anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Chciałbym usunąć wyraźnie fałszywą negatywną opinię

MAMY ROZWIĄZANIE!
sympneumatic
#8 Zapaleniec#

Numer zamówienia: 93c0f590-571d-11f0-bc55-0be4377bd1f1. Klient dokonał zakupu 2 lipca, a przesyłka została nadana tego samego dnia i odebrana przez kuriera. Pomimo tego, 3 lipca klient wystawił negatywną opinię: „Nie terminowa dostawa nie powinno się deklarowac na aukcjach skoro nie da się wysłać produktu na czas”. Obie zawarte w opinii tezy są nieprawdziwe.

Numer przesyłki InPost: 632720718521070116951372 – historia przesyłki jasno pokazuje, że nadaliśmy paczkę bardzo szybko. Dodatkowo, nie deklarowaliśmy na aukcji gwarantowanego czasu wysyłki – wskazany termin dostawy został automatycznie obliczony przez system Allegro.

W związku z powyższym uprzejmie proszę o usunięcie tej niezgodnej z prawdą opinii.

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
budowlaniec2019
#11 Animator#

Uprzejmie uprzedzę moderatorów formułką którą otrzymaliśmy jak kupujący wystawił komentarz, że nie otrzymał przesyłki a faktycznie ją dostał kolejnego dnia po zakupie:

"Zdaję sobie sprawę, że negatywny komentarz od kupującego jest dla Państwa problematyczny. Kupujący wskazał w komentarzu na problem z doręczeniem przesyłki. W przypadku, kiedy klient porusza w treści tę kwestię, nie mogę ingerować w ocenę. Informację na ten temat znajdą Państwo tutaj.

Rozumiem, że inaczej Państwo patrzą na tę transakcję, dlatego zachęcam, aby skontaktowali się Państwo z klientem. Jeśli wskaże on na problem z przewoźnikiem, mogą Państwo zaproponować, iż wyjaśnią Państwo kwestię dostawy paczki bezpośrednio z nim, aby takie sytuacje się już nie zdarzały. Rozmowa z kupującym może okazać się kluczowa i dzięki temu klient zmieni swoją ocenę.

Zachęcam też, aby wysłali Państwo do kupującego prośbę o zmianę komentarza z zakładki "Otrzymane oceny". Jest ona dostępna w ciągu 90 dni od daty transakcji. Tutaj również mogą Państwo pokazać swoją perspektywę. Wierzę, że przy dobrych argumentach uda się Państwu porozumieć."

Mniemam, frustracja kupującego wynikła z tego że paczkę otrzymał o godzinie 17 a potrzebował na rano. 

Przyzwyczaj się, za nieterminowe dostawy z winy przewoźnika, zagubienia przesyłek itp i tak oberwiesz Ty a na jakąkolwiek pomoc nie masz co liczyć.

oznacz moderatorów
foto-hurtownia
#12 Orędownik#

Jeżeli moderator odpisze, to:

- będzie mu przykro

- powiadomi Cię, że "niestety, ale komentarz jest wynikiem subiektywnych odczuć kupującego i Allegro nie może ingerować w takie komentarze"

- pouczy, że możesz dzwonić do klienta, błagać o przebaczenie i może usunie komentarz

oznacz moderatorów
sympneumatic
#8 Zapaleniec#

Są ewidentnie bezużyteczne.

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#19 Nestor#

@sympneumatic  w odpowiedzi na ten komentarz powinieneś wyjaśnić, że to Allegro podaje terminy dostawy a nie Ty, bo przesyłka niedługo zniknie z Inpostu i nikt nie będzie mógł sprawdzić kto mówił prawdę

oznacz moderatorów
sympneumatic
#8 Zapaleniec#

Oczywiste jest, że takie wyjaśnienie nic nie daje. Gdyby kupujący był rozsądną osobą, nie wystawiłby negatywnej opinii o „opóźnionej wysyłce”, skoro istnieją jednoznaczne dowody, że paczka została nadana tego samego dnia co zakup. Czy naprawdę uważa Pan, że taki klient uwierzy, że widoczna dla niego data to jedynie „szacowany termin Allegro”? W przypadku tak absurdalnych komentarzy mogę jedynie upublicznić numer przesyłki, aby inni mogli zobaczyć, jak niedorzeczna jest ta opinia.

oznacz moderatorów
sl-aw-ek
#18 Luminarz#

@foto-hurtownia "będzie mu przykro" 

 nie jest 🤣

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@sympneumatic Proszę Cię o kontakt w sprawie otrzymanego komentarza przez ten formularz. Odpowiedni zespoł przeanalizuj sytuację i podejmie decyzję czy możemy inetrweniować w Twoim przypadku.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
TechartGSM
#13 Ambasador#

@sympneumatic Powodzenia życzę, przyda się 🙂

oznacz moderatorów
foto-hurtownia
#12 Orędownik#

@TechartGSM @sympneumatic Zgadza się, również życzę. Ja zdążyłem już przywyknąć do fałszywych/pisanych po złości/przypadkowych negatywnych opinii. 

 

Nawet z przedwczoraj mamy negatywa o rzekomym źle wysłanym towarze. Negatywn 15 dni po odbiorze paczki, towar o wartości kilkaset złotych. "Poszkodowany klient" nie zgłaszał problemu, nie wystąpił z roszczeniem, żeby wysłać mu poprawny towar, tylko wystawił negatywa. Nie wiem, z nudów chyba. 

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#19 Nestor#

@foto-hurtownia  pewnie po 14 dniach sobie przypomniał, że chciał zwrócić, jak zobaczył, że nie może zrobić zwrotu, to się wkurzył i wystawił negatywa😉

oznacz moderatorów
sympneumatic
#8 Zapaleniec#

Chociaż Allegro nie usunęło tej opinii, to przynajmniej wykluczyło ją z ogólnej oceny i oznaczyło z podanym powodem.🙂

oznacz moderatorów