Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzien dobry.
Drogi Inpost. W przypadku skladania reklamacji na wysyłkę- Klient ( Kupujacy) ma prawo decydowac czy sklada sam reklamacje czy ma ją złożyć Sprzedajacy ( Nadawca). Jezeli nadawcą jest Allegro - chcielibysmy w skorzystać z tej samej opcji czyli reklamacje złożyć do Allegro jako Nadawcy. Jak to zrobic?
Reklamację składasz w InPost - tu masz opisane zasady; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/informacje-dla-sprzedajacych/allegro-smart-reklamacje-prz...
Rozumiem, jednak chcialbym skorzystac z tego samego prawa jakie ma Kupujacy tzn chcialbym zeby Nadawca zlozyl reklamacje ( Nadawca Smart jest Allegro). Unikne np. sytuacji w ktorej w przypadku opoznienia dostawy Inpost odpisze " Nadawca jest Allegro a koszt wysylki jest 0zl dlatego nie zwracamy kosztow".
Drugi przykład: pojawilo sie obciazenie za zmiane gabarytu. Allegro sugeruje kontakt z Inpost a potem znowu kontakt z Allegro w celu usunięcia pobranej nieslusznie kwoty. W przypadku zlozenia rekojmi takiej oplaty to na Nadawcy (tj Allegro) spoczywac bedzie udowodnienie ze przesylka byla nienormatywna. W tym momencie my musimy udowodnic ze przesylka miala prawidlowy gabaryt zgodny z etykieta.