Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ oraz Allegro_One
jak można mieć pozytywne podejście do tej formy dostawy ?
🤣🤣🤣☹️
@LEW433 😝
@mdrogeria Oj tam, w sumie to mimo wszystko współczuje Ci takiego "wymuszonego" przewoźnika.🤗
@mdrogeria to co najbardziej rozczula w historii tej przesyłki, to fakt, że kurier przekazał paczkę do magazynu minutę przed wyjęciem jej z automatu. Znaczy się, cały zielony automat przywiózł na sortownię?
Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT
Może cale automaty wożą np: dźwigiem!
@mdrogeria Bądź twardy i nie daj się pozagniatać a jemu przetłumacz tak by następnym razem wybrał sobie inną formę dostawy.
@kolekcjoner608 wytłumaczyłem , stosowne zapisy są w zakładce ,, dostawa ,, i ,,o sprzedajacym ,, Pan niby nie doczytał , pewnie bez nega się nie obejdzie .
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ oraz Allegro_One czy jest tu ktoś żywy ?? ... sprawa się robi poważna . 😞
@mdrogeria ten tydzień faktycznie jakiś pechowy dla allegro one. U mnie jedna paczka leżała w boxie od wtorku - do czwartku. środowe nie były wyjęte przez 24 h, dodatkowo jedna klientka zgłosiła, że przesyłka od 3-4 dni leży gdzieś na sortowni i nic się z nią nie dzieje. Prawdę mówiąc u mnie pierwsza taka zła seria, ale może wpływ na to miały po części blokady, bo w środę Lublin był odcięty od świata, rolnicy zablokowali każdą drogę dojazdową do miasta 🙂
@mikeza a oni kiedyś mieli dzień bez wtopy na forum? jakoś inni przewoźnicy na patelni nie ląduja a one nie schodzi
@az1rael no fakt, sporo wtop na forum, ale mnie jakoś one do tej pory szczęśliwie omijały, Wysyłam od zeszłego lata i na tą chwilę poszło już chyba z 1500 paczek, do tego tygodnia bez żadnych problemów.
@mikeza w sumie to są jedyne wtopy na forum chyba gdzieś widziałem pocztę polską i z raz inpost. Czyli zakładając prawdopodobieństwo jak ci gruchnie to inno roz z grubej rury
@mikeza dzwonił klient w czawartek , że zależy mu na szybkiej wysyłce , specjalnie nadłożylem drogi i nadałem w późno obsługiwanym box-e żeby ruszyła w drogę i tak się stało , ale od podjęcia stoi jak zaczarowana .
Nie powiedziales mu ze szybciej w one znaczy chun wi gdzie i chun wi kiedy?
@az1rael powiedziałem , że to kiepski przewoźnik , ale nie mogę zmieniać decyzji klienta , tym bardziej ,że paczka już byla przygotowana .
ja w takich sytuacjach prosiłam klienta o anulację i ponowny zakup przez paczkomat inpost
@Monika__L nie można zmieniać decyzji klenta , poinformowałem , że może być byle jak , ale nie było ze strony Klienta żadnego zainteresowania ew. zmianą przewoźnika choć napomknąłem o skuteczności Inpost , więc pozostało jak jest , a jest jak uprzedziłem .. byle jak ,,
zmieniac nie, ale namówić na zmianę przewoźnika - czemu nie?
Lepiej wykonac o ten jeden telefon więcej aniżeli później wykonywać 3 na infolinię i mieć zepsuty weekend.
@Monika__L poinformowałem co może się stać , wspomnialem o Inpost ,brak zainteresowania to poszło , @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ oraz Allegro_One też mają to głęboko .