Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie pierwszy raz tracę mozliwość zwrotu pobranej przez allegro prowizji. Ta przykra sytuacji spotyka mnie już tak dużo razy, że postanowiłem niestety wycofać aktualne oferty.
W sumie straciłem setki złotych w ten sposób.
Oto przykład ostatniego casusu:
Kupujący nabywa towar, w tym przypadku jest to dron. Jedzie na wakacje do Hiszpanii a po dwóch tygodniach zgłasza ślady uźytkowania i domaga się zwrotu. W efekcie dwutygodniowej dyskusji, jestem zmuszony przez pracownika allegro, pod groźbą zamknięcia konta, do uznania reklamacji.
Tracę jakość mojego towaru, koszty przesyłki i prowizję - w sumie ok 350 PLN.....
Następna sytuacja: dron kupiony jako pierwszy, został rozbity przez kupującego, on zgłasza to jako awaria silnika - postanowiłem uznać reklamację - straty 250 PLN....
Bardzo poważnie zastanawiam się nad zakończeniem działań na allegro. Sprzedający niestety nie mają wiele do powiedzanie a postępowania powszechnie kończą się wymuszeniem uznania reklamacji i zatrzymaniem prowizji przez allegro....
Czytałem bardzo dużo postów na ten temat.... stad jestem bardzo bliski zamknięcia konta allegro.
Jeśli nie zamknę, zostawię ty jedynie drobiazgi. To bardzo przykre...
A bardziej przykre jest to, że tak traktowani są sprzedający ze 100 % dobrych opinii, które były dotąd moim priorytetem....
https://konkurencja.uokik.gov.pl/sygnalista/. Zgłoszenie jest proste i intuicyjne, wystarczy tylko wypełniać kolejne pola formularza. Platforma umożliwia dołączanie załączników, dlatego sygnalista może przekazać również dokumenty potwierdzające nieprawidłowości, np. zdjęcia czy skany. Pomoże to urzędowi w sprawniejszej ocenie informacji.
Reklamacje dotyczą tylko sprzętu nieużywanego, więc pracownik supportu łamie prawo żądając czegokolwiek, bez dowodów. Jeśli producent sprzętu uzna, że reklamacji nie przyjmie, ty też tego nie rób. Powołaj się na przepis, a w razie odszczeknięcia pracownika supportu możesz pozwać również niego samego 🙂
Reklamacje dotyczą tylko sprzętu nieużywanego
Co to znaczy?
@exoryna pomiń posta @konto zamknięte lubi ciapnąć posta w każdym temacie 😄
Wiadomo że reklamować może sprzęt używany, jeśli coś padnie 🙂
@konto zamknięte Reklamować można korzystając z Gwarancji ( dobrowolna ) lub z tytułu Rękojmi 🙂 Możesz reklamować produkty nowe i używane, kupione nowe używane np. 3 miesiące jak się pojawi wada 🙂
Do kupującego nalezy decyzja czy skorzysta z Gwarancji Producenta czy Rękojmi i wyśle do sprzedawcy 🙂
@Czarna2008-C1 "W efekcie dwutygodniowej dyskusji, jestem zmuszony przez pracownika allegro, pod groźbą zamknięcia konta, do uznania reklamacji."
Pracownik Allegro nie ma żadnego prawa, aby zmuszać Cię do uznania reklamacji, a ograniczenia na konto Allegro może nałożyć tylko za łamanie regulaminu. Zapytaj Allegro, w związku ze złamaniem którego punktu regulaminu pracownik zagroził Ci nałożeniem ograniczeń na konto.
ja myślę, że niedługo zacznie się pozywanie pracowników supportu za samowolkę.. 😕
ale tak było od zawsze, w zasadzie od lat. Pamiętam, że kilkanaście lat temu robiłem skany i zrzutu ekranu jak rozmawiałem z adminami, bo każdy mówił co innego i żeby mieć na wszystko pokrycie to rzucałem jednemu, czy drugiemu co mi przekazano. Bez tego to by mnie zgnoili przy każdej okazji. Teraz już dałem sobie spokój, bo szkoda zdrowia i nerwów. Z allegro jest jak z naszymi politykami, myślą, że wszystko wiedzą i są nieomylni, a słów krytyki niestety nie tolerują 🙂
po co ma pytać jak nie dostanie odpowiedzi
pracownicy allegro nie ogarniają przepisów i regulaminu allegro
otrzymują gotowe formułki do wpisywania i tyle
przecież gdyby Sprzedawca napisał
na podstawie takiej i takiej odrzucam reklamację mają Państwo do prawo iść do Sądu
to pracownik Allegro powinien tylko potwierdzić to prawo
i ewentualnie napisać że są rzecznicy konsumenta i itp
i zamknąć sprawę
najlepsze jest to, że po lekturze komentarzy negatywnych oficjalnego sklepu allegro - widać wyraźnie że tam często reklamacje są odrzucane
może OSA też zablokują 😄 😄
to jest też dowód na to, że allegro tak rozpuściło klientów. Niestety my nie mamy aktualnie prawie żadnych uprawnień, a klient może wszystko. Może zwrócić towar, możę go reklamować, może nas szantażować negatywem, blokadą konta, może wystawić ocenę jakości produktu, może rozpocząć spór, może nas obciążyć kosztami wysyłek, prowizji itd, a my co możemy ? wielkie nic w starciu z klientem i portalem, który działa jakbyśmy byli dla niego kulą u nogi.
@Czarna2008-C1 przeczytałam dyskusję z kupującym i korespondencję z naszym supportem.
1. Faktycznie kupujący nie do końca wiedział, co zrobić - mam wrażenie, że pomylił zwrot z reklamacją, ja sama nie rozumiem czy przyjąłeś reklamację czy zwrot, jednak patrząc po Twojej sprzedaży widzę, że produkt był kupiony dwa razy.
Kto pokrywa koszty wysyłki w przypadku odstąpienia od umowy i zwrotu towaru?
Koszt odesłania przedmiotu spoczywa na Tobie, chyba że sprzedający zgodził się je ponieść lub nigdzie nie poinformował o konieczności poniesienia tych kosztów. Sprzedający powinien natomiast zwrócić środki przy użyciu takiego samego sposobu, w jaki doszło do zapłaty.
Jeśli wybierzesz sposób dostarczenia rzeczy inny, niż najtańszy sposób dostawy dostępny w ofercie, sprzedający nie ma obowiązku zwracać Ci poniesionych, dodatkowych kosztów.
Towar kupiony z dostawą Allegro Smart! zwrócisz za darmo. Dowiedz się więcej o zwrocie z Allegro Smart!
Jeśli sprzedający uzna reklamację wynikającą z rękojmi, pokrywa koszty przesyłki. Jeśli zapłacisz za odesłanie towaru, sprzedający powinien zwrócić Ci wszystkie poniesione koszty."
2. Reklamację musisz rozpatrzyć, decyzją była wymiana sprzętu. Reszta odbywa się na zasadach reklamacji.
3. Przez to, że kupujący kupił w ofercie dwa razy, dwa razy pobraliśmy prowizje.
Doszło do sporej dezinformacji. Działam w Twojej sprawie, zobaczymy, co da się zrobić.
wooohooo! KAMELEŁON 🦎 NA RATUNEK! 😊
aż daję pkt za ładną wypowiedź - nie można jej podesłać adminom obsługującym jako wzór do wklepywania?
@Czarna2008-C1 Trochę to trwało, ale czeka Cię niespodzianka 🙂