Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
„ zgodnie z art. 10.2 Regulaminu, Sprzedający ma obowiązek udzielenia odpowiedzi i złożenia wyczerpujących wyjaśnień w Dyskusji w ciągu 24 godzin od skierowania zarzutów przez Kupującego. „
Proszę o wyjaśnienie jakie otrzymałem od Allegro po zablokowaniu konta sprzedaży , dlaczego blokujecie konto Allegro jeśli klient otrzymał odpowiedzieć od Sprzedawcy ?
Poniżej zamieszczam chronologicznie informacje z dyskusji :
Klient XX założył dyskusje 13 lutego 2025 08:09 gdzie przedstawił swoje roszczenia reklamacyjne
Jako SPRZEDAWCA 13 lutego 2025 12:29 poinformowaliśmy gdzie ma odesłać towar oraz zmieściliśmy informacje "Uprzejmie informujemy ,iż obecnie odmawiamy spełnienia Państwa roszczeń. Do podjęcia decyzji uznania lub odrzucenia reklamacji niezbędne jest dostarczenie wadliwego towaru do sprzedawcy. Po otrzymaniu towaru przekażemy podjętą decyzje w ustawowym terminie."
Jako SPRZEDAWCA 13 lutego 2025 12:29 odrzuciliśmy roszczenia klienta do czasu gdy dostarczy do Sprzedawcy reklamowany produkt
klient XX 14 lutego 2025 11:36 poinformował Sprzedawce o wysyłce paczki z reklamacją
Jako SPRZEDAWCA 14 lutego 2025 11:41 grzecznościowo odpowiedzieliśmy i podziękowaliśmy za wiadomość ( podejście pro konsumenckie jakie wymaga Allegro do Sprzedawców )
W dniu 19 lutego 2025 00:24 Otrzymujemy odpowiedz od Allegro
Jako Sprzedawca w dyskusji wypowiedzieliśmy się zgodnie z regulaminem Allegro na każdą wiadomość jaką zamieścił klient oraz gdy mieliśmy dodatkowe informacje to przekazaliśmy klientowi . Zgodnie z tym klientem , wiedział co ma zrobić i zrobił to .
dlaczego blokujecie konto Allegro jeśli klient otrzymał odpowiedzieć od Sprzedawcy ?
@Tremark_Sp_zoo kwestię blokady konta możesz wyjaśnić jedynie w korespondencji e-mail.
Natomiast jeśli chodzi o dyskusję, to kupujący napisał 14 lutego, przesłał zdjęcia oraz reklamację, natomiast otrzymał automatyczną wiadomość, która nie zawierała znaczącej treści.
Nie była to grzecznościowa, a automatyczna odpowiedź zawierająca nawet sformułowanie "[...] odpowiemy najszybciej jak to tylko będzie możliwe".
Kolejna wiadomość to prośba kupującego o naszą pomoc w dyskusji, dlatego na Twoje konto zostało nałożone ograniczenie.
Jeśli klient pisze do nas , cytuje :
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Cytuje klienta
XX 14 lutego 2025 11:36
" Sprzęt został wysłany do Państwa kurierem InPost. Po otrzymaniu przesyłki oczekuję na decyzję zgodnie z prawem konsumenckim w ciągu 14 dni. "
Jako Sprzedawca odpowiedzieliśmy
14 lutego 2025 11:41
" Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość, odpowiemy najszybciej jak to tylko będzie możliwe. "
Ponawiam pytanie :
dlaczego blokujecie konto Allegro jeśli klient otrzymał odpowiedzieć od Sprzedawcy ?
---------Kolejna Sprawa------
Cytuje powyższa odpowiedz : " kwestię blokady konta możesz wyjaśnić jedynie w korespondencji e-mail. "
Jako Sprzedawca zadałem Państwu pytania na które nie odpisaliście :
( Cytuje wiadomość od Admin Allegro
„ Szanowni Państwo, zostało to już wyjaśnione kilkukrotnie w obecnej konwersacji. Autoresponder nie jest merytoryczną odpowiedzią w dyskusji i nie jest za taką uważaną. Blokada nie zostanie zdjęta wcześniej. „ )
Cytuje klienta w dyskusji
14 lutego 2025 11:36
" Sprzęt został wysłany do Państwa kurierem InPost. Po otrzymaniu przesyłki oczekuję na decyzję zgodnie z prawem konsumenckim w ciągu 14 dni. "
Jako Sprzedawca odpowiedzieliśmy
14 lutego 2025 11:41
" Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość, odpowiemy najszybciej jak to tylko będzie możliwe. "
Ponawiam pytanie :
dlaczego blokujecie konto Allegro jeśli klient otrzymał odpowiedzieć od Sprzedawcy ?
---------Kolejna Sprawa------
Cytuje powyższa odpowiedz : " kwestię blokady konta możesz wyjaśnić jedynie w korespondencji e-mail. "
Jako Sprzedawca zadałem Państwu pytania na które nie odpisaliście :
1. Proszę o podanie podstawy prawnej regulaminu Allegro , która określa „ zasady/formy merytorycznej odpowiedzi w dyskusji ‘’ zgodnie z regulaminem Allegro . ?
( Cytuje wiadomość od Admin Allegro
„ Szanowni Państwo, zostało to już wyjaśnione kilkukrotnie w obecnej konwersacji. Autoresponder nie jest merytoryczną odpowiedzią w dyskusji i nie jest za taką uważaną. Blokada nie zostanie zdjęta wcześniej. „ )
2. Dlaczego Admin Allegro nie zastosował regulaminu Allegro 8.4. wobec Sprzedawcy ?
@Tremark_Sp_zoo odpowiedź otrzymałeś już w prowadzonej korespondencji.
Automatyczna odpowiedź nie jest merytoryczną wiadomością, kupujący poprosił o naszą pomoc i działania pracowników były prawidłowe.
Nie mam wpływu na nałożone ograniczenia, więc jeśli nie zgadzasz się z decyzją lub masz inne zastrzeżenia, kontynuuj proszę rozmowę w korespondencji e-mail.
Chciałbym kontynuować rozmowę w prowadzonej korespondencji , jednakże wysłałem do Państwa maila dziś o godzinie 17:11 , zadałem pytania i na maila nie odpowiadacie
Stad pytania powyższe pytania w na tej platformie
" Automatyczna odpowiedź nie jest merytoryczną wiadomością "
Ponawiam : Proszę o podanie podstawy prawnej regulaminu Allegro , która określa „ zasady/formy merytorycznej odpowiedzi w dyskusji ‘’ zgodnie z regulaminem Allegro . ?
@Tremark_Sp_zoo jest jedna zasada , o której zapomniałeś to klient udostępnia Ci towar do odbioru , nie odsyła , to Ty Masz obowiązek Ustawowy odebrać go własnym transportem .
ot ....i cały powód blokady
Nurtuje mnie także sposób pracy Admin Allegro , szczególnie że Admin odpisuje w nocy nie czytając całej dyskusji
W dniu 19 lutego 2025 00:24 Admin Allegro odpisał w dyskusji ( cytuje)
" SPRZEDAWCA proszę odnieść się do niezgodności wskazanej przez kupującego i wydać decyzję reklamacyjną. Reklamacja została zgłoszona przez kupującego 13.02, dlatego termin na wydanie decyzji mija 27.02. Po tym terminie reklamacja jest uznawana za zasadną. "
Jako SPRZEDAWCA 13 lutego 2025 12:29 poinformowaliśmy gdzie ma odesłać towar oraz zamieściliśmy informacje "Uprzejmie informujemy ,iż obecnie odmawiamy spełnienia Państwa roszczeń. Do podjęcia decyzji uznania lub odrzucenia reklamacji niezbędne jest dostarczenie wadliwego towaru do sprzedawcy. Po otrzymaniu towaru przekażemy podjętą decyzje w ustawowym terminie."
Zgodnie z prawem konsumenckim oraz regulaminem Allegro jako sprzedawca wypowiedzieliśmy się na roszczenia klienta , odrzucając roszczenie do czasu otrzymania owego reklamowanego produktu .
Dlaczego Admin Allegro zamieszcza informacje nie zgodne ze stanem rzeczywistym w dyskusji Allegro ?