Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Brak możliwości kontaktu z klientem, klient zakupil niedostepna ilosc na aukcji. Aukcja bransoletek z roznymi znakami zodiaku. Zamowil jeden znak zodiaku w duzej ilosci. Proba kontaktu z klientem nie mozliwa. Nie odpisuje na maile ani nie odbiera telefonu. Robimy zwrot wplaty. Zlosliwy klient wystawia negatyw i wyzywa nas w nim od chamow. Allegro pobiera prowizje i nie chce usuwac negatywa. Robisz wszystko racjonalnie a jestes traktowany jak oszust. Pytam sie czy to jest normalne zachowanie firmy Allegro?
A w wniosku o zwrot prowizji dołączyliście dowód, że do zakupu nie doszło?
@flyingdreams, zapoznałam się z komentarzem i poprosiłam odpowiedni dział o jego weryfikację. Gdy dowiem się czegoś więcej w tej sprawie, dam znać.
@flyingdreams pamiętaj że wystawiając towar w różnych wariantach musisz być przygotowany na zrealizowanie takiej ilości 😞 Twoja wina że zabrakło, w tym przypadku nie licz na zwrot prowizji, negatyw zasłużony o ile nie obraża Cię 😞
@flyingdreams, niestety żaden ze zwrotów użytych w komentarzu nie kwalifikuje go do naszej interwencji. Nie wiemy, jak wyglądał kontakt między Wami, ani co się działo. Nie mamy możliwości tego zweryfikować.
No sek w tym ze kontaktu nie bylo zadnego bo klient nie reagowal na nasze maile ani nie odbieral telefonu. Pisalismy do niego ze takiej ilosci nie ma jak zamowil.
Zdecydowanie nie polecam tego sprzedawcy. Najpierw czekałem bardzo długo na opłacony towar, a po mojej interwencji że go nie otrzymałem - sprzedający bez słowa wyjaśnienia - zwraca mi pieniądze. Kompletna żenada. Chamstwo, chamstwo, chamstwo - słoma z butów. Tacy sprzedawcy powinni być bezpowrotnie eliminowani z portalu.
Rozumiem że te stwierdzenia mam przyjmować jako komplement dla mojej osoby?
Nie koniecznie jest to komplement, ale za towar, ofertę odpowiadasz ty, sprzedający więckupujący widząc ofertę i że ma możliwość kupna, kupuje. a brak kontaktu działa w dwie strony, długo czekałeś ze zwrotem czy od razu oddałeś środki?
No chwile czekalam, zwrot byl ostatniego dnia mca, nie moglam czekac dluzej bo potem brak srodkow na koncie nie ma i wogole trzeba przelewy robic a wtedy tez Allegro prowizji nie chce oddac. Skoro i tak nie moglam sie skontaktowac z klientem mimo 2 maili oraz proby telefonicznej to wydawalo mi sie to jedyne racjonalne wyjscie.
@flyingdreams wygląda na to, że wystawianie większej ilości towaru niż posiada się w rzeczywistości, nie jest racjonalne. I w zasadzie można powiedzieć że, delikatnie mówiąc, manipulujesz ofertą.
Masz 12 znakow zodiaku, jak korzystasz z shopera to generalnie nie masz mozliwosci wystawienia osobno. Jasne mozna to zrobic z osobna recznie ale zrob to przy duzym sklepie a potem zarzadzaj tym.