Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowni moderatorzy/moderatorki.
Chciałbym się dowiedzieć co się dzieje z tą Waszą spedycją. Bo to już jest kpina. Od zeszłego tygodnia ponad 10 przesyłek z opóźnieniem. A wysyłamy raptem po kilka dziennie. Klienci wydzwaniają podirytowani, grożą negatywnymi komentarzami, spada skuteczność wysyłki. Algorytm przesuwa czas dostawy w ofertach. Pracujemy do 16 a dziś kurier nawet nie podjechał. A czeka kolejnych 8 przesyłek na odbiór.
W dniu dzisiejszym korespondowałem z konsultantem na czacie, dzwonił strasznie zdenerwowany klient. Z zapytaniem gdzie jego przesyłka. Od czwartku wisi na sortowni. Zmusiliście sprzedawców do dodania tej usługi, bo jeszcze za mało z nas wszystkich "doicie" Nie ma tu nikt czasu i przede wszystkim nerwów na tłumaczenie się z Waszej złej organizacji i braku kompetencji w byciu firmą przewozową przed klientami. Pododawaliście okoliczne miejscowości w obrębie większych miast, i 3-4 kurierów na miasto nie jest w stanie tego ogarnąć. Może warto przyznać się do bubla, i wyłączyć te usługę na czas do kiedy nie zrobicie porządku.
Proszę o informację co się dzieję z paczką A000IEVDA8 , konsultant na czacie miał dać odpowiedź minął cały dzień a ja dalej świecę oczami przed klientami.
Kolego, opisałeś ten problem tak kulturalnie, że chylę czoła. Z tym samym się zmagamy, że brak mi słów, zatem jeśli mam nie używać brzydkich słów w tym temacie, to zamilknę.
A ja się jeszcze zapytam jakie są graniczne godziny odbioru przesyłek z paczkomatów przez kurierów. Kupujący kupił w piątek rano, przy wyborze dostawy miał informację dodaną przez allegro że przesyłka zostanie doręczona w sobotę. Ja przesyłkę włożyłem do paczkomatu o godz 9.53 a wyjęta przez kuriera została o 20.17 Oczywiste jest że przesyłka nie dotarła w sobotę. Mało tego, nie dotarła do teraz. Kupujący już zgłasza że nie odbierze przesyłki. I kto poniesie koszt wysyłki ? Allegro ? nie sądzę. Nr przesyłki A000IJVLB8. Proszę moderatora na odpowiedź.
@lopes1990 rozwijają się, wiesz jaki jest powód więc troszku wyrozumiałości 😄
Pocieszające, że nie jesteśmy jedyni z takimi problemami. Nasze paczki od czwartku leżą w automacie 😄 Przykre jest to, że jakby nie było Allegro narzuca nam udostępnianie takich a nie innych form dostawy przez co my jako sprzedawcy obrywamy za nich i tracimy pieniądze bo dopłaty do przesyłek Smart trzeba płacić, koszty pakowania też ponosić już nie wspominam o anulowanych zakupach co jest największą stratą.
Ostatnio tak się zastanawiam czy Allegro One nie zostało stworzone jako cicha maszynka do pozbycia się małych sprzedawców.
Kilka negatywów, nie spełniasz standardów jakości sprzedaży, ban.
@lopes1990 @ROE_AUTO @ANDALO-BALETKI bardzo przepraszamy za tę sytuację!
Jest spowodowana trudnościami operacyjnymi. Postaramy się odebrać przesyłki tak szybko jak to możliwie.
Przesyłka nr A000IEVDA8 jest na magazynie, przesyłka nr A000IJVLB8 została wysłana z oddziału.
Jeszcze raz przepraszamy za te problemy!
Dziękuję za odpowiedź ,jednak nie mnie należą się przeprosiny. Kupującemu to trzeba wytłumaczyć.
