anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

braki produktu w przesyłce

higienamed
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry

Proszę o poradę

Klient otrzymał przesyłkę ale twierdzi ,że dwie butelki z płynem do płukania  w przesyłce były puste. Twierdzi ,że opakowanie przesyłki nie było mokre oraz nie było śladów rozlania. Wiem ,że płyny butelki były pełne ponieważ sama pakowałam paczkę .Jeśli płyn by się wylał w paczce to kartony byłyby mokre. Nie wiem jak mam to rozwiązać pomocy 🙂

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

seb1q
#11 Animator#

 Moim zdaniem, podkreślam(!) prawo stoi po stronie kupującego. Jeśli jesteś pewna co pakowałaś to musisz zacisnąć zęby i "podlizać" się klientowi - zwrócić pieniądze lub wysłać nową paczkę i od razu wpisać klienta na czarną listę, ponieważ jest to klient z sortu "cwaniak" . Jeśli na pakowalni nie masz monitoringu to nic nie udowodnisz. Klient dostał przesyłkę i to jego ostatnie słowo jest najważniejsze. Jeśli olejesz temat to licz się z negatywem i ewentualnym wnioskiem klienta do POK a z tego tylko problemy będziesz miała Ty... Znam temat - walka z wiatrakami.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Jeśli to była paczka wysłana PP lub innym dostawcą który podaje wagę przesyłki to po skanie etykiety można by było wyliczyć czy buteleczki były pełne czy puste.

oznacz moderatorów

majster_man
#14 Krzewiciel#

Widać że kryzys wpełni,

jak wczoraj tankowałem na stacji to najpierw musiałem zablokować kwotę w kasie a poźniej rozpocząć tankowanie bo tyle mają ucieczek i nie była to stacja automatyczna tylko tradycyjna.

Moi znajomi już wyprzedają magazyny i tylko sklep stacjonarny zostanie. Nie chcą już handlować w internecie.

oznacz moderatorów

Newday5
#11 Animator#

Klient twierdzi, lecz nie ma filmu z momentu otwierania przesylki ani dokumentu szkody spisanego przez kuriera, takze nic nie mususz mu zwracać.

oznacz moderatorów