Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwróciłem panu pieniądze ponieważ nie miałem produktu na stanie i teraz pisze takie coś co zrobić z tym ?
@TechnoGeek Obrazek jest dla nas niewidoczny. Co napisał?
Generalnie jako firma nie masz prawa do anulowania zamówienia bez zgody kupującego.
Jeśli brakuje Ci towaru na stanie to zamawiasz gdzieś gdzie jest dostępny i wysyłasz kupującemu po uprzednim kontakcie, że może z tego wyniknąć opóźnienie w dostawie.
Niestety ale negatyw zostanie - jedynie kupujący może go usunąć.
Co ciekawe towaru nie masz a aukcja nadal wisi w liczbie 127 sztuk - prosisz się o kłopoty... 😐
to napisał
Proszę jeszcze raz o podstawę prawną anulowania wiążącej umowy kupna-sprzedaży. Pieniądze zwrócił pan owszem więc nie posądzam pana o przywłaszczenie, ale brak towaru w magazynie to mnie średnio interesuje i nie jest żadnym uzasadnieniem, choć prawda zapewne jest zgoła inna... W przeciwnym wypadku sprawa zostanie zgłoszona do rzecznika konsumentów.
Rzecznikiem się nie przejmuj bo oni i tak nie mają żadnej mocy 😉
Dogadaj się z kupującym że załatwisz mu towar i zrobisz rabat na zamówienie lub coś podobnego tylko niech w zamian usunie negatywa.
Mając nowe konto praktycznie bez ocen to taki jeden negatyw może finalnie doprowadzić nawet do blokady Twojego konta w najgorszym wypadku a w najlepszym do gorszego pozycjonowania ofert i w efekcie spadku sprzedaży.