Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wystawiłam produkt za 635zl, który został sprzedany do Czech i otrzymałam za niego 700 CK.Co z tym fantem mogę zrobić?
Bład systemu czy błąd w ofercie.
Wystawiłaś za 635 zł czy 635 Kc?
@ostcar1 Podaj numer zamówienia, o które chodzi.
Nr oferty 16357296295 wystawiona za 635zl.
@ostcar1 No, troszku brakuje; tak ca 3.000 PLN. Czyli zrobiłaś tak jakby "interes życia" 🤗
Wróć!!! Korekta! Pozajączkowało mi się: brakuje ca 3.000 koron czeskich! Sorry.
@ostcar1 Poprosiłam o sprawdzenie tej oferty. Dam znać, kiedy dostanę odpowiedź.
Super. Dziękuję i czekam na info.Pozfrawiam.
@ostcar1 Aby cena w ofercie przeliczała się automatycznie, na koncie musisz mieć aktywny Abonament Profesjonalny lub Ekspercki. Na koncie, z którego została wystawiona ta oferta, nie ma aktywnych tych opcji. Ceny na rynki zagraniczne musiałeś więc ustawić sam i tutaj doszło do pomyłki w przypadku rynku czeskiego, bo kwota ustawiona na rynek słowacki jest wyższa.
Nie jest to wynik błędu technicznego, więc jedynym, co mogę zalecić jest kontakt z klientem w celu wyjaśnienia sprawy i uzyskania dopłaty lub porozumienie w sprawie odstąpienia od tego zakupu.