Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
mam problem ze zwrotem środków do klienta, ponieważ brakuje przycisku „Zwróć wpłatę”.
Dotyczy to zamówienia 9910ad80-7453-11f0-a907-fb99ed6dcdd9. Muszę dokonać zwrotu za jeden brakujący towar.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
@NSshop brak tej opcji wynika z tego, że kupujący płacił za zakup przy pomocy Allegro Pay Business. W tym artykule znajdziesz informację jak w takim przypadku możesz zwrócić środki: https://help.allegro.com/pl/sell/a/allegro-pay-business-informacje-dla-sprzedajacych-g0lq2nMrdH7 (sekcja Jak postępować w przypadku zwrotu zamówień z Allegro Pay Business)
Czyli w tej sytuacji muszę czekać, aż kupujący będzie chciał zwrotu za ten jeden towar?
@NSshop nie, jeżeli nie jesteś w stanie zrealizować całego zamówienia powinieneś postępować tak, jakby klient skontaktował się z Tobą i poinformował o chęci zwrotu części zamówienia. Czyli powinieneś poprosić klienta o dane do zwrotu środków za towar którego nie wyślesz.