Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
nie dochodzą informacje o z allegro o sprzedaży czy też kupnie, lawirowanie wśród meandrów waszych powalonych pomysłów na pseudo udogodnienia graniczy ze schizofrenicznym postrzeganiem labiryntu. Nie podoba się...niestety/ z allegro zrobiliście sklep, a lokalnie ma temu zadośćuczynić...beee. A zresztą...po co pisze, skoro doświadczenie mi podpowiada, że WOLNO IM.
@art42zuk, jeśli chodzi o brak powiadomień, sprawdź, czy masz zaznaczone odpowiednie zgody na otrzymywanie powiadomień.
Jako kupujący - "Gdy kupisz lub wylicytujesz produkt" - NIE MOGĘ TEGO ZAZNACZYĆ jest odhaczone ale nie podświetlone
Jako sprzedający mam zaznaczone wszystko - I NADAL NIC NIE WYSYŁA !
@art42zuk Sprawdź proszę folder ze spamem. Zdarza się, że zagubione powiadomienia trafiają właśnie tam.
12055527875 - nie mam tej info, proszę mi powiedzieć gdzie , kto i jak wysłał? A MOŻE JUŻ NIE WYSYŁACIE POWIADOMIEŃ? Allegro rozpocząłem jako art42zuk, gdzie dwie cyfry są okreśłeniem mojego wieku. Teraz mam 60....czas na zmiany chyba.
@art42zuk Jeśli nie otrzymujesz wiadomości mejlowych, to skontaktuj się w tej sprawie z administratorem swojej skrzynki pocztowej (WP) i poproś o sprawdzenie logów: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/dlaczego-wiadomosci-e-mail-na-ktore-oczekuje-nie-trafily-na-moje-k....
Z naszej strony powiadomienie zostało do Ciebie poprawnie wysłane 22 kwietnia 2022 o godzinie 16:32:59
Obaczym, jako to wyjdzie 🙂
@art42zuk jedyne co Ci mogę powiedzieć to to ,że masz bajzel w skrzynce większy niż moja żona w torebce . Nigdy nie miałem najmniejszych problemów z odbiorem wiadomości , ALE !!! niestety codziennie trzeba poświęcić kilka często więcej minut na posegregowanie wiadomości i teraz najważniejsze - dostosowanie ustawień skrzynki do swoich potrzeb .Nie korzystam z żadnych udogodnień typu abonament itp. , w zupełności wystarcza mie poprawnie ustawiona skrzynka i panel ,, zamówienia od kupujących ,, .Jeszcze nie miałem przypadku przez ponad 10 lat , abym przegapił przesyłkę .
Moi drodzy stary ze mnie allegrowicz, i wiem także, ze bajzel w mojej skrzynce , to mój bajzel. 🙂 Ja o tym pisze już nie pierwszy raz, ze info nie otrzymuję. Sprawdziłem ustawienia ....patrz wtżej jest bez zmian. Wiadomości które mi na skrzynkę przychodzą, sprawdzam codziennie, także w spamach. I POWIEM WAM.....nie mam tych powiadomień...i ci mi zrobisz mdrogeria ? 🙂
@mdrogeria Ale nikt nie pytał czy u ciebie działa.
@Client:94057046 stare przysłowie pszczół mówi ,, jak dbasz tak masz ,,
Z dnia na dzień coraz gorzej. Wczoraj mąż zrobił sobie testa, wystawił kilka ogłoszeń na zwykłym portalu ogłoszeniowym. Nawet nie tym najbardziej konkurencyjnym. I teraz ciekawostka - wyświetleń było z 10x tyle od wczoraj wieczora i w niektórych przedmiotach po kilka pobrań numeru telefonu. Czy coś poszło dowiem się jak wróci. W każdym razie zastanawiające za co ja tu prowizje i opłaty od wystawiania itp płacę... Myślał by kto, że na wielkim allegro więcej osób to zobaczy...
Jest coraz gorzej a nas przekonują przed każdym wprowadzeniem zmian że "to dla naszego dobra i wygody" co mija się ze stanem faktycznym .Płacimy krocie za prowizje ,dopłacamy do wysyłek pakując w przez siebie zakupione koperty i inne środki zabezpieczenia przesyłki za co jeszcze musimy oddać prowizje ,płacimy za wystawianie i za wyróżnienia (za które nikt nam nie odda jak klient odstąpi od zakupu) .Przez takie działania sprzedawcy muszą podnosić ceny towarów, przez co tracą klientów ,którym już się lampka zaświeciła że gdzie indziej ten sam produkt można kupić taniej.
To dobrze że ludzie widzą co tu za śmietnik się zrobił, już tu nie chce się kupować. Prośba do sprzedawców, WYSTAWIAJCIE OFERTY U KONKURENCJI bo jak się chce kupić gdzie indziej to nie ma produktów od sprzedawców krajowych.