anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotnej integracji Menagera przesyłek z Allegro

filino3
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry!

Być może czegoś ostatnio na Allegro nie doczytałam i problem wynika ze zmian planowych. Do tej pory gdy w Menadżerze ustawiałam przesyłki Allegro to po przygotowaniu i wysyłce do Allegro wysyłana była zwrotna informacja i automatycznie na Allegro zmieniał się status na Wysłane i klient otrzymywał numer przesyłki. Od wczoraj to u mnie na dwóch powiązanych kontach nie działa, a także na koncie mojej córki, które jest całkowicie niezależne od moich.

Pozdrowienia

Elżbieta

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@filino3 Cześć. Wejdź proszę w Managera InPost, a następnie przejdź do zakładki Allegro --> Import Allegro InPost --> Zarządzanie kontami. Sprawdź, czy konto jest powiązane z kontem Allegro. 

Jeśli tak, wejdź proszę w zakładkę Powiązane aplikacje (na koncie Allegro) i odłącz powiązanie z InPostem, odśwież stronę, przejdź do Managera Przesyłek i jeszcze raz powiąż konto Allegro z Managerem Przesyłek. 

Jeśli to nie pomoże, napisz proszę na pomoc@inpost.pl i podaj loginy obu kont, których dotyczy ten problem. 

oznacz moderatorów

filino3
#9 Pomysłodawca#

Chyba ktoś czyta bez zrozumienia. Konta są powiązane bo inaczej nie miałabym na nim danych o transakcjach na Allegro. Tak więc te dane są z Allegro przesyłane. Nie są zatem przesyłane informacje z Menagera a raczej nie są one odnotowywane w Allegro. Swiadczy też to o tym drugim wariancie że na dodatek informacje o transakcjach na Menadzerze sa z Allegro dublowane i widnieja w Inpoście podwójnie, czyli pierwsze są już w drodze do adresata a te same jako jeszcze nie przygotowane do wysyłki. Ciekawe jest także to, że taka sama sytuacja jest na koncie, które nie ma zadnego fizycznego związku z tymi z których piszę. W Inpoście sprawa jest zgłoszona od  rana. Stwierdzili tam, że prawie na pewno wina leży po stronie Allegro

Elzbieta

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@filino3 Elżbieto, czy zgodnie z moją sugestią dokonałaś ponownego połączenia konta Allegro z kontem w Managerze InPost?

Jeśli tak, a problem wciąż występuje, to podaj loginy obu kont, a także numery zamówień dla których nie zmienił się status. Prześlę tę sprawę do działu technicznego. 

oznacz moderatorów

filino3
#9 Pomysłodawca#

Zrobiłam to na koncie filino3 i nic to nie dało (dotyczy to 2 ostatnich transakcji). Dalej  maja status "nowe".  Nie wiem czy jest sens usuwania i ponownej integracji na koncie franka58 i mojej córki malwa7788 . Zmarnowałam już wystarczającą ilość czasu. Mamy zaraz Święta a ja mam 3  córki (ta z kontem Allegrowym to najstarsza) i chorego męża. Nie wiem co zrobić z klientami, którzy nie byli poinformowani o wysyłce. O ile dobrze pamiętam to dla dwóch wczoraj minął termin wysyłki. Czy do jakości sprzedaży pójdzie informacja o nieterminowych wysyłkach? Ręczne wypełnienie formularze zajmie mi kolejny czas i nie wiem czy przy naprawie awarii nie spowoduje to kolejnych zakłóceń.

Elżbieta

oznacz moderatorów

filino3
#9 Pomysłodawca#

Sprawdziłam w Szczegółach przesyłek,  tam już sa właściwe dane o przesyłkach (zrobiłam powtórne integracje). To tylko zostaje drobny problem czy trzeba teraz ręcznie zmieniać status przesyłki.

Elżbieta

 

 

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@filino3 Dla dwóch ostatnich zamówień z konta filino3, czyli:
- Numer zamówienia: 9e2094e0-ba78-11ec-9bce-6195db6f6a5e, 615346798226085115430288
- Numer zamówienia: 402a4f40-ba99-11ec-bac8-ed8a31053fd7, 615346798258340115410009

Przesyłki mają wprowadzony numer listu przewozowego, zatem kupujący mogą śledzić swoje zamówienia.

Jeśli chcesz, to możesz zmieniać statusy przesyłek, ale to będzie miało znaczenie tylko i wyłącznie dla zakładki zamówienia - w Panelu Jakości nie odnotujemy wysyłki. 

oznacz moderatorów