Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
a kupujący wiedział, że zrobiłeś ukłon i przyjąłeś zwrot, a nie musiałes?
Wiedział , zgłosił zwrot bez podania przyczyn..
wolność słowa?
No tak , racja .Ale chyba nie do końca
A dlaczego nie musiałeś przyjmować zwrotu, wytłumacz? A pytałeś kupującego dlaczego?
zakupione kolczyki miały widoczne uszkodzenie przy zamykaniu. W treści ogloszenia nie było o tym wspomniane, wręcz przeciwnie, produkt miał być jak nowy. Moim zdaniem ta wada była na tyle istotna, że należałoby o tym wspomnieć. Być może sprzedawca liczy, że kupujący nie zauważy, a przy użytkowaniu może pęknąć całkowicie. Dla mnie jest to nieuczciwe. Kolczyki zwrócone, a szkoda bo miały być na prezent.
Jest to delikatny wyrób , i przy zakładaniu może sztyfcik lekko się wygiąć ,po prostu trzeba wyregulować , a nie twierdzić ,że wyrób uszkodzony .Każdy wyrób wagi ok. 1 grama jest delikatny , coś za coś , są owszem mocne ,ale ważą dobre ponad 6 gram. Poza tym , te kolczyki jak można znaleźć wystawiłem ponownie , więc gdzie tu by był sens mojej działalności .
tzreba było go poinformować, że to jest do regulacji
teraz już nic nie zrobisz, mozesz ewentalnie poprosić o usunięcie i wyjaśnić ze towar jest sprawny i został ponownie wystawiony na sprzedaż. jak zrozumie, to ok, ajak nie to witaj w klucie. Kazdy z nas tu chyba zmierzy (ł) się z negatywem i zyjemy dalej
@AgisGold Przecież w komentarzu jest wyjaśnienie