anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak powiadomień e-mailowych

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

Cześć 

 

Klient zgłosił mi że zamówienia z dnia 31.01 od godz 18 do 01.02 do godz 10 nie zostały wysłane mu na e-mail.

Klient zauważył też że niektóre zamówienia np. z piątku 29.01 dostał na e-mail dopiero w niedz. 31.01.

 

Czy wy też zauważyliście jakieś problemy?

 

@la_nika @_HolaOla_ oczywiście chodzi o Rad-Stol. Prosił bym o przekazanie do odpowiedniego działu tej drobnostki i ponowne wygenerowanie e-maili.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

TATLOK
#15 Entuzjasta#

Bo to zapewne problem są skrzynki pocztowe, jak ma jakieś wupęły, łonety, albo eksterie to tak przynajmniej standard.

oznacz moderatorów

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

@TATLOK poczta jest na prywatnym serwie i nie ma ograniczeń prócz standardowego plomyka i antykorony

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@TOPe-commerce a klient poczty jaki jest, ja mam problem z Outlookiem. Z dużym opóźnieniem wypycha maile.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

@Knowhere o nie widziałem tematu 😄 bardzo możliwe że to była przyczyna 

oznacz moderatorów