Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Proszę o poradę
Klient otrzymał przesyłkę ale twierdzi ,że dwie butelki z płynem do płukania w przesyłce były puste. Twierdzi ,że opakowanie przesyłki nie było mokre oraz nie było śladów rozlania. Wiem ,że płyny butelki były pełne ponieważ sama pakowałam paczkę .Jeśli płyn by się wylał w paczce to kartony byłyby mokre. Nie wiem jak mam to rozwiązać pomocy 🙂
Moim zdaniem, podkreślam(!) prawo stoi po stronie kupującego. Jeśli jesteś pewna co pakowałaś to musisz zacisnąć zęby i "podlizać" się klientowi - zwrócić pieniądze lub wysłać nową paczkę i od razu wpisać klienta na czarną listę, ponieważ jest to klient z sortu "cwaniak" . Jeśli na pakowalni nie masz monitoringu to nic nie udowodnisz. Klient dostał przesyłkę i to jego ostatnie słowo jest najważniejsze. Jeśli olejesz temat to licz się z negatywem i ewentualnym wnioskiem klienta do POK a z tego tylko problemy będziesz miała Ty... Znam temat - walka z wiatrakami.
Jeśli to była paczka wysłana PP lub innym dostawcą który podaje wagę przesyłki to po skanie etykiety można by było wyliczyć czy buteleczki były pełne czy puste.
Widać że kryzys wpełni,
jak wczoraj tankowałem na stacji to najpierw musiałem zablokować kwotę w kasie a poźniej rozpocząć tankowanie bo tyle mają ucieczek i nie była to stacja automatyczna tylko tradycyjna.
Moi znajomi już wyprzedają magazyny i tylko sklep stacjonarny zostanie. Nie chcą już handlować w internecie.
Klient twierdzi, lecz nie ma filmu z momentu otwierania przesylki ani dokumentu szkody spisanego przez kuriera, takze nic nie mususz mu zwracać.