Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wy też macie co chwilę jakieś problemy z "wysyłam z allegro", że chcecie utworzyć paczkę, a to dane odbiorcy są za długie lub błędne, a to adres niepoprawny i musicie ręcznie zmieniać? Denerwuje już mnie to i piszę co chwilę w tej sprawie do allegro, a informatycy nie potrafią tak prostego błędu naprawić od kilku miesięcy! Ręce opadają, a my mamy przez to później więcej roboty.
Witam. Mamy do wysłania zamówienie c6eb1ef0-3bae-11ee-ab03-497c25edb8d7 , ale gdy chcemy wygenerować wyskakuje komunikat
Błąd przetwarzania
Pole "Dane odbiorcy - ulica" zawiera błędne dane: Pole nie może być puste
Zamówienie jest do
Allegro Paczkomaty InPost (Paczkomat XSU01AP)Allegro Smart!
Sadurki 67
24-150 Sadurki
niby w danych odbiorcy w ulicy jest tylko sama nazwa bez numeru, bo szanowny kupujący nie podał pełnych danych, ale czemu to ma służyć skoro dostawa jest do punktu a tam wszystkie dane są podane.
@mirex2005 jest to spowodowane walidowaniem danych między różnymi systemami, ale jeśli edytujesz adres kupującego, problem z nadaniem zniknie.
@_HolaOla_ nie lepiej naprawić walidację żeby nie pozwalała wprowadzać niekompletnych adresów w formularzach pozakupowych? z tego co pamiętam od lat było to zgłaszane i ciągle to samo.
Sam na 100 zamówień mam przynajmniej kilka bez numerów domów to wpisuję zera bo co zrobię.
@_HolaOla_ tak trzeba edytować i wstawić spacje lub jakąś cyfrę.
Przydało by się wystosować jakiś komunikat dla użytkownika aby uzupełnił lub podał prawidłowe dane. Bo jak kiedyś znów zamówi u kogoś na adres to sprzedawca będzie miał problem z wysyłką.
@mirex2005 sprzedawca MA problem z wysyłką w takich przypadkach, musi dzwonić i się dopytywać o dokładny adres.
@mix-mce brak systemowego rozwiązania jest wynikiem właśnie tego, że są to jednostkowe sytuacje i pojedyncze zamówienia, a nie problem dotyczący znacznej liczby użytkowników Allegro. Analizowaliśmy ten temat bardzo dokładnie i prace nad tym, aby całkowicie wyeliminować takie sytuacje są bardzo wysokie w stosunku do korzyści jakie dają.
@mirex2005 wyślemy do tego kupującego wiadomość w tej sprawie.
Widzę, że koledzy są tu nowi. Nie liczcie na to, że allegro to naprawi. Od 2,5 roku olewają błędy zgłaszane przez sprzedawców w "wysyłam z allegro"
@_HolaOla_ na programowaniu znam się tyle że napisałem własny system do obsługi API allegro i poprawienie walidacji adresów to robota na pół godziny dla byle ucznia technikum inf.
Po prostu wam się nie chce. Niech się sprzedający użera z "jednostkowymi sytuacjami" a jak dostanie negatywa bo kupujący nie odpowie/odbierze tel i paczka nie wyjdzie to "allegro nic nie poradzi negatyw zostaje".
dziękujemy.