Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Mam problem z kupującym który
Kupujący [edytowano] zakupił krzesło 11 mar 2024, 07:35 bez żadnych ustaleń z naszą firmą dodał koszt wysyłki 20 zł na który nie przystaliśmy ponieważ w ofercie była opcja tylko ODBIÓR OSOBISTY i poinformowaliśmy go telefonicznie i następnie zwróciliśmy całą kwotę tj 500 zł po 14 minutach od transakcji i otrzymaliśmy rabat transakcyjny a kilka dni później otrzymaliśmy negatywny komentarz który został wystawiony niesłusznie.
Klient żądał telefonicznie dostawy i groził właśnie wystawieniem negatywnego komentarza który właśnie wystawił. Allegro oczywiście ma gdzieś sprzedawce i odrzuca wniosek .......... a nawet nie wspomnę że komentarz został i tak wystawiony zbyt wcześnie .......... która jest opisana w regulaminie gdy Kupujący wystawił ocenę sprzedaży zbyt wcześnie
@Meble-Galleo Przykro mi, ale ja nic więcej Ci nie jestem w stanie przekazać na ten temat. Sugeruję, abyś swoje wątpliwości przekazał w kontynuacji zgłoszenia mailowego.