Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Powitać.
Wczoraj kupujący otworzył nam dyskusję, jako powód podał mam problem z odesłaniem produktu. W chodzimy i czytam i nie wierzymy własnym oczom. Klient pisze, że chce odstąpić i oddać pióra wycieraczki na szybę (zakupił na przód i tył) tylko chce zwrócić na przód a tylna chce sobie zostawić, ale ma problem, bo ustawowy czas minął chyba 16 dzień od odebrania. Myślimy sobie ok jak nie on to ktoś inny kupi. Zgadzamy się na zwrot. Kupujący chcę, aby mu wygenerować etykietę lub kod do paczkomatu. W związku, że pióra mają 650 mm piszemy, że możemy wygenerować tylko na kuriera i będzie etykieta odpłatna.
I tu dochodzi do zmiany decyzji. Może naczytał się rad dobrego wujka z AG 🤔. Klient zmienia strategię i twierdzi, że produkt jest uszkodzony i składa reklamację twierdząc, że opakowanie jest uszkodzone i najprawdopodobniej pióra również. Żąda odbioru paczki.
Czy możemy odrzucić reklamację z powodu przyjęcia przedmiotu bez zastrzeżeń?
Miał może ktoś podobne dyskusje?
Będzie zastraszał oceną negatywną. Patologia Allegrowa.
Nawet jeśli do dyskusji włączy się konsultant, marne szanse, że zdążył się nauczyć naszego języka tak szybko i zrozumieć, w jakiej sprawie odpisuje. Często zupełnie nie na temat, jakby w innej sprawie i innym osobom. Allegrowy koszmarek zazwyczaj na korzyść kupującego.
Wysyłam blendy tylnego oświetlenia tablicy rejestracyjnej o długości 68 cm i wchodzą do A po przekątnej.
A w czym masz problem, składa reklamację i musisz ją rozpatrzyć,
Ano w tym że chce zrobić zwrot po terminie a sprzedający się zgodził
etykieta platna ale będzie bezpłatna jeśli zwrot zamieni w reklamacje
ale jeśli
@LEW433 w tym problem, że sobie robi darmową przesyłkę zwrotną poprzez reklamację bo honor janusza zakupów mu zakazuje pokryc koszt zwrotu mimo, że sprzedawca się zgodził na zwrot po terminie. No ale zaplata za paczkę to uszczrbek na godności osobistej bo mam mieć darmo i mnie się należy...
@az1rael Ja nie twierdzę że tego nie robi, napisalem że składa reklamację, ma do tego prawo a sprzedajacy ma obowiązek jej rozpatrzenia.
Ale nawet na zdjęciach widać, że uszkodzone jest tylko opakowanie. Odrzucenie reklamacji z pewnością wiąże się z oznaczeniem dyskusji jako nierozwiązana (ujemne punkty do jakości) ja i zapewne subiektywna ocena negatywna (ujemne punkty do jakości) co wiąże się z agonią dalszej sprzedaży.
Musisz sam przeanalizować jak Ci się to opłaca, kupujący nie powinien tak robić, a ocena , komentarz powinien być zgodny z przebiegiem transakcji.
@mirex2005 dlatego trzeba mieć kilka kanalów sprzedaży bo jak widać sama sprzedaż na allegro to patola januszowych kupujacych ogrywających system allegro. A za subiektywną ocenę można pozwać janusza nieznajomość prawa janusza od odpowiedzialności nie zwalnia. Zresztą odstapił od umowy w myśl przepisów na piśmie bo tak napisał więc proste ma odeslać na swój koszt towar ty zaś możesz się wstrzymać z oddaniem kasy aż towar nie wróci plus doliczyć bezumowne korzystanie za każdy kolejny dzień powyżej 14dnia od odstąpienia musisz go tylko o tym poinformować pisemnie.
Pytanie brzmi czy można uznać, że kupujący złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy?
W mojej opinii tak - złożył i nie może już składać reklamacji - towar nie jest jego własnością.
Forma złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy może być dowolna - jeśli zgłosił chęć zwrotu w dyskusji a Ty wyraziłeś zgodę to "dokonało się".
@LEW433 "... składa reklamację i musisz ją rozpatrzyć"
Od kiedy to użytkownik ma prawo złożyć reklamację na dobry, sprawny przedmiot? Przecież nawet go nie obejrzał.
Na uszkodzone opakowanie owszem może złożyć reklamację ale do przewoźnika.
Coraz częściej masz jakieś dziwne odloty, nie pal już więcej tego świństwa....
Niech wyśle zdjęcia wycieraczek, nie będzie współpracował odrzuć. Wygadywanie durnot pt paczka pogięta ale nie wiem co w środku ale nie sprawdze bo na pewno zepsute dowodem zniszczenia w transporcie nie jest.
Ta zdjęcia dołączył. Tylko na moje oko są to jedynie uszkodzenia opakowań a nie samych piór.
Ile mam czasu na sprawdzenie przesyłki? Jeżeli opakowanie nie jest uszkodzone, nie musisz się śpieszyć – masz 7 dni na sprawdzenie przesyłki od momentu jej dostarczenia. Jeżeli zauważysz szkodę, możesz zażądać spisania protokołu przez firmę przewozową.
Pokaz opakowanie sztuki z magazynu @mirex2005
moje pytanie na które nie otrzymałem odpowiedzi jest ciągle aktualne
ile reklamacji jest w jednej dyskusji?
dyskusja o temacie "mam problem z odesłaniem produktu."
toczy się na zupełnie inny temat
tu kupujący złożył dwie -
To na przyjmij wersję kotzystniejsza dla kupujacego
uznaj że masz ich więcej niż 1
@RED powód rozpoczęcia dyskusji nie jest reklamacją wg. nas. Tylko potem jak stwierdzili inni doszedł czynnik zwrotu na koszt kupującego (nie może zgłosić już zwrotu przez system allegro >14 dni)
Więc wymyślił sobie, że zgłosi reklamację. Bo opakowanie jest uszkodzone. Oczywiście nie karton wysyłkowy bo na zdjęciach wygląda całkiem zdrowo.
Klient ma 7 dni na zgłoszenie uszkodzenia paczki, po tym terminie przesyłka jest uznana za dostarczoną bez zastrzeżeń. Możesz odrzucić reklamację twierdząc, że klient nie zgłosił uszkodzenia przesyłki i nastąpiło ono po odebraniu paczki.