Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak to jest, że przy przesyłkach wysyłanych z pobliskiej Żabki przewoźnikiem DPD dostaję pokwitowanie, że nadałam przesyłki i od razu w systemie Allegro i na stronie DPD widać, że tą przesyłkę rzeczywiście wysłałam, baaa.. nawet widać dokładną godzinę.
A wysyłając paczki z innego sklepiku firmą UPS nie dostaję żadnego pokwitowania lub potwierdzenia i mimo iż czekam aż Pan zeskanuje moje paczki, status paczkek się nie zmienia od razu na ,,wysłaną".
Dzisiaj włąśnie Kupujący wszczął dyskusję, że jego paczka nie jest wysłana. A paczka została wysłana kilka godzin wcześniej.
A co jeśli przesyłka zw sklepiku zaginie? Nie mam żadnego potwierdzenia że ją nadałam.
Cześć, @HABICH-PULAWSKA. Proszę, podaj przykładowe numery przesyłek, które mimo zeskanowania nie zmieniły swojego statusu na ''wysłane''.
Np ta: A001O1QFV6
Denerwuję się o te przesyłki. Co jeśli mi zginie? Klienci też się denerwują. W sumie się im nie dziwię.
Co prawda jest opcja, że przy nadawaniu paczek ze sklepiku, z którego wysyłam mam podać swój nr tel i wtedy otrzymuję sms potwierdzający wysłanie, ale nie czuję się komfortowo podając na głos swój nr telefonu do każdej paczki, poza tym zajmuje to trochę czasu a przeważnie w punkcie nadania jest kolejka.
Czemu od razu przy skanowaniu nie idzie mail czy sms do Klienta?
Dziękuję, @HABICH-PULAWSKA. Oczywiście rozumiem, status powinien się zmienić po zeskanowaniu przesyłki przez kuriera. Czy mógłbyś podać mi jeszcze adres punktu, w którym nadałeś paczkę?
i ta : A001O1QFU8
Dzisiaj je wysyłałam
@MiMary Sklep Zoologiczny Bojca, ul. Puławska 14, 02-512 Warszawa
Zaznaczę, że jeszcze mi żadna przesyłka nie zginęła, gdy wysyłam z tego sklepiku, no ale... się po prostu denerwuję.
Dziękuję, @HABICH-PULAWSKA. Skontaktuję się z oddziałem i niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.
@HABICH-PULAWSKA, skontaktowaliśmy się z punktem nadawczym, aby wyjaśnić tę sprawę. Dalsze informacje otrzymasz już w korespondencji mailowej.
Bardzo dziękuję za odpowiedź. Mam nadzieję, że teraz już wszystko będzie poprawnie działało.
Pozdrawiam 🙂
@HABICH-PULAWSKA Domagaj się od ,, pani w sklepiku ,, żeby wysyłała Ci potwierdzenie na email lub SMS , ma również możliwość wydruku potwierdzenia ,ale tego z przyczyn powszechnie znanych raczej się nie stosuje ....aaa @MiMary synchronizacja UPS leży i kwiczy , na prywatnym koncie przesyłki chyba 4 odebrane ze 2 tygodnie temu , a co się przeloguję to WIELKIE HALLO MASZ do odbioru ....