Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Odstąpienie , bez podania przyczyn . Tak , ale zero kontaktu . Nie winie Go , nerwy działają ,mnie też nosi z tego powodu , ale powinniśmy rozmawiać , a nie odrzucać połączenia. Myślisz ,ze nie chciałem tak zrobić , wyjaśnić , nawet poprosić klienta by podszedł do złotnika i pokryć koszty ewentualnej naprawy ? Wiadomo ,że to się zdarza ,ale bądźmy ludźmi !
@AgisGold poproś o usunięcie https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oceny-i-komentarze/kupujacy-wystawil-mi-ocene-czy-moge-ja... wyjaśnij na spokojnie że był to zwrot bez podania przyczyny, a jeśli by reklamowała, reklamacja by została odrzucona bo tak te kolczyki mają itp.
Nic innego Ci nie zostaje, jak nie usunie, odpisz na komentarz i zapomnij za 12 miesięcy zniknie 🙂
Taki jest tok działania , już dawno wysłałem prośbę , na razie cisza , pisałem też do Allegro o wyjaśnienie sprawy ,o wyjaśnienie art.11.13.d regulaminu ( chodzi o obyczaje ) ,ale wiadomo ,po czyjej stronie jest Allegro , ble ,ble ,ble w odpowiedzi , poklepanie po ramieniu ,ze jest Im przykro i ...masz rację , szkoda zdrowia , 12 m szybko zleci . pozdrawiam.
@kostas11 Nie tłumacz mu, on tego nie zrozumie, musi jeszcze dostać kilka negatywów zanim zrozumie zasady.
Oczywiście że zwracając pieniądze potwierdził słuszność reklamacji, negatyw się należał.
A mógł naprawić "drobną wadę" odesłać klientowi, przeprosić. Byłoby po sprawie i zgodnie z "dobrymi obyczajami"
To nie była reklamacja , odstąpienie bez podania przyczyn ,chyba nic nie sprzedawałeś nigdy i nie miałeś kontaktu z klientami; myślisz ,że się nie starałem nawiązać kontakt , jak sobie to wyobrażasz ?