Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witajcie , mam spory problem niezadowolonymi klientami którzy chcą sie doradzić przed zakupem i chca to zrobić telefonicznie, allegro wykasowało kontakt telefoniczny.
Obecnie pisza wiadomosc ze swoim nr telefonu aby zadzwonić jak sie dzwoni mówia ze jestem nie poważnym sprzedającym bo jak sie nie ma telefonu w dzisiejszych czasach to lipa - przez co ocena jakości sprzedazy tak zwana odczuciowa klienta spada.
Druga opcja szukaja kontaktu telefonicznego w google ale to juz jest nie na reke dla allegro bo zwieksza sprzedaz poza allegro gdyż klient znajduje sklep sprzedającego ( ja niestety nie mam takiego ale będzie trzeba założyć ).
Numer telefonu jest bardzo istotny i potrzebny w zakładce " o sprzedającym" zwłaszcza w przypadku aukcji z licytacją gdzie większość takich pozycji kończy się w porach wieczornych .Klient potrzebuje szybkiej odpowiedzi i nie ma możliwości jej uzyskać nie mając numeru sprzedawcy a pisząc meila odpowiedź może dostać następnego dnia jak sprzedawca się zaloguje na swoim koncie .
@IZULA50 poważnie? Ochrona niby jakich danych? Większość firm posiada udostępniony telefon w Internecie więc... (?) 😛
Napiszesz jeszcze raz do Allegro, to dostaniesz odpowiedź w stylu: "numer telefonu dostępny jest po zakupie, w czym problem? :)"
taką odpowiedz dostała po zapytaniu o numer telefonu śmiech na sali ale to jest kolejny przykład w jaki sposób jesteśmy traktowani przez allegro
@PAULOWNIE U mienia niet nr telefonu.😕
@LEW433 u mnie też nie ma numeru telefonu PAULOWNIE
i tak allegro łamie ustawę konsumencką
bo ogranicza Kupującemu uzyskanie wiedzy o produkcie sprzedawcy
i dopytanie o jego szczegóły czy specyfikacje
lub też ogranicza kontakt ze Sprzedawcą
każde takie ograniczenie wiedzy odnośnie produktu i kontaktu ze sprzedawcą jest klauzulą abuzywną
hipokryzja allegro na całego
Nie musisz podawać swojego numeru telefonu, ale warto to zrobić, żeby osoby zainteresowane zakupem Twojego przedmiotu mogły się z Tobą skontaktować także tą drogą.
Jeżeli stwierdzisz, że dane sprzedającego niezbędne na przykład do realizacji reklamacji lub zwrotu są niepełne (na przykład brak numeru telefonu, numeru kierunkowego, nazwiska, numeru domu itp.) lub nieprawdziwe (ulica nie istnieje w danym mieście, nie ma takiego numeru telefonu, e-mail nie dociera do odbiorcy) – powiadom nas o tym.
a ustawa mówi
U S T A W A o prawach konsumenta
Obowiązki przedsiębiorcy w umowach zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość
Art. 12. 1. Najpóźniej w chwili wyrażenia przez konsumenta woli związania się umową na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa przedsiębiorca ma obowiązek poinformować konsumenta w sposób jasny i zrozumiały o: 1) głównych cechach świadczenia z uwzględnieniem przedmiotu świadczenia oraz sposobu porozumiewania się z konsumentem; 2) swoich danych identyfikujących, w szczególności o firmie, organie, który zarejestrował działalność gospodarczą, a także numerze, pod którym został zarejestrowany; 3) adresie przedsiębiorstwa, adresie poczty elektronicznej oraz numerach telefonu lub faksu jeżeli są dostępne, pod którymi konsument może szybko i efektywnie kontaktować się z przedsiębiorcą;
@RED @PAULOWNIE @mdrogeria @Kaliope_Brzeg @DarkStoorM w tej chwili zmianę udostępniamy części kupujących, dlatego niektórzy z Was widzą dane sprzedających, a inni nie.
Kupujący po sfinalizowaniu transakcji widzą dane sprzedającego na stronie z podziękowaniem za zakupy. Przed zakupem mogą się skontaktować ze sprzedającym przez opcję Pytanie do sprzedającego. Kontakt nie jest utrudniony. Wciąż zbieramy i analizujemy komenatrze na temat tej zmiany.
@la_nika "W tej chwili zmianę udostępniamy..." powinno brzmieć "W tej chwili usuwamy...". Oczywiście, że utrudniacie kontakt klienta do naszych firm. Bo jak inaczej nazwać USUWANIE nr telefonu i adresu e-mail z zakładki o sprzedającym? Klienci często potrzebują tych informacji przed zakupem, a nie tylko po. Balansujecie na granicy prawa, mam nadzieję, że odpowiedni urząd się tym w końcu zainteresuje i wyciągnie wobec Was konsekwencje.
Część klientów nie dokona zakupu poprzez z allegro a niestety ci co kupią a chcieli konsultacji tel jednak nie było opcji dadza słaba obsługe a jesli to zgłosimy na allegro odpisza ze to indywidualne odczucie klienta 🙂
Ciekawe jeszcze jak na to UOKIK zareaguje.
Ja ostatnio otrzymałem nega i 3 gwiazdki za koszt wysyłki - klient zakupił za 50 zł wybrał allegro kurier dpd 12.99 i co ja miałem mu dać gratis wysyłke aby był zadowolony ? a do samej wysyłki i tak dołożyłem około 6 zł (opakowanie prowizja druczki praca itd ) a marza ze sprzedazy około 7 zł .
w tej chwili zmianę udostępniamy części kupujących, dlatego niektórzy z Was widzą dane sprzedających, a inni nie.
allegro ponownie różnicuje kupujących i sprzedających wbrew polskim przepisom i własnemu regulaminowi
dlaczego te zmiany są robione cichcem - prosze zrobić kampanie inoformacyjną dlaczego to jest dobre dla kupujących
pytam po raz tysięczny na tym forum
dlaczego sprzedawca ma tłumaczyć te łamanie ustawy konsumenckiej kupującym?
zróbcie to sami
Tak na to patrząc to jedni są dyskryminowani a inni nie - to ciekawe podejscie i oczywiście brak informacji dla klienta a to Allegro powinno zrobic kampanie w stylu utrudniamy kontakt telefoniczny ze sprzedającym ale znajdziesz go w Google lub na innym serwisie sprzedażowym.
Takie utrudnianie kontaktu nie ma sensu ,sprzedawcy często sprzedają na różnych portalach pod takim samym szyldem więc jak ktoś będzie chciał kupić inaczej niż to sobie tu widzą to i tak znajdzie sprzedawcę i jego dane wraz z telefonem a co za tym idzie all straci potencjalnego klienta oraz "dudki" z prowizji .
@mwmonety Dudki czy dutki, bo mój gural pisze DUTKI.😕