anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co dalej

ostcar1
#7 Wielbiciel#

Wystawiłam produkt za 635zl, który został sprzedany do Czech i otrzymałam za niego 700 CK.Co z tym fantem mogę zrobić?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

LEW433
#21 Demiurg#

Bład systemu czy błąd w ofercie.

oznacz moderatorów

fox_paws
#13 Ambasador#

Wystawiłaś za 635 zł czy 635 Kc?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ostcar1 Podaj numer zamówienia, o które chodzi.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

ostcar1
#7 Wielbiciel#

Nr oferty 16357296295 wystawiona za 635zl.

oznacz moderatorów

szymela54
Maestra

@ostcar1 No, troszku brakuje; tak ca 3.000 PLN. Czyli zrobiłaś tak jakby "interes życia" 🤗

oznacz moderatorów

szymela54
Maestra

Wróć!!! Korekta! Pozajączkowało mi się: brakuje ca 3.000 koron czeskich! Sorry.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ostcar1 Poprosiłam o sprawdzenie tej oferty. Dam znać, kiedy dostanę odpowiedź.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

ostcar1
#7 Wielbiciel#

Super. Dziękuję i czekam na info.Pozfrawiam.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ostcar1 Aby cena w ofercie przeliczała się automatycznie, na koncie musisz mieć aktywny Abonament Profesjonalny lub Ekspercki. Na koncie, z którego została wystawiona ta oferta, nie ma aktywnych tych opcji. Ceny na rynki zagraniczne musiałeś więc ustawić sam i tutaj doszło do pomyłki w przypadku rynku czeskiego, bo kwota ustawiona na rynek słowacki jest wyższa. 

Nie jest to wynik błędu technicznego, więc jedynym, co mogę zalecić jest kontakt z klientem w celu wyjaśnienia sprawy i uzyskania dopłaty lub porozumienie w sprawie odstąpienia od tego zakupu.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów