anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co to są dobre obyczaje w art. 11.13.d ? Niesprawiedliwy negatyw !

AgisGold
#7 Wielbiciel#
Przyjąłem bez żadnej dyskusji zwrot ,choć nie musiałem , natychmiast zwróciłem pieniądze a w zamian otrzymałem negatywa . Gdzie są jakieś zasady ? Poco w takim razie przyjmować zwroty i zwracać pieniądze ?
  
oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24

AgisGold
#7 Wielbiciel#

Odstąpienie , bez podania przyczyn . Tak , ale zero kontaktu . Nie winie Go , nerwy działają ,mnie też nosi z tego powodu , ale powinniśmy rozmawiać , a nie odrzucać połączenia. Myślisz ,ze nie chciałem tak zrobić , wyjaśnić , nawet poprosić klienta by podszedł do złotnika i pokryć koszty ewentualnej naprawy ? Wiadomo ,że to się zdarza ,ale bądźmy ludźmi !

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@AgisGold poproś o usunięcie https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oceny-i-komentarze/kupujacy-wystawil-mi-ocene-czy-moge-ja... wyjaśnij na spokojnie że był to zwrot bez podania przyczyny, a jeśli by reklamowała, reklamacja by została odrzucona bo tak te kolczyki mają itp. 

Nic innego Ci nie zostaje, jak nie usunie, odpisz na komentarz i zapomnij za 12 miesięcy zniknie 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

AgisGold
#7 Wielbiciel#

Taki jest tok działania , już dawno wysłałem prośbę , na razie cisza , pisałem też do Allegro o wyjaśnienie sprawy ,o wyjaśnienie art.11.13.d  regulaminu ( chodzi o obyczaje ) ,ale wiadomo ,po czyjej stronie jest Allegro , ble ,ble ,ble w odpowiedzi , poklepanie po ramieniu ,ze jest Im przykro i ...masz rację , szkoda zdrowia , 12 m szybko zleci . pozdrawiam.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@kostas11  Nie tłumacz mu, on tego nie zrozumie,  musi jeszcze dostać kilka negatywów zanim zrozumie zasady.

Oczywiście że zwracając pieniądze potwierdził słuszność reklamacji,  negatyw się należał.

A mógł naprawić "drobną wadę"  odesłać klientowi, przeprosić.  Byłoby po sprawie i zgodnie z "dobrymi obyczajami"

oznacz moderatorów

AgisGold
#7 Wielbiciel#

To nie była reklamacja , odstąpienie bez podania przyczyn  ,chyba nic nie sprzedawałeś nigdy i nie miałeś kontaktu z klientami;  myślisz ,że się nie starałem nawiązać kontakt , jak sobie to wyobrażasz ?

oznacz moderatorów