anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zamówien w aplikacji allegro na telefonie

modanasukces1980
#7 Wielbiciel#

W aplikacji allegro od wczoraj nie pojawiają mi się zamówienia.Pobrałam już aktualizacje i zainstalowanie aplikacji od nowa też nie pomogło.Ma ktoś jakiś pomysł dlaczego ?Może jest inny sposób niż dotychczasowy by sprawdzić zamówienia ?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@modanasukces1980 nasza aplikacja jest aplikacją zakupową i nie ma w niej przekierowania do Sales Center. Wystawienie ofert przez konta firmowe aktualnie jest możliwe wyłącznie przez przeglądarkę.
Możliwość weryfikacji sprzedaży w dalszym ciągu mają konta zwykłe - wystarczy przejść do zakładki KONTO > Ustawienia konta > Twoje dane > zmień

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów