Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ oraz Allegro_One
jak można mieć pozytywne podejście do tej formy dostawy ?
@mdrogeria nie mamy niczego głęboko, ale przez weekend nie będę w stanie wiele zdziałać w sprawie tej paczki. Jeśli kurier nie podejmie jej w poniedziałek, dopiero wtedy będę mogła interweniować.
@_HolaOla_ tak z ciekawości dlaczego? Obsługa klienta UPS (podejrzewamy, że ten przewoźnik "zaopiekował" się tą przesyłką) działa w tygodniu 7:30 - 20:00, sobota 8:00 - 16:00. Magazyny/sortownie dużych kurierów pracują praktycznie 24h/dobę, również w weekendy.
Chce Pani powiedzieć, że UPS w sobotę nie przyjmie interwencji od kluczowego partnera, jakim jest Allegro z którym wiąże go umowa, a podejmuje takową po telefonie zwykłego Kowalskiego?
Mniej więcej pół roku temu, doradca w sobotę podjął interwencję w UPS odnośnie przesyłki Allegro One, w poniedziałek rano była już odpowiedź i działanie ze strony przewoźnika.
@mdrogeria próbowałeś może sam się dowiedzieć czegoś na infolinii UPS?
Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT
@_HolaOla_ lubię Cię ,ale podtrzymuję swoje zdanie na temat przesyłek Łone oraz Waszego zaangażowania w rozwiązywanie problemów związanych z nimi , skoro dostarczacie przesyłki w weekendy to jaki problem jako płatnik zgłosić interwencję , ale to już Wasz problem , w załączeniu zrzut z wiadomości otrzymanej od Pana niecierpliwie czekającego na przesyłkę
@mdrogeria zadziałam i przed chwilą dostałam potwierdzenie, że przesyłka jest w drodze do automatu wybranego przez kupującego oraz powinna do niego trafić w poniedziałek 25.03.
@_HolaOla_ jesteś Kobietą i wybaczę Ci to małe kłamstewko , paczka jeszcze nie opuściła Kielc..... jak na razie nie bardzo wiedzą co się z nią stało 🤔
@_HolaOla_ iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ??????????????????
@mdrogeria ile czasu straciłeś na walkę z przesyłką ? policz roboczo godziny i z roszczeniem do allegro łącznie z odszkodowaniem dla klienta za opóźnienie 😄
@mdrogeria poniedziałek się dopiero rozpoczął, więc dam nam czas na działanie. Od weekendu moje informacje o tej przesyłce się nie zmieniły.
@_HolaOla_ klient okazał się wyjątkowo wyrozumiały , ale już nigdy nie skusi się na Waszą przesyłkę......porażka .
witam, tu główny zainteresowany
hmm nie wiem czy już nigdy nie skusze się...
jestem geologiem i to "nigdy" podobnie jak "zawsze" rozumiem jako raczej bardzo długo. od dawna korzystałem w zasadzie tylko z zielonego automatu, miał przewagę nad inpostem (wygodniejsze położenie dla mnie, sprawne ekrany i klawiatury - w inposcie wbijałem telefon czasem 8x)
w tej sprawie wiedziałem ze nie ma czasu na błedy, bo zakupu dokonałem ok 22.00 w srodę, dlatego w czwartek rano zadzwoniłem do sprzedającego zapytać czy to wyjdzie. Godzina 22 dla mnie to nie pora sprzyjająca wyteżonej uwadze (jestem po 50-ce) dlatego nie zagladałem do zakładek, inna rzecz, ze do tej pory nie spotkałem u sprzedającego tak precyzyjnych informacji o dostawach. Kojazyłem, że allegro one ma dostawę w sobotę (inpost chyba nie) to mi dawało nadzieję ze jak nie dotrze w piątek to jest szansa w sobotę.
Z zaskoczeniem przeczytałem powyzej obawę że "pewnie bez nega sie nie obejdzie", sprostuję:
-za dostawę na pewno nie, bo sprzedawca nadał tak jak obiecał, i traci czas na interwencje. Byłem szefem magazynu wysyłkowego u pewnego sprzedawcy, mam swiadomość z jakimi problemami trzeba sie czasem zmierzyć.
-jesli towar bedzie ok, choć zwykle nie oceniam, ale prosze sie spodziewać najwyższej oceny. Wydaje mi sie ze umiem dostrzec sumienność i staranność, w obecnych czasach o nie coraz trudniej, to nie są czasy na planowanie i dorabianie się, więc nie dziw że coraz wiekszej liczbie ludzi sie nie chce.
-jesli ceny u sprzedajacego nie będa wygórowane, z radoscia dokonam kolejnych zakupów, gdyż uważam że takich ludzi należy wspierać, z powodów jak wyżej
na koniec wniosek racjonalizatorski:\
podczas korespondencji ze sprzedajacym, chatbot Alina sie wtrącił z pytaniami czy che przesła a moze gwiazdki itd itp... uwazam ze jestem w miarę zdrów na ciele i umyśle na tyle ze wiem co pisze i kiedy wysyłam.
Może zamiast tego Alina zajęłaby się pilnowaniem terminów dostaw? rozumiem ze sztuczna, ale przecież INTELIGENCJA - pewnie da radę...
aaaa i nie trzeba mnie informować w zakłądce "moje zakupy" w sobotę rano że nie dotrze na piątek to już wiem bo mam kalendarz na lodówce
to tyle przepraszam za przydługi post, żyję nadzieją że wyjezdzając do teściowej na imieniny o 12.20 bedę mógł odebrać przesylkę po drodze...
@sebbos w inposcie wbijałem telefon czasem 8x
Wystarczy aplikacja do otwierania skrytki 🙂
@sebbos wiadomości są niestety złe , czekam na odpowiedź przewoźnika , ale prawdopodobnie skończy się to ponowną wysłką lub zwroten środków .
@mdrogeria ja też cały czas działam w sprawie Twojej paczki, ale niestety wbrew przewidywaniom z weekendu mamy problemy z tą przesyłką. Widzę, że odpisałeś już na pytanie naszego konsultanta w zgłoszeniu, więc niebawem otrzymasz kolejne informacje co dalej.
@_HolaOla_ będzie zaginięcie , uszkodzenie etykiety wykluczam
@_HolaOla_ jest zmiana statusu , mam nadzieję , że dotarła bez uszkodzeń
@mdrogeria potwierdzam, przesyłka od 13:13 czeka na odbiór w automacie.
@_HolaOla_ hmm... godzinkę za późno .
@mdrogeria godzinkę za późno potwierdziłam, czy godzinę za późno czeka na odbiór?
Klient już u teściowej 🙂