Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Po raz kolejny piszę w sprawie zwrotu prowizji.
Jestem prywatnym sprzedawcą. Klient kupił na mojej aukcji subwoofer z wysyłką za pobraniem. Po 2 dniach zrezygnował z zakupu. Nie może anulować zakupu, bo nie ma takiej zakładki (kiedyś była). Dlaczego tego nie można przywrócić? Napisał do mnie maila z wiadomością (Witam.Może Pan przekazać Allegro że anulowałem zakup Yamahy.Allegro wyśle mi zapytanie,a ja potwierdzę.Tyle w temacie.Pozdrawiam.Bez urazy proszę.” Nadmienię, że nie może być nr przesyłki, kiedy klient zrezygnował z zakupu.
Sprawa dotyczy aukcji
O zwrot prowizji piszesz tu, masz dowód o rezygnacji zakupu>dołącz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... nie jest to dobre to za pobraniem ani odbiór osobisty, problemy z prowizją.
@Rockman50, czy możesz zamieścić tu zrzut ekranu z tym mejlem lub wysłać go na spolecznosc@allegro.pl?
@Rockman50, ten link przenosi mnie do strony logowania. Załącz, proszę, zrzut ekranu.