@ANDALO-BALETKI ja trafiłem na wyrozumiałego Klienta , po wielkich bojach przesyłka nadana w czwartek dotarła dzisiaj , pozytywne w tym to ,że na prośbe Pan udzielił się utworzonym wątku i obiecał jeszcze dorzucić kilka soczystych słów pod adresem @Allegro_One
jak masz chęć do sobie poczytaj https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/klient-mnie-gniecie-a000igg9h8/td-p/761567
tak A000IEVDA8 jest na magazynie od czwartku, i nic się z nią nie dzieje. Widać na liście przewozowym, że paczka znajduję się na sortowni. Niestety nie ma konkretnej rzetelnej informacji, kiedy zostanie dostarczona do klienta. Co jest u Was za komunikacja, jeżeli przez cały dzień nie potraficie się dogadać z oddziałem dostarczającym przesyłki. Zdaję sobie sprawę, czym są spowodowane Państwa trudności operacyjne. Niewystarczająca ilość kurierów, w związku z dodaniem nowych miejscowości , które Państwo obsługujecie. Sami sobie strzelacie w kolano, klienci dzwonią i mówią wprost, że tym gó... już nigdy nic nie zamówią. Wystarczyło zawiesić usługę do czasu rozwiązania procesów logistycznych. Sprzedający nie traciliby czasu, pieniędzy i nerwów a Państwo klientów korzystających z usługi. Niestety tak to jest, jak się chce zjeść ciastko i mieć ciastko. Sugeruję też zmianę nazwy Państwa spedycji z allegro one dostawa jutro , na allegro one dostawa za tydzień 🙂
@lopes1990 a ja ci mowie ze zamowia bo nowa usluga allegro polega na domyslen opcji dostawy a jak se nie zmieni to allegro mu wybierze to czym w teorii najszybciej dojdzie one lub ich glownego podwykonawce co im one ogarnia pomysl jak sie kupujacy wnerwi
W przesyłce były baletki na występ dla dziecka który odbył się w poniedziałek. Przesyłka nie została doręczona w sobotę w zadeklarowanym przez przewoźnika czasie, dopiero dzisiaj we wtorek została umieszczona w paczkomacie. Kupująca napisała mi że kupiła wczoraj dla dziecka buty na występ w sklepie stacjonarnym a tej przesyłki nie odbierze lub zwróci. W takim razie proszę o zwrot kosztów za transport bądź informacje jak mam to zrobić.
@ANDALO-BALETKI jeśli minął gwarantowany przez przewoźnika czas dostawy, to kwestię wadliwego wykonania usługi dostawy i odzyskania kosztów nienależycie wykonanej usługi pocztowej Allegro One zgłaszasz wg tego - Regulamin “One by Allegro” - Allegro.pl
Podstawa prawna roszczenia §13:
7. Usługę pocztową uważa się za nienależycie wykonaną w szczególności w przypadku:
1) częściowego uszkodzenia lub częściowego ubytku zawartości Przesyłki;
2) opóźnienia w doręczeniu Przesyłki w stosunku do gwarantowanego terminu doręczenia Przesyłki;
3) wykonania Usługi niezgodnie z Umową o świadczenie Usługi lub przepisami Prawa pocztowego.
9. Z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi uprawnionemu przysługuje odszkodowanie:
Sposób wniesienia roszczenia jest w §14:
2. Nadawca albo Adresat mogą zgłosić reklamację elektronicznie pod adresem: https://allegro.pl/pomoc/last-mile/zloz-reklamacje, a także w inny sposób przewidziany przepisami Prawa pocztowego. W przypadku reklamacji składanej w formie elektronicznej stosowane jest uwierzytelnienie poprzez zalogowanie na konto użytkownika Allegro lub weryfikacja danych dotyczących przesyłki będącej przedmiotem reklamacji.
Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT
Dziękuję
No jak to co ? Serwis Allegro i jego korposzczurki , zamiast popracować nad terminowymi dostawami i doprowadzeniem tej formy dostawy do ładu woli zachęcać kolejnych kupujących jakimiś tym razem loteriami i chamskim wstawianiem Allego dostaw na pierwszym miejscu do użycia tego przy zamówieniu ... No bo przecież żaden z tych korposzczurków nie wpadł na pomysł że może by tak lepiej to działało jakby kurierów zatrudnić, zapłacić im żeby paczki wozili ? No ale to by nie było po korporacyjnemu... 😉
Anyway 😉