Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z reklamacją, ponieważ do dziś muszę podjąć decyzję, czy klient ma odesłać towar, czy nie. Niestety zgłoszenie reklamacyjne nie było sprecyzowane, dlatego od wczoraj proszę o przesłanie dodatkowych informacji – zdjęć i opisu, co dokładnie jest uszkodzone. Powód, dla którego proszę o te informacje od wczoraj, jest taki, że dopiero wczoraj pojawiło się powiadomienie o zgłoszeniu reklamacji (a reklamacja została zgłoszona 21 listopada te wasze zmiany cos nie tak działają ). Niestety do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi, a decyzję muszę podjąć do dziś, do godziny 12. Co mam zrobić ???Dodatkowo przypominam, że paczka została wysłana 29 września, zakup dokonany był 26 września, i do tej pory wszystko było w porządku. Teraz okazuje się, że klient otrzymał coś innego niż powinien i zgłasza reklamację. Często zdarzają się sytuacje, że rodzice zwracają produkty dla noworodków, ponieważ dziecko wyrosło lub produkt był potrzebny tylko do sesji zdjęciowej. Nie wiem, czy w tym przypadku chodzi o podobną sytuację, czy faktycznie coś jest nie tak z produktem.
@bobas-shopping możesz proszę doprecyzować zgłoszenie? Na wydanie decyzji reklamacyjnej masz 14 dni, od momentu zgłoszenia reklamacji przez klienta. Jeżeli klient zgłosił reklamację 21 listopada, to dziś nie mija ten czas.
Podaj proszę numer zamówienia oraz zrzut ekranu z widoczną informacją, że do dziś masz wydać decyzję. Zweryfikuję wtedy to dokładnie. Natomiast w sprawie decyzji, zależy ona od Ciebie jako sprzedającego i nie jestem w stanie Ci podpowiedzieć, jaka ona powinna być.
nr zamówienia d72158c0-9acf-11f0-96ea-bf4f56b08af2 . Chodzi o to, że do dziś muszę wydać decyzję, czy kupujący ma odesłać towar, czy nie.
@bobas-shopping odrzuć reklamację , na weryfikację zawartości paczki odbiorca ma 7 dni
Dziękuje
Widzę, że @mdrogeria podpowiedział Tobie co możesz zrobić. Natomiast my nie możemy Tobie podpowiadać co masz zrobić z reklamacją. To Ty jesteś za nią odpowiedzialny.