Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Zauważyłem, że wiadomości wysyłane do Klientów z poziomu Baselinkera lub klienta poczty e-mail nie dochodzą do Klientów (lub też nie wyświetlają się na liście wiadomości Allegro.)
Uprzedzam pytanie - konfiguracja poprawna.
Aby to obejść muszę wysyłać wiadomość ręcznie przez centrum wiadomości - wklejać login Kupującego i wysyłać treść.
@virus-v11 sprawdzimy to, ale podaj mi przykład zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja.
79f86131-ccb2-11ee-bf55-917e4de2e7ff
Wiadomość dotarła ale z 30 minutowym opóźnieniem....
@virus-v11 dziękuję, sprawdziłam wiadomości z tego zamówienia i od nas wszystkie wyszły zupełnie poprawnie, więc może opóźnienie wynika z poziomu Baselinkera.