anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak zwrotu prowizji po anulowaniu oferty

AlleMakijazPL
#11 Animator#

„Kupujący kupił perfumy za 510 zł, po czym anulował transakcję.  Allegro automatycznie dokonało zwrotu pieniędzy. Jednak zauważyłam, że nie otrzymałam zwrotu prowizji wniosek wypełniłam zaraz po anulowaniu .Z mojego salda pobrano także opłatę. Prowizji  Zapytałam Allegro, dlaczego zabrano mi prowizję, skoro zwrot został dokonany automatycznie przez nich.”

odpisali mi ze mają 7 dni na zwrot 

Czy wg was to jest uczciwe ?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AlleMakijazPL tutaj podobnie jak w wątku, w którym pisałyśmy przed chwilą, niepotrzebnie złożyłaś wniosek o zwrot prowizji, ponieważ wydłużyło to proces.
Zamówienie zostało złożone dzisiaj, zwrot wpłaty został zlecony dzisiaj, procesowanie wniosku zajmie do 7 dni roboczych. 
Od razu odpowiadam, że różnica w rozpatrywaniu wniosku wynika z tego, że w wątku, w którym pisałyśmy, kupujący nie opłacił zamówienia (wtedy to 3 dni), tutaj je opłacił (dlatego czas na rozpatrzenie wniosku to 7 dni). 
Na przyszłość w przypadku anulowania zamówienia, lepiej nie składać wniosku, wówczas zostanie on przyznany automatycznie, o ile w przypadku anulowania opłaconego zamówienia, kupujący otrzyma zwrot wpłaty przez Allegro Finanse. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AlleMakijazPL
#11 Animator#

to chyba jest jakiś żart 

ktoś anulował zamówienie 

zwróciliście od razu mu kwotę, a ja nie mogę otrzymać automatycznie zwrotu prowizji 

Przypominam ze wniosek złozyłam po automtycznej wypłacie srodków dla klienta przez was

w w transkacji f1ac1ee0-3171-11f0-a46a-6708cf870c18 

zrobiłam tak samo i otrzymałam zwrot srodków od razu 

wiec jak to pani wyjasni ?

ze w tej ofercie f1ac1ee0-3171-11f0-a46a-6708cf870c18 

zrobiła tak samo i zwrot prowizji przyznany został od razu

a w tej ad5571e0-3178-11f0-90e5-e38d66f38ed2 mam czekać 7 dni ?

serio ?

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AlleMakijazPL w przypadku zamówienia nr  f1ac1ee0-3171-11f0-a46a-6708cf870c18 automatyczny zwrot wpłaty został zlecony niemal w tym samym czasie, gdy złożyłaś wniosek (dzieli je 1 sekunda), więc był to fart. 
Tak więc na przyszłość, w przypadku zamówień, które kwalifikują się do automatycznego rabatu transakcyjnego, aby przyspieszyć proces, nie składaj proszę wniosku o rabat. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AlleMakijazPL
#11 Animator#

Naprawdę serio ? .... tak jak pani wyjaśni ten 88d25a60-1605-11f0-a128-ed670c80017c czy ten b7b48a90-1ae9-11f0-b921-6f4b9f37054e ZWROT 

wszystkie te zwroty otrzymałam po złożeniu ręcznymi 

automatyczna jest tylko wypłata 

co więcej po złożeniu ręcznym, zwrot był od razu 

ale ja sadzę ze tu chodzi o wartość towaru,

bo juz kiedyś to analizowałam 

także niech pani mi nie wmawia ze automatyczne są tez zwroty prowizji, bo  nie są 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AlleMakijazPL zwroty prowizji są automatyczne i działają. 
Może to Pani przetestować w prosty sposób, czyli nie składając wniosku, gdy trafi się kolejne zamówienie spełniające warunki automatycznego zwrotu prowizji, do czego zachęcam. 
Poprosiłam o sprawdzenie wskazanych przez Panią zamówień i dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AlleMakijazPL wracam z informacjami.
We wskazanych zamówieniach kupujący anulował zamówienie, zanim złożyła Pani wnioski. Oznacza to, że w momencie ich automatycznego rozpatrzenia wzięto pod uwagę wcześniejsze anulowanie zamówienia, dlatego wniosek został zaakceptowany od razu.
To samo dotyczy zamówienia nr f1ac1ee0-3171-11f0-a46a-6708cf870c18, więc przepraszam za początkową błędną odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów