Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
czy Allegro ma obecnie jakiś problem z obsługą wiadomości?
Otóż wysłałam do Państwa e-mail w sprawie wykluczenia trzech zamówień z jakości, ponieważ kupujący nabyli kilka ofert w różnych zamówieniach i poprosili o jedną, łączną wysyłkę.
Do tej pory jednak nie otrzymałam potwierdzenia (jak to zazwyczaj miało miejsce), że wiadomość została przez Państwa odebrana.
Z poważaniem,
Cześć @AlleMakijazPL, podaj proszę godzinę/datę dla zgłoszeń, o których wspomniałaś w dzisiejszym wpisie, zweryfikuję to.
@elektronicspray @AlleMakijazPL Przepraszam, że tyle to trwa. Otrzymałam informację, że nasz dział techniczny pracuje nad rozwiązaniem problemu, jednak na ten moment nie jesteśmy w stanie powiedzieć, kiedy to nastąpi.
Właściwie nie spodziewaliśmy się innej odpowiedzi... Zakładam, że wróci Pani z odpowiedzią jak zostanie to naprawione?