anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

CO SIĘ DZIEJE Z ALLEGO ONE

lopes1990
#12 Orędownik#

Szanowni moderatorzy/moderatorki. 


Chciałbym się dowiedzieć co się dzieje z tą Waszą spedycją. Bo to już jest kpina. Od zeszłego tygodnia ponad 10 przesyłek z opóźnieniem. A wysyłamy raptem po kilka dziennie. Klienci wydzwaniają podirytowani, grożą negatywnymi komentarzami, spada skuteczność wysyłki. Algorytm przesuwa czas dostawy w ofertach. Pracujemy do 16 a dziś kurier nawet nie podjechał. A czeka kolejnych 8 przesyłek na odbiór.

W dniu dzisiejszym korespondowałem z konsultantem na czacie, dzwonił strasznie zdenerwowany klient. Z zapytaniem gdzie jego przesyłka. Od czwartku wisi na sortowni. Zmusiliście sprzedawców do dodania tej usługi, bo jeszcze za mało z nas wszystkich "doicie" Nie ma tu nikt czasu i przede wszystkim nerwów na tłumaczenie się z Waszej złej organizacji i braku kompetencji w byciu firmą przewozową przed klientami. Pododawaliście okoliczne miejscowości w obrębie większych miast, i 3-4 kurierów na miasto nie jest w stanie tego ogarnąć. Może warto przyznać się do bubla, i wyłączyć te usługę na czas do kiedy nie zrobicie porządku. 


Proszę o informację co się dzieję z paczką A000IEVDA8 , konsultant na czacie miał dać odpowiedź minął cały dzień a ja dalej świecę oczami przed klientami.  

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

Good3DPrint
#9 Pomysłodawca#

Kolego, opisałeś ten problem tak kulturalnie, że chylę czoła. Z tym samym się zmagamy, że brak mi słów, zatem jeśli mam nie używać brzydkich słów w tym temacie, to zamilknę.

oznacz moderatorów

ANDALO-BALETKI
#9 Pomysłodawca#

A ja się jeszcze zapytam jakie są graniczne godziny odbioru przesyłek z paczkomatów przez kurierów. Kupujący kupił w piątek rano, przy wyborze dostawy miał informację dodaną przez allegro że przesyłka zostanie doręczona w sobotę. Ja przesyłkę włożyłem do paczkomatu o godz 9.53 a wyjęta przez kuriera została o 20.17 Oczywiste jest że przesyłka nie dotarła  w sobotę. Mało tego, nie dotarła do teraz. Kupujący już zgłasza że nie odbierze przesyłki. I kto poniesie koszt wysyłki ? Allegro ? nie sądzę. Nr przesyłki A000IJVLB8. Proszę moderatora na odpowiedź.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@lopes1990 rozwijają się, wiesz jaki jest powód więc troszku wyrozumiałości 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

ROE_AUTO
#10 Popularyzator#

Pocieszające, że nie jesteśmy jedyni z takimi problemami. Nasze paczki od czwartku leżą w automacie 😄 Przykre jest to, że jakby nie było Allegro narzuca nam udostępnianie takich a nie innych form dostawy przez co my jako sprzedawcy obrywamy za nich i tracimy pieniądze bo dopłaty do przesyłek Smart trzeba płacić, koszty pakowania też ponosić już nie wspominam o anulowanych zakupach co jest największą stratą.

oznacz moderatorów

AR_Auto_Czesci
#13 Ambasador#

Ostatnio tak się zastanawiam czy Allegro One nie zostało stworzone jako cicha maszynka do pozbycia się małych sprzedawców.

Kilka negatywów, nie spełniasz standardów jakości sprzedaży, ban.

oznacz moderatorów

Allegro_One
Ekspert Allegro.pl

@lopes1990 @ROE_AUTO @ANDALO-BALETKI bardzo przepraszamy za tę sytuację!
Jest spowodowana trudnościami operacyjnymi. Postaramy się odebrać przesyłki tak szybko jak to możliwie. 
Przesyłka nr A000IEVDA8 jest na magazynie, przesyłka nr A000IJVLB8 została wysłana z oddziału.
Jeszcze raz przepraszamy za te problemy!  

oznacz moderatorów

ANDALO-BALETKI
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za odpowiedź ,jednak nie mnie należą się przeprosiny. Kupującemu to trzeba wytłumaczyć.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ANDALO-BALETKI ja trafiłem na wyrozumiałego Klienta , po wielkich bojach przesyłka nadana w czwartek dotarła dzisiaj , pozytywne w tym to ,że na prośbe Pan udzielił się utworzonym wątku i obiecał jeszcze dorzucić kilka soczystych słów pod adresem @Allegro_One 

jak masz chęć do sobie poczytaj https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/klient-mnie-gniecie-a000igg9h8/td-p/761567

 

oznacz moderatorów

lopes1990
#12 Orędownik#

tak A000IEVDA8 jest na magazynie od czwartku, i nic się z nią nie dzieje. Widać na liście przewozowym, że paczka znajduję się na sortowni. Niestety nie ma konkretnej rzetelnej informacji, kiedy zostanie dostarczona do klienta. Co jest u Was za komunikacja, jeżeli przez cały dzień nie potraficie się dogadać z oddziałem dostarczającym przesyłki. Zdaję sobie sprawę, czym są spowodowane Państwa trudności operacyjne. Niewystarczająca ilość kurierów, w związku z dodaniem nowych miejscowości , które Państwo obsługujecie. Sami sobie strzelacie w kolano, klienci dzwonią i mówią wprost, że tym gó... już nigdy nic nie zamówią. Wystarczyło zawiesić usługę do czasu rozwiązania procesów logistycznych. Sprzedający nie traciliby czasu, pieniędzy i nerwów a Państwo klientów korzystających z usługi. Niestety tak to jest, jak się chce zjeść ciastko i mieć ciastko. Sugeruję też zmianę nazwy Państwa spedycji z allegro one dostawa jutro , na allegro one dostawa za tydzień 🙂 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@lopes1990 a ja ci mowie ze zamowia bo nowa usluga allegro polega na domyslen opcji dostawy a jak se nie zmieni to allegro mu wybierze to czym w teorii najszybciej dojdzie one lub ich glownego podwykonawce co im one ogarnia pomysl jak sie kupujacy wnerwi

oznacz moderatorów

ANDALO-BALETKI
#9 Pomysłodawca#

W przesyłce były baletki na występ dla dziecka który odbył się w poniedziałek. Przesyłka nie została doręczona w sobotę w zadeklarowanym przez przewoźnika czasie, dopiero dzisiaj we wtorek została umieszczona w paczkomacie. Kupująca napisała mi że kupiła wczoraj dla dziecka buty na występ w sklepie stacjonarnym a tej przesyłki nie odbierze lub zwróci. W takim razie proszę o zwrot kosztów za transport bądź informacje jak mam to zrobić.

oznacz moderatorów

AGD-RTV-IT
#13 Ambasador#

@ANDALO-BALETKI jeśli minął gwarantowany przez przewoźnika czas dostawy, to kwestię wadliwego wykonania usługi dostawy i odzyskania kosztów nienależycie wykonanej usługi pocztowej Allegro One zgłaszasz wg tego - Regulamin “One by Allegro” - Allegro.pl

Podstawa prawna roszczenia §13:

7. Usługę pocztową uważa się za nienależycie wykonaną w szczególności w przypadku:

1) częściowego uszkodzenia lub częściowego ubytku zawartości Przesyłki;
2) opóźnienia w doręczeniu Przesyłki w stosunku do gwarantowanego terminu doręczenia Przesyłki;
3) wykonania Usługi niezgodnie z Umową o świadczenie Usługi lub przepisami Prawa pocztowego.

9. Z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi uprawnionemu przysługuje odszkodowanie:

  • 1) za utratę, ubytek lub uszkodzenie Przesyłki – w wysokości nie wyższej niż zwykła wartość utraconych lub uszkodzonych rzeczy;
  • 2) za opóźnienie w doręczeniu Przesyłki w stosunku do gwarantowanego terminu doręczenia – w wysokości nieprzekraczającej dwukrotności opłaty za Usługę.

Sposób wniesienia roszczenia jest w §14:

2. Nadawca albo Adresat mogą zgłosić reklamację elektronicznie pod adresem: https://allegro.pl/pomoc/last-mile/zloz-reklamacje, a także w inny sposób przewidziany przepisami Prawa pocztowego. W przypadku reklamacji składanej w formie elektronicznej stosowane jest uwierzytelnienie poprzez zalogowanie na konto użytkownika Allegro lub weryfikacja danych dotyczących przesyłki będącej przedmiotem reklamacji.

Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT

Pozdrawiamy
PHU MAR-SAT
oznacz moderatorów

ANDALO-BALETKI
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję

oznacz moderatorów

eightbitclone2
#14 Krzewiciel#

No jak to co ? Serwis Allegro i jego korposzczurki ,  zamiast popracować nad terminowymi dostawami i doprowadzeniem tej formy dostawy do ładu woli zachęcać kolejnych kupujących jakimiś tym razem   loteriami  i chamskim wstawianiem Allego dostaw na pierwszym miejscu do użycia tego przy zamówieniu ...  No bo przecież żaden z tych korposzczurków  nie wpadł na pomysł że może by tak lepiej to działało jakby kurierów zatrudnić, zapłacić im żeby paczki wozili ?  No ale to by nie było po korporacyjnemu... 😉

Anyway 😉

eightbitclone2_0-1711388455694.jpeg

 

oznacz moderatorów