anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu kosztów przesyłki smart, zwróconych przesyłek.

sklep_solpio
#14 Krzewiciel#

Dzień dobry,

tak jak w temacie, wcześniej zaraz po zwrocie pieniędzy otrzymywaliśmy zwrotu kosztów za przesyłki smart, od wczoraj żadnego zwrotu nie otrzymaliśmy. Czy ktoś miał taką sytuacje ?

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @sklep_solpio! Podaj proszę przykład zamówienia, za które powinieneś otrzymać zwrot opłaty Smart! a korekta nie została jeszcze wykonana. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

sklep_solpio
#14 Krzewiciel#

@la_nika 

f15bc771-1221-11f0-a563-ad24b5795f84
 proszę bardzo 😉
oznacz moderatorów

rgizara
#10 Popularyzator#

Dzień dobry,

Wczoraj my również nie otrzymaliśmy zwrotu kosztów za przesyłki Smart. Dotyczy dwóch zwrotów od klientów.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sklep_solpio wyjaśniam to i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.

@rgizara poproszę o numery zamówień, skonsultuję również to. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

sklep_solpio
#14 Krzewiciel#

@la_nika Pytałem konsultantów, ale 2 dni z rzędu otrzymywałem informacje że to jest robione automatycznie przeważnie były od razu teraz czekam i czekam, podesłać resztę zamówień ?

oznacz moderatorów

rgizara
#10 Popularyzator#

02c068d0-12ff-11f0-9c53-190734d81a08

7dff17d0-1395-11f0-9c53-190734d81a08

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@rgizara widzę, że zwroty do wskazanych zamówień zostały zlecone wczoraj. Tak jak wspomniała Monika proces zwrotu opłaty może zająć do 5 dni, dlatego poproszę Cię jeszcze o cierpliwość. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

WITLEATHER_PL
#9 Pomysłodawca#

U nas podobnie brak zwrotów za przesyłki:

fd1e0400-12c7-11f0-ac4f-639ea24ab8fc
 
799b4c80-09a5-11f0-b90b-cdf3c0ddcc82
 
8461ec51-08dd-11f0-a3ad-c132c74ba14c
 
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sklep_solpio @WITLEATHER_PL @rgizara opłaty są zwracane automatycznie, ale proces może zająć do 5 dni. Czasami może być szybciej, ale poproszę Was jeszcze o cierpliwość. 

@WITLEATHER_PL w przypadku podanych przez Ciebie zamówień.
  8461ec51-08dd-11f0-a3ad-c132c74ba14c w tym zamówieniu dopiero dzisiaj został zlecony zwrot wpłaty.
799b4c80-09a5-11f0-b90b-cdf3c0ddcc82 tutaj zwrot wpłaty zlecony dopiero dzisiaj
fd1e0400-12c7-11f0-ac4f-639ea24ab8fc tutaj zwrot został zlecony wczoraj.
Więc także proszę jeszcze o cierpliwość. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

sklep_solpio
#14 Krzewiciel#

@la_nika w takim razie nie zamykamy jeszcze tematu 🙂 poczekam do poniedziałku 

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#14 Krzewiciel#

@la_nika przyszły 3 zwroty w dalszym ciągu jednak to nie wszystkie... Teraz człowiek będzie musiał kontrolować czy zwroty przychodzą ? to trochę uporczywe będzie szukanie ... bo nie wszystko jest zwracane jednym przewoźnikiem.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @sklep_solpio. Proszę, podaj numery zamówień, dla których nie otrzymałeś jeszcze zwrotu. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

sklep_solpio
#14 Krzewiciel#
fbe87cd0-0577-11f0-a01b-9763e658f981
3d69e6c0-0a74-11f0-9913-179fac66c861
6cd1efb0-14b1-11f0-acec-796497a727e9
 
 
oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@sklep_solpio, tak jak wspomniała wcześniej Monika, zwrot może potrwać do 5 dni. 
Zamówienie fbe87cd0-0577-11f0-a01b-9763e658f981 dotarło do Ciebie 15.04.2025 i tego samego dnia zrealizowałeś zwrot środków. Tak samo w przypadku 3d69e6c0-0a74-11f0-9913-179fac66c861. 
Zamówienie 6cd1efb0-14b1-11f0-acec-796497a727e9 dotarło do Ciebie 16.04.2025, a zwrot został zrealizowany 17.04.2025. Proszę jeszcze o chwilę cierpliwości. Daj znać, jeśli nie otrzymasz zwrotów w ciągu 5 dni. 


   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

sklep_solpio
#14 Krzewiciel#

@MiMary dobrze tylko jest kwestia tego, że na sprawdzanie czy ja otrzymałem zwrot tracę dużo czasu bo jednak muszę analizować, za które otrzymałem zwrot, a za które nie..

tym bardziej, tego samego dnia robiłem zwroty też innych zamówień i otrzymałem już zwrot, a innych nie dlatego dopytuje się na jakiej zasadzie jest to rozpatrywane nawet automatycznie  to już powinny być zrobione 😉 

 

oznacz moderatorów