Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam pytanie odnośnie opłat za udział w ,, Black Week" czytam regulamin ale nie widzę nic na temat opłat za udział w programie...Jest coś w rodzaju jednorazowego wpisowego czy coś w tym stylu? Wolę się podpytać żeby potem nie było zdziwienia.
@Arturek_x Cześć. 🙂 Oferty możesz zgłosić tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/kampanie?campaign=BARGAIN2&recoCampaign=BLACK_WEEK_2023_PL&...
Za udział w kampanii Black Weeks 2023 naliczymy Ci jednorazową opłatę:
Te opłaty naliczymy w ciągu 10 dni roboczych od zakończenia kampanii. Najlepiej zapoznaj się ze szczegółami kampanii: https://allegro.pl/pomoc/aktualnosci/mozesz-juz-zglaszac-oferty-do-black-weeks-poznaj-zasady-najwiek..., a jeśli Ci wygodniej, to obejrzyj nagranie z webinaru: https://allegrogroup.clickmeeting.com/webinar-recording/e0JP6c26d.
ko_alka mam prośbę: kilka dni temu zgłosiłem błędy w aukcjach min. 14202232449 ale do dziś nic się nie zmienia. Potrzebuje wprowadzić kilka zmian w aukcjach ale nie jest to możliwe w obecnych katalogach. Można prosić o sprawdzenie jak wygląda sytuacja? Miłego dnia
@Arturek_x rozumiem, że masz na myśli zgłoszenia błędów w produktach?
Jeśli chodzi o wskazaną ofertę to zmiany zgłoszone 15/11 zostały rozpatrzone, większość zaakceptowana oprócz zmian dotyczących kodu producenta i barwy światła.
a jak jest z przeniesieniem do odpowiedniego katalogu? Zauważyliśmy sporą różnicę w ilości sprzedawanych produktów i okazało się że zestawy LED mamy w katalogach ,, sterowniki" ,,piloty" itd. Zależy nam aby to uporządkować. Ile czasu mają wasze zespoły na rozpatrzenie zgłoszonych błędów?:)
@Arturek_x zgłaszający powinien otrzymać odpowiedź w ciągu 2 dni roboczych 🙂
Czy zgłosiliście prośbę o zmianę kategorii przez formularz Zgłoś błąd w produkcie?
Tak, zgłosiliśmy nie chce wprowadzać w błąd ale było to na pewno w zeszłym tygodniu. Codziennie sprawdzam czy coś się już zmieniło aby móc wprowadzać zmiany ale w dalszym ciągu nic nie mogę zrobić
@Arturek_x podaj proszę numer oferty, dla której sugestia zmiany kategorii była zgłaszana 🙂
podaje kilka nr- jest tego dużo więcej:
14202232449
14202212920
14202193815
14202146617
14201948423
14201181109
14018749739
14018417179
14018398518
14018392757
14018388758
oto następne:
13533918131
13533873929
13533841242
13533770180
13533708399
13533313763
13171330399
13171318454
13171161700
13170946219
13170930798
13161273415
13161072943
12940903126
12940885370
12940868051
12940826513
12940794142
12940773182
12940542264
12940500841
12940446009
12940424818
12940303786
12940278535
12940077134
12939421775
tak jak pisałem jest tego BARDZO dużo.
@Arturek_x sprawdziłam to i zmiany kategorii dla tych produktów zostały zaakceptowane.
Produkty są w kategorii: Allegro -> Dom i Ogród -> Oświetlenie -> Taśmy LED
już sprawdzam:)
u mnie aukcje np z nr 13170930798 jest w kategorii ,,Źródła światła" i 14202232449 jest w ,,Piloty"
@Arturek_x w systemie te produkty są już w poprawnej kategorii, spróbuj proszę ponownie powiązać przykładową ofertę z produktem i daj proszę znać czy to spowodowało zmianę kategorii oferty, ja już dopytuję czy można to zrobić sprawniej i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź 🙂
nic się nie zmienia... ciągle produkty są w złych katalogach
@Arturek_x okej, dzięki za informację, dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź jak to naprawić, bo produkty w systemie są w prawidłowych kategoriach.
@Arturek_x przepraszam, że czekałeś na odpowiedź!
Jedynym sposobem na zmianę kategorii oferty na pasującą do produktu jest zgłoszenie prośby o jej zatrzymanie przez dedykowany zespół za pomocą tego formularza https://allegro.pl/zglos-naruszenie/oferty
Należy tutaj wybrać [Zgłoś naruszenie dotyczące opisu oferty->Przedmiot w błędnej kategorii], wskazać numer oferty oraz umieścić w uzasadnieniu "Prośba o zatrzymanie oferty w celu zmiany kategorii na XXX". Zostanie to wtedy zweryfikowane przez odpowiedni zespół.
Mogę to zrobić w Twoim imieniu, ale musisz potwierdzić, że chcesz abyśmy zatrzymali te oferty.
la_nika Witam,
proszę zajmij się tym w Naszym imieniu.
Na jak długo będą oferty wstrzymane? Rozumiem że w tym czasie nie będą one widoczne dla klientów.
Oferty które teraz przesłałem to tylko część ofert źle skatalogowanych, potem prześle następne do poprawki.
@Arturek_x oks! Zgłoszone, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
Będą wstrzymane, dopóki nie zmienisz kategorii i ich nie wznowisz, więc zależy to od Ciebie 🙂
Tak gdy będą zatrzymane to kupujący nie będą ich widzieć.
Aktualizacja: otrzymałam odpowiedź, że już sam zadziałałeś i oferty są wstrzymane 🙂