Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Allegro zabrało nam 80pkt za nierozwiązaną dyskusję, a chodziło o to, że klient zgłosił po jakimś czasie, że towar który od nas kupił popsuł się i żądał wymiany na nowy. Nasza odpowiedź była taka, że nie wymienimy mu tego towaru gdyż nie uzywał go we właściwy sposób. Dyskusja skończyła się tak, że odzyskał pieniądze z allegro protect, a my dostaliśmy informację, że nie będziemy musieli zwrócić tych pieniędzy. Można się odwołać jakoś od tego i odzsykać punkty z jakości sprzedaży które allegro nam zabrało.?
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Jak odwołać?
@VayaMedical doprecyzuj proszę wątek, nie widzę na Twoim koncie minusowych punktów. Podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy dyskusja.
Nie widzi go Pani, gdyż jest to dyskusja z drugiego konta nr zamówienia -
@VayaMedical weryfikuję sprawę.
@VayaMedical wracam z odpowiedzią. Przykro mi, ale otrzymałam informację, że nie wykluczymy tych punktów. Dyskusja otwarta przez Klienta była zasadna.