anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak Widocznej sprzedaży w allegro otrzymany email o wpłacie

b-one2016
#8 Zapaleniec#

Witam,

W dniu wczorajszym była sprzedaż z której otrzymałem email o wpłacie i wchodzę na konto aby zrobić przesyłkę smart DPD a tam brak takiego zamówienia. 

Proszę o szybką pomoc bo muszę dzisiaj wysłać paczkę !

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

ART_FOTO
#14 Krzewiciel#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Rozumiem, że Allegro weźmie na siebie wszystkie negatywne komentarze, opóźnienia w wysyłkach itp?Rozumiem, że Allegro weźmie na siebie wszystkie negatywne komentarze, opóźnienia w wysyłkach itp?

 

Ponieważ od długiego już czasu brak jest informacji jaką formę zapłaty wybrał kupujący, proszę o wyjaśnienie, czy brak informacji o nowej wpłacie wynika z tego że kupujący wybrał przelew tradycyjny, czy wynika to z powyższego komunikatu?Ponieważ od długiego już czasu brak jest informacji jaką formę zapłaty wybrał kupujący, proszę o wyjaśnienie, czy brak informacji o nowej wpłacie wynika z tego że kupujący wybrał przelew tradycyjny, czy wynika to z powyższego komunikatu?

 

Czy Allegro wysyła jakieś komunikaty do kupujących o problemach z przetwarzaniem zamówień, czy standardowo z ewentualnych opóźnień tłumaczyć się będą musieli Sprzedający?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@b-one2016 Podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja. 

@ART_FOTO Jeśli mam odpowiedzieć na Twoje pytania dotyczące płatności, potrzebuję informacji o jaką transakcję dokładnie chodzi.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

ART_FOTO
#14 Krzewiciel#

@_HolaOla_ Proszę bardzo nr zamówienia 

297d1dd2-8083-11ed-b416-eb1d748e8fde

nr płatności 

8d455181-80a6-11ed-b431-7b3c54732924

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ART_FOTO Dziękuję, sprawdziłam to zamówienie i tak, kupujący wybrał w nim płatność przelewem tradycyjnym. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

ART_FOTO
#14 Krzewiciel#

@_HolaOla_ Dziękuję Ci bardzo.Warto jednak byłoby tak jak już kiedyś wspomniałem, wrócić do wyświetlania metody płatności wybranej przez Kupującego.Nie trzeba byłoby np. w takich sytuacjach jak wyżej, siać domysłów i dochodzić czy przyczyną braku wpłaty jest awaria systemu, czy też wybór przez Kupującego przelewu tradycyjnego.

oznacz moderatorów