Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
jak mam się skontaktować z kims kto wyjasni dlaczego popmimo sprzedazy i uregulowania rozliczeń nie otrzymałam zwrotu za sprzedane towary?
Jakiego zwrotu? Nie wypłaciłaś pieniędzy z Allegro Finanse? https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-wyplacic-pieniadze-z-all...
Kontakt masz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb
@EWAKRAK, z tego, co widzę do zakończenia weryfikacji, która umożliwi aktywację wypłat, operator płatności potrzebuje brakujących dokumentów. Zostałaś poproszona o przesłanie potwierdzenia przelewu weryfikacyjnego. Prosimy o to, ponieważ przelew weryfikacyjny, który otrzymaliśmy został wykonany z rachunku bankowego innej osoby. Skany powinnaś załączyć poprzez zakładkę Ustawienia wypłat.