Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Prosta sprawa .... Sprzedaje towar na indywidualne zamówienie .... wykonuje projekt ... wysyłam do akceptacji .... i cisza ..... z automatu .... jeden mail z prosbą o odpowiedź .... potem drugi .... w kokjeności SMS z prośbą o odpowiedź .... cisza .... w końcu telefon ... jeden, drugi .... Kupujący nie odbiera .... W końcu po tygodniu Klient pisze że nic nie dostał ... ani maila ... ani sms-a ani nikt do niego nie dzwonił .... termin wysyłki oczywiście przekorczony .... ocena spada .... Dlaczego ? ... przecież to nie wina Sprzedającego !
@SolprintPL Po co.....dajesz.....czas wysyłki 24 godziny?...... Daj......5 dni.
w tej chwili to rozwiazanie tymczasowe ..... standardowo jest i nawet 7 dni ... to nie ma znaczenia ...
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ i co? , bywa ,że klienci w wiadomości dla sprzedawcy opisują dodatkowe wymagania , które potrzebują dodatkowego czasu lub kontaktu z klientem , a ten okazuje się niemożliwy lub przeciąga się w czasie.
ale winny jest Sprzedawca ... i to on ponosi konsekwencje ....