anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

art. 10.2 Regulaminu, Sprzedający ma obowiązek udzielenia odpowiedzi i złożenia wyczerpujących wyjaś

Tremark_Sp_zoo
#7 Wielbiciel#

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

„ zgodnie z art. 10.2 Regulaminu,  Sprzedający ma obowiązek udzielenia odpowiedzi i złożenia wyczerpujących wyjaśnień w Dyskusji w ciągu 24 godzin od skierowania zarzutów przez Kupującego.  „

Proszę  o  wyjaśnienie  jakie  otrzymałem  od Allegro po zablokowaniu konta  sprzedaży   , dlaczego  blokujecie  konto Allegro jeśli  klient  otrzymał  odpowiedzieć   od Sprzedawcy  ? 



Poniżej zamieszczam   chronologicznie  informacje  z  dyskusji  : 

Klient  XX  założył  dyskusje  13 lutego 2025 08:09    gdzie przedstawił swoje  roszczenia reklamacyjne 

Jako SPRZEDAWCA  13 lutego 2025 12:29    poinformowaliśmy  gdzie  ma  odesłać  towar  oraz  zmieściliśmy   informacje     "Uprzejmie informujemy ,iż obecnie odmawiamy spełnienia Państwa roszczeń. Do podjęcia decyzji uznania lub odrzucenia reklamacji niezbędne jest dostarczenie wadliwego towaru do sprzedawcy. Po otrzymaniu towaru przekażemy podjętą decyzje w ustawowym terminie." 


Jako SPRZEDAWCA  13 lutego 2025 12:29    odrzuciliśmy roszczenia  klienta  do czasu  gdy  dostarczy do Sprzedawcy  reklamowany  produkt 


klient XX 14 lutego 2025 11:36   poinformował  Sprzedawce  o  wysyłce  paczki z  reklamacją     

Jako SPRZEDAWCA  14 lutego 2025 11:41  grzecznościowo  odpowiedzieliśmy  i  podziękowaliśmy za wiadomość   ( podejście  pro konsumenckie  jakie wymaga Allegro do  Sprzedawców  )


W dniu  19 lutego 2025 00:24  Otrzymujemy odpowiedz od Allegro 

 

XX reklamuje XX i oczekuje zwrotu pieniędzy.
Nałożyłam na konto sprzedającego ograniczenia sprzedaży.
SPRZEDAWCA proszę odnieść się do niezgodności wskazanej przez kupującego i wydać decyzję reklamacyjną. Reklamacja została zgłoszona przez kupującego 13.02, dlatego termin na wydanie decyzji mija 27.02. Po tym terminie reklamacja jest uznawana za zasadną. Przypominam o obowiązku wypowiedzi w dyskusji. Zgłoszenie reklamacji w dyskusji jest równie wiążące.



Jako Sprzedawca w  dyskusji  wypowiedzieliśmy się zgodnie z  regulaminem Allegro   na  każdą  wiadomość  jaką zamieścił  klient  oraz  gdy mieliśmy  dodatkowe  informacje  to przekazaliśmy  klientowi   . Zgodnie z  tym  klientem ,  wiedział co ma zrobić  i zrobił to   . 



dlaczego  blokujecie  konto Allegro jeśli  klient  otrzymał  odpowiedzieć   od Sprzedawcy  ? 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Tremark_Sp_zoo kwestię blokady konta możesz wyjaśnić jedynie w korespondencji e-mail.
Natomiast jeśli chodzi o dyskusję, to kupujący napisał 14 lutego, przesłał zdjęcia oraz reklamację, natomiast otrzymał automatyczną wiadomość, która nie zawierała znaczącej treści. 
Nie była to grzecznościowa, a automatyczna odpowiedź zawierająca nawet sformułowanie "[...] odpowiemy najszybciej jak to tylko będzie możliwe". 
Kolejna wiadomość to prośba kupującego o naszą pomoc w dyskusji, dlatego na Twoje konto zostało nałożone ograniczenie. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Tremark_Sp_zoo
#7 Wielbiciel#

Jeśli  klient  pisze do nas  , cytuje : 

XX 14 lutego 2025 11:36


" ....
Sprzęt został wysłany do Państwa kurierem InPost. Po otrzymaniu przesyłki oczekuję na decyzję zgodnie z prawem konsumenckim w ciągu 14 dni.
.... " 

Jako Sprzedawca odpisaliśmy  14 lutego 2025 11:41

"  Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość, odpowiemy najszybciej jak to tylko będzie możliwe.  " 


Jako Sprzedawca   ponawiam  pytanie : 

dlaczego blokujecie konto Allegro jeśli klient otrzymał odpowiedzieć od Sprzedawcy ?

 




---- 

co do  korespondencji e-mail z wami  : 

Piszecie  :  " Szanowni Państwo, zostało to już wyjaśnione kilkukrotnie w obecnej konwersacji. Autoresponder nie jest  merytoryczną odpowiedzią w dyskusji i nie jest za taką uważaną. Blokada nie zostanie zdjęta wcześniej.  " 

Jako Sprzedawca   ponawiam  pytanie : 

Proszę  o  podanie podstawy prawnej    regulaminu Allegro  , która określa   „  zasady/formy   merytorycznej odpowiedzi  w dyskusji ‘’ zgodnie z  regulaminem Allegro   . ??? 

Jako Sprzedawca  może nie wiem że są  specjalne zasady  które  Admin Allegro  wymaga  od Sprzedawców w  korespondencji z klientem  .


Jako Sprzedawca   ponawiam  pytanie : 

Dlaczego  Admin Allegro nie zastosował regulaminu Allegro 8.4.  wobec Sprzedawcy    ?


oznacz moderatorów

Tremark_Sp_zoo
#7 Wielbiciel#

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Cytuje  klienta  

 

XX 14 lutego 2025 11:36  

 

" Sprzęt został wysłany do Państwa kurierem InPost. Po otrzymaniu przesyłki oczekuję na decyzję zgodnie z prawem konsumenckim w ciągu 14 dni.  " 

 

 

Jako  Sprzedawca  odpowiedzieliśmy  

 

14 lutego 2025 11:41

 

 

" Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość, odpowiemy najszybciej jak to tylko będzie możliwe.  " 

 

 

Ponawiam pytanie : 

 

dlaczego blokujecie konto Allegro jeśli klient otrzymał odpowiedzieć od Sprzedawcy ?

 

 

 

 

 

---------Kolejna Sprawa------ 

 

Cytuje  powyższa  odpowiedz : " kwestię blokady konta możesz wyjaśnić jedynie w korespondencji e-mail.  " 

 

Jako Sprzedawca   zadałem Państwu  pytania  na które  nie  odpisaliście  : 

 

  1.  Proszę  o  podanie podstawy prawnej    regulaminu Allegro  , która określa   „  zasady/formy   merytorycznej odpowiedzi  w dyskusji ‘’ zgodnie z  regulaminem Allegro   .  ? 

 

( Cytuje  wiadomość od Admin Allegro

„ Szanowni Państwo, zostało to już wyjaśnione kilkukrotnie w obecnej konwersacji. Autoresponder nie jest  merytoryczną odpowiedzią w dyskusji i nie jest za taką uważaną. Blokada nie zostanie zdjęta wcześniej.  „   ) 

 

 

  1.  Dlaczego  Admin Allegro nie zastosował regulaminu Allegro 8.4.  wobec Sprzedawcy    ?  



oznacz moderatorów

Tremark_Sp_zoo
#7 Wielbiciel#

Cytuje klienta w dyskusji

14 lutego 2025 11:36

" Sprzęt został wysłany do Państwa kurierem InPost. Po otrzymaniu przesyłki oczekuję na decyzję zgodnie z prawem konsumenckim w ciągu 14 dni. "


Jako Sprzedawca odpowiedzieliśmy

14 lutego 2025 11:41


" Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość, odpowiemy najszybciej jak to tylko będzie możliwe. "


Ponawiam pytanie :

dlaczego blokujecie konto Allegro jeśli klient otrzymał odpowiedzieć od Sprzedawcy ?

 

 

---------Kolejna Sprawa------

Cytuje powyższa odpowiedz : " kwestię blokady konta możesz wyjaśnić jedynie w korespondencji e-mail. "

Jako Sprzedawca zadałem Państwu pytania na które nie odpisaliście :

1. Proszę o podanie podstawy prawnej regulaminu Allegro , która określa „ zasady/formy merytorycznej odpowiedzi w dyskusji ‘’ zgodnie z regulaminem Allegro . ?

( Cytuje wiadomość od Admin Allegro
„ Szanowni Państwo, zostało to już wyjaśnione kilkukrotnie w obecnej konwersacji. Autoresponder nie jest merytoryczną odpowiedzią w dyskusji i nie jest za taką uważaną. Blokada nie zostanie zdjęta wcześniej. „ )


2. Dlaczego Admin Allegro nie zastosował regulaminu Allegro 8.4. wobec Sprzedawcy ?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Tremark_Sp_zoo odpowiedź otrzymałeś już w prowadzonej korespondencji.
Automatyczna odpowiedź nie jest merytoryczną wiadomością, kupujący poprosił o naszą pomoc i działania pracowników były prawidłowe. 
Nie mam wpływu na nałożone ograniczenia, więc jeśli nie zgadzasz się z decyzją lub masz inne zastrzeżenia, kontynuuj proszę rozmowę w korespondencji e-mail. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Tremark_Sp_zoo
#7 Wielbiciel#

Chciałbym  kontynuować  rozmowę w prowadzonej korespondencji   ,   jednakże   wysłałem do Państwa maila dziś o godzinie  17:11    , zadałem pytania   i na maila nie odpowiadacie  


Stad  pytania powyższe pytania  w na  tej platformie   


" Automatyczna odpowiedź nie jest merytoryczną wiadomością  " 

Ponawiam :  Proszę o podanie podstawy prawnej regulaminu Allegro , która określa „ zasady/formy merytorycznej odpowiedzi w dyskusji ‘’ zgodnie z regulaminem Allegro . ?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Tremark_Sp_zoo jest jedna zasada , o której zapomniałeś to klient  udostępnia Ci towar do odbioru , nie odsyła , to Ty Masz obowiązek Ustawowy odebrać go własnym transportem .

ot ....i cały powód blokady

oznacz moderatorów

Tremark_Sp_zoo
#7 Wielbiciel#

Nurtuje mnie  także sposób pracy  Admin Allegro  ,  szczególnie że  Admin  odpisuje w  nocy  nie czytając  całej dyskusji   

W dniu  19 lutego 2025 00:24   Admin Allegro  odpisał  w dyskusji  ( cytuje) 

SPRZEDAWCA proszę odnieść się do niezgodności wskazanej przez kupującego i wydać decyzję reklamacyjną. Reklamacja została zgłoszona przez kupującego 13.02, dlatego termin na wydanie decyzji mija 27.02. Po tym terminie reklamacja jest uznawana za zasadną. " 


 Jako SPRZEDAWCA  13 lutego 2025 12:29    poinformowaliśmy  gdzie  ma  odesłać  towar  oraz  zamieściliśmy   informacje     "Uprzejmie informujemy ,iż obecnie odmawiamy spełnienia Państwa roszczeń. Do podjęcia decyzji uznania lub odrzucenia reklamacji niezbędne jest dostarczenie wadliwego towaru do sprzedawcy. Po otrzymaniu towaru przekażemy podjętą decyzje w ustawowym terminie." 


Zgodnie z prawem konsumenckim  oraz regulaminem Allegro jako sprzedawca  wypowiedzieliśmy się  na roszczenia klienta  , odrzucając  roszczenie  do czasu  otrzymania  owego reklamowanego produktu  .  

Dlaczego Admin Allegro zamieszcza  informacje nie zgodne ze stanem rzeczywistym w  dyskusji Allegro ?  

oznacz moderatorów