anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak wysyłki w terminie z winy Kupujacego ! dlaczego karany jest Sprzedawca?

SolprintPL
#9 Pomysłodawca#

Prosta sprawa .... Sprzedaje towar na indywidualne zamówienie .... wykonuje projekt ... wysyłam do akceptacji .... i cisza ..... z automatu .... jeden mail z prosbą o odpowiedź .... potem drugi .... w kokjeności SMS z prośbą o odpowiedź .... cisza .... w końcu telefon ... jeden, drugi .... Kupujący nie odbiera ....  W końcu po tygodniu Klient pisze że nic nie dostał ... ani maila ... ani sms-a ani nikt do niego nie dzwonił .... termin wysyłki oczywiście przekorczony .... ocena spada .... Dlaczego ? ... przecież to nie wina Sprzedającego !

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

xyz96
#21 Demiurg#

@SolprintPL Po co.....dajesz.....czas wysyłki 24 godziny?...... Daj......5 dni.

oznacz moderatorów

SolprintPL
#9 Pomysłodawca#

w tej chwili to rozwiazanie tymczasowe ..... standardowo jest  i nawet 7 dni ... to nie ma znaczenia ...

 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  i co? , bywa ,że klienci w wiadomości dla sprzedawcy opisują dodatkowe wymagania , które potrzebują dodatkowego czasu lub kontaktu z klientem , a ten okazuje się niemożliwy lub przeciąga się w czasie.

oznacz moderatorów

SolprintPL
#9 Pomysłodawca#

ale winny jest Sprzedawca ... i to on ponosi konsekwencje ....

oznacz moderatorów