anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak wysłanej wiadomości do Klienta

virus-v11
#8 Zapaleniec#

Witam,

Zauważyłem, że wiadomości wysyłane do Klientów z poziomu Baselinkera  lub klienta poczty e-mail nie  dochodzą do Klientów (lub też nie wyświetlają się na liście wiadomości Allegro.)

Uprzedzam pytanie - konfiguracja poprawna.

Aby to obejść muszę wysyłać wiadomość ręcznie przez centrum wiadomości - wklejać login Kupującego i wysyłać treść.


oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@virus-v11 sprawdzimy to, ale podaj mi przykład zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

virus-v11
#8 Zapaleniec#

79f86131-ccb2-11ee-bf55-917e4de2e7ff

Wiadomość dotarła ale z 30 minutowym opóźnieniem....

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@virus-v11 dziękuję, sprawdziłam wiadomości z tego zamówienia i od nas wszystkie wyszły zupełnie poprawnie, więc może opóźnienie wynika z poziomu Baselinkera. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów