anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient mnie gniecie A000IGG9H8

mdrogeria
#21 Demiurg#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  oraz 

jak można mieć pozytywne podejście do tej formy dostawy ?

oznacz moderatorów
65 ODPOWIEDZI 65

mdrogeria
#21 Demiurg#

@serwis-texas ta... w tym cały sęk .

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ godzinkę za późno dotarła , ,,a miało być tak pięknie,, 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria zrobiłam wszystko co mogłam w sprawie tej paczki, więc wierz mi proszę, że to i tak bardzo dobry wynik. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ dziękuję , hmm... nie napiszę tego co zamierzałem , choć powinienem .

oznacz moderatorów

AGD-RTV-IT
#13 Ambasador#

@_HolaOla_  napisał(a):

@mdrogeria zadziałam i przed chwilą dostałam potwierdzenie, że przesyłka jest w drodze do automatu wybranego przez kupującego oraz powinna do niego trafić w poniedziałek 25.03.


Dlaczego więc w trackingu przesyłki nie ma o tym wzmianki? Wg niego nic w sprawie przesyłki się nie zmieniło. Wg nas, w pierwszej kolejności takie informacje powinny być tamże zamieszczone, dla najbardziej zainteresowanych (Kupującego i sprzedawcy).

Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT

Pozdrawiamy
PHU MAR-SAT
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@AGD-RTV-IT w sobotę rano interwencja napisana do supportu , do dziś ani MEEE .... ani BEEE .... ani kukukryku .

zgłoszenie numer "40959651" @_HolaOla_ jestem ,,laureatem SS ,, ponoć odpowiadacie priorytetowo .

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria ja Tobie zawsze odpowiadam priorytetowo 😀

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ dziękuję , ale marna to pociecha 😞

oznacz moderatorów

AGD-RTV-IT
#13 Ambasador#

@mdrogeria zauważyliśmy jedno, niepokojące zjawisko. Jeszcze kilka miesięcy temu, jak był problem z AO (obojętnie czy UPS czy kurier Allegro), to odpowiedź na zgłoszenie była sprawna (kilka godzin), było podejmowane działanie, tak jak pisał w odp doradca, zwykle skuteczne. Obecnie jest zbywanie w korespondencji, wyczekiwanie aż problem "sam się rozwiąże", tzn. jak w końcu kurier dostarczy przesyłkę to w końcu odp w stylu "widzimy że przesyłka "JUŻ" dotarła do Kupującego, w związku z powyższym uznajemy zgłoszenie za zamknięte". A że to "już" trwało tydzień, to pikuś...

Zresztą takie zbywanie jest też w kierunku Kupujących. Niedawno był wysyp przesyłek ze statusem "przesyłka oczekuje na wyznaczenie punktu alternatywnego", co zwykle nie następowało, Allegro radośnie, jak już paczka dotarła do pierwotnie wybranego punktu, pisało komunikat podobny do tego skierowanego do sprzedawców - "widzimy że przesyłka "JUŻ" dotarła do wybranego automatu/punktu, cieszymy się, że sprawa się wyjaśniła".

Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT

Pozdrawiamy
PHU MAR-SAT
oznacz moderatorów

sebbos
#8 Zapaleniec#

odebrałem przesyłkę, sms dotarł 3 min po złożeniu życzeń, no idealny timing, a jak to było powiedziane w filmie "Dobry rok" z R. Crowe, tonajważniejsze w komedii

na razie skupmy się na pozytywach:

- przesyłka nienaruszona, nie wyglada na to aby miała jakieś "przygody"

- żona mnie nie zabiła, (to moja pierwsza taka wtopa z prezentem) co oznacza że kocha, a to nie jest takie oczywiste po 20 latach małżeństwa

-teściowa jeszcze raz potwierdziła swoje poczucie humoru, zadowalając sie skromniejszym prezentem, Niektóre wpisy sprzedajacego uświadomiły nam powagę sytuacji i skłoniły do przygotowania się zawczasu na nadchodzacy KATAKLIZM - kupując inny prezent

- święta są za tydzień, (nieobecność u tesciowej jest premiowana naganą z upomniemiem z wpiasaniem do akt) więc bedzie okazja wręczyć zasadniczy prezent, no nie będę przecież  żałował teściowej z takim poczuciem humoru

teraz poważniej,

dziekuje wszystkim osobom zaangażowanym w ten wątek,

postaram się niebawem, jako główny zainteresowany, podsumować ten wątek, tylko poproszę o trochę cierpliwości abym mógł swoje przemyślenia zmieścić w zwięzłej i merytorycznej formie i w słowach obecnych  tylko  w słowniku ludzi kulturalnych.

 

 

oznacz moderatorów

sebbos
#8 Zapaleniec#

Przeczytałem piersza stronę tego watku, i zdałem sobie sprawę że przy pierwszej rozmowie telefonicznej, przyjąłem że jak już wybrałem formę dostawy i zapłaciłem to nie mogę tego zmienić. Dlatego nie było z mojej strony zainteresowania zmianą dostawy. Cóż rozum jeszce mi sie nie obudził.

To co usłyszałem było dla mnie informacją z doświadczenia, a  nie sugestią. Szkoda oszczędziłoby wielu osobom sporo wysiłku, szczególnie sprzedającemu.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@sebbos nawaliła jak przewiduję sortownia , kurier pewnie otrzymał niezeskanowaną paczkę do doręczenia i nie zdawał sobie sprawy z tego ,że ją ma na stanie dopiero interwencja z opisem wymiarów ,wagi , znaków szczególnych doprowadziła do skutecznego dostarczenia .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ustawka? pewnie nie, ale niesamowity zbieg okoliczności.😃

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

nie @LEW433 w tym dniu nadawałem 2 Łony , druga dotarła bez problemu .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Łono jest najważniejsze, nie koniecznie to.👫

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@LEW433 co Masz na myśli ?, tylko po polskiemu proszę .😁

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Starsi ludzi inna rzecz nazywali Łono, mówili np; chodź na łono do dziadka. Takie skojarzenia.🤗

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@LEW433 @sebbos @serwis-texas @AGD-RTV-IT EUREKA !!! odpowiedź z supportu , tydzień po planowym doręczeniu 

Bez tytułu3.png

oznacz moderatorów

AGD-RTV-IT
#13 Ambasador#

@mdrogeria smutny standard obecnych odpowiedzi doradców na zgłoszenia problemów z przesyłkami, ze szczególnym uwzględnieniem AO.

Ale ta zaraza się roznosi na inne obszary. Napisaliśmy zgłoszenie dotyczące bzdur wypisywanych w dyskusji (ktoś z Allegro tam twierdził, że zakup konsumencki sprzed miesiąca mamy rozpatrzyć wg rękojmi z k.c.). Po 12 dniach ciszy przypomnieliśmy się. Odpowiedź na zgłoszenie w stylu "no przecież wypłaciliśmy rekompensatę z AP bez obciążenia Państwa a dyskusję zamknęliśmy. Cieszymy się, że udało się sprawę rozwiązać."

Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT

Pozdrawiamy
PHU MAR-SAT
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Czyli wiedzą mają tylko że sprzed 2023roku.

oznacz moderatorów