Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam pytanie odnośnie opłat za udział w ,, Black Week" czytam regulamin ale nie widzę nic na temat opłat za udział w programie...Jest coś w rodzaju jednorazowego wpisowego czy coś w tym stylu? Wolę się podpytać żeby potem nie było zdziwienia.
mogę wszystkie numery błędnie skatalogowanych ofert wysłać w jednym zgłoszeniu?:)
@Arturek_x możesz 🙂
la_nika juz wysłane.
Rozumiem że teraz będę musiał odszukać aukcje których numery wysłałem i po prostu ,, ręcznie " wybrać kategorie do której chce je przenieść? Obecnie nie mogłem tego zrobić bo od momentu wystawienia aukcji minęło 12h. Dobrze to rozumiem? 🙂
@Arturek_x a gdzie to wysłałeś? E-mailowo? Doradcy przez e-mail też dadzą radę, ja zgłosiłam te oferty, które tutaj przesłałeś.
Tak, ja polecam Ci po prostu w Mój asortyment przefiltrować sobie oferty zakończone i data zakończenia malejąco i wtedy łatwiej je wyszukasz, później edytuj proszę kategorię (będzie to możliwe), a następnie wznów oferty 🙂
la_nika nie wiem czemu ale nie mam opcji ,, edytuj" przy zakończonych aukcjach. Mogę tylko wznowić aukcje
@Arturek_x opcja "edytuj" jest dostępna na zielonej belce, dokładnie 4 od lewej.
HolaOla_chodzi o opcje edytowania aukcji żeby przenieść ją z błędnego katalogu . W zielonej zakładce mogę tylko edytować np czas wysyłki itp. Ale już sobie poradziłem.
@Arturek_x Takie zmiany wprowadzisz rozwijając opcje "Pracuj z Katalogiem".
la_nika Mam jeszcze pytanie odnośnie opłat za wznowienie aukcji...Aukcje są źle skatalogowane po ,, modernizacji" portalu wiec ciekawi mnie kto poniesie teraz za to koszty?:)
Następna sprawa: przy próbie wznowienia aukcji wyskakuje mi taki komunikat
@Arturek_x Żeby powiązać swoją ofertę z tym produktem, musisz zmienić kategorię, w której ją wystawiłeś lub zgłosić (przez formularz "Zgłoś błąd w produkcie") zmianę kategorii tego produktu.
właśnie przy próbie zmiany katalogu taka inf wyskakuje. Teraz nie widzę opcji żeby zgłosić błąd w produkcje....
la_nika zatrzymanych przez Was ofert nie mogę teraz wznowić, wyskakuje mi błąd za błędem. Po ,,wznowieniu" oferty wyskakuje mi taki komunikat
Jak mam teraz wznowić swoje oferty? Miało pójść szybko a tym czasem już kilka dni z tym walczę
@Arturek_x oferty muszą być połączone z produktem.
Jeśli chcesz połączyć z produktem kilka ofert jednocześnie, przejdź do zakładki Mój asortyment i w filtrze "połączenie z Katalogiem produktów Allegro" wybierz opcję "niepołączone". Wybierz oferty, które chcesz skatalogować, a następnie kliknij na pasku opcję [połącz z produktem] i uzupełnij parametry, które Ci wskażemy.
wiec system znowu chce mi wcisnąć moje aukcje w katalog z którego chce je właśnie przenieść. Docelowo aukcje mają być w kategorii TAŚMY LED
@Arturek_x czy ten problem pojawia się we wszystkich ofertach?
Sprawdziłam te które zgłaszałeś wcześniej i niektóre są w prawidłowych kategoriach, a produkt do przykładowej oferty jaką widzę na Twoim zrzucie jest rzeczywiście w kategorii "Inne akcesoria".
Czy możesz podać te numery ofert, w których pojawia się problem?
la_nika numer oferty to 12940773182 i każda jedna którą chce wznowić daje ten sam efekt
@Arturek_x Oferta 12940773182 jest w kategorii "Taśmy LED" (320404), a produkt, z którym chcesz połączyć ofertę, jest w kategorii Dom i Ogród -> Oświetlenie -> Akcesoria i osprzęt oświetleniowy -> Inne akcesoria (318630) lub w innych dodanych do produktu. Komunikat jest prawidłowy.
Na tej liście nie ma kategorii "Taśmy LED", dlatego jeśli chcesz połączyć ten produkt z ofertą, to wystaw ofertę w kategoriach wypisanych powyżej lub zgłoś błąd w produkcie i zaproponuj dodanie zasugerowanej przez Ciebie kategorii.
Dla ułatwienia podsyłam link: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/produkt/zglos-blad/fdc46489-f2fd-4acd-821c-d0ec8737d972
ko_alka na początku naszej korespondencji tłumaczyłem w czym jest problem. Wcześniej sam zgłaszałem ,, błędy w produkcie" jednak mając zbyt wiele aukcji do poprawki spytałem jak można zrobić to szybciej. Aukcje miały zostać zamknięta a ja miałem je sam uruchomić i przenieść do odpowiedniej kategorii. Aukcje zostały zawieszone, a teraz dowiaduje się że mam je wznowić w tych kategoriach gdzie były i znowu wysyłać inf o błędzie w katalogu... mam wrażenie że zataczam koło aukcje zostały zawieszone bez sensu...