anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak synchronizacji powiadomień i mail przy wysyłkach przewoźnikiem UPS

HABICH-PULAWSKA
#9 Pomysłodawca#

Jak to jest, że przy przesyłkach wysyłanych z pobliskiej Żabki przewoźnikiem DPD dostaję pokwitowanie, że nadałam przesyłki i od razu w systemie Allegro i na stronie DPD widać, że tą przesyłkę rzeczywiście wysłałam, baaa..  nawet widać dokładną godzinę.

A wysyłając paczki z innego sklepiku firmą UPS  nie dostaję żadnego pokwitowania lub potwierdzenia i mimo iż czekam aż Pan zeskanuje moje paczki, status paczkek się nie zmienia od razu na ,,wysłaną".

Dzisiaj włąśnie Kupujący wszczął dyskusję, że jego paczka nie jest wysłana. A paczka została wysłana kilka godzin wcześniej.

A co jeśli przesyłka zw sklepiku zaginie? Nie mam żadnego potwierdzenia że ją nadałam.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @HABICH-PULAWSKA. Proszę, podaj przykładowe numery przesyłek, które mimo zeskanowania nie zmieniły swojego statusu na ''wysłane''.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

HABICH-PULAWSKA
#9 Pomysłodawca#

Np ta: A001O1QFV6

Denerwuję się o te przesyłki. Co jeśli mi zginie?  Klienci też się denerwują. W sumie się im nie dziwię.

Co prawda jest opcja, że przy nadawaniu paczek ze sklepiku, z którego wysyłam mam podać swój nr tel i wtedy otrzymuję sms potwierdzający wysłanie, ale nie czuję się komfortowo podając na głos swój nr telefonu do każdej paczki, poza tym zajmuje to trochę czasu a przeważnie w punkcie nadania jest kolejka.

Czemu od razu przy skanowaniu nie idzie mail czy sms do Klienta?

 

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Dziękuję, @HABICH-PULAWSKA. Oczywiście rozumiem, status powinien się zmienić po zeskanowaniu przesyłki przez kuriera. Czy mógłbyś podać mi jeszcze adres punktu, w którym nadałeś paczkę?  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

HABICH-PULAWSKA
#9 Pomysłodawca#

 i ta : A001O1QFU8

Dzisiaj je wysyłałam

oznacz moderatorów

HABICH-PULAWSKA
#9 Pomysłodawca#

@MiMary  Sklep Zoologiczny Bojca, ul. Puławska 14, 02-512 Warszawa

Zaznaczę, że jeszcze mi żadna przesyłka nie zginęła, gdy wysyłam z tego sklepiku, no ale... się po prostu denerwuję.

 

 

 

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Dziękuję, @HABICH-PULAWSKA. Skontaktuję się z oddziałem i niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@HABICH-PULAWSKA, skontaktowaliśmy się z punktem nadawczym, aby wyjaśnić tę sprawę. Dalsze informacje otrzymasz już w korespondencji mailowej. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

HABICH-PULAWSKA
#9 Pomysłodawca#

Bardzo dziękuję za odpowiedź. Mam nadzieję, że teraz już wszystko będzie poprawnie działało.

Pozdrawiam 🙂

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@HABICH-PULAWSKA Domagaj się od ,, pani w sklepiku ,, żeby wysyłała Ci potwierdzenie na email lub SMS , ma również możliwość wydruku potwierdzenia  ,ale tego z przyczyn powszechnie znanych raczej się nie stosuje ....aaa @MiMary  synchronizacja UPS leży i kwiczy , na prywatnym koncie przesyłki chyba 4 odebrane ze 2 tygodnie temu , a co się przeloguję to WIELKIE HALLO MASZ do odbioru ....

oznacz moderatorów