błąd i zmianę dostawy kliknęliśmy w zmianie danych firmy. Teraz już chyba od ponad tygodnia jesteśmy w zawieszeniu, bo system oczekuje na weryfikację. Chcemy aby adres firmy pozostał taki sam, jak był, a dane dostawy (nie zwrotów - tam już zmieniliśmy) zostały zmienione na ten nowy adres, bo tam teraz będzie mieścić część robocza firmy. Wchodząc w zakładkę "adresy do wysyłki" również wyskakuje informacja, że oczekuje na weryfikację, podobnie jak w "Twoje dane".
Można to jakoś odkręcić? Albo czy może zbyt skomplikowanie to napisałem?
@Ahoj-Serwis Rozumiem Twoją sytuację. Pewnie już to wiesz, ale jeszcze dla formalności i na przyszłość - adres do zwrotów możesz zmienić tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/warunki-zwrotow.
Z kolei adresy do wysyłki (z perspektywy klienta) dodasz/edytujesz tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/dane-konta w sekcji "Adresy do wysyłki":
W Twojej głównej sprawie niestety będziesz musiał uzbroić się w cierpliwość. Na forum nie jesteśmy w stanie Ci pomóc ze względu na brak możliwości weryfikacji Twojej tożsamości. Skontaktowałam się już z odpowiednim zespołem i wyjaśniłam Twoją intencję.
Dziękujemy. I tak tutaj lepiej działacie, niż tam oni na mailach, aczkolwiek zdaję sobie sprawę, że to po prostu full roboty jest.
Dopóki, będziemy widzieć ten pasek (w załączniku) to będzie znaczyło, że nas błąd jeszcze nie jest wycofany. 😉
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Ponownie popełniłem jakiś błąd przy zmianie danych. Chciałbym to cofnąć. Zgłosilem problem Allegro już w zeszłym tygodniu, jeden z moderatorów napisał, że przesłał problem dalej, ale strasznie długo to trwa.
Chemy zostać przy sowim starym adresie, a tam od jakiegoś czasu trwa weryfikacja. Chcielibyśmy cofnąć tę weryfikację.
Przepraszam za kłopot i bardzo proszę o przyśpieszenie naszej sytuacji. Jest to zgłoszenie nr 26125020.
@Ahoj-Serwis poprosiłam o przyspieszenie sprawy, ale Doradca, który Ci odpisał również czeka jeszcze na odpowiedź, więc pozostaje mi poprosić Cię o cierpliwość. Sprawa ma już wysoki priorytet i gdy tylko otrzymamy informację, damy znać e-mailowo!
Bardzo Pani dziękuję.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Mamy kolejny problem z uzyskaniem odpowiedzi. Nr zgłoszenia to 25918681
@Ahoj-Serwis Sprawdziłam i Twoja wiadomość do nas dotarła, ale muszę poprosić Cię jeszcze o cierpliwość. Na pewno otrzymasz od nas odpowiedź tak szybko jak tylko będzie to możliwe.
Bardzo Pani dziękuję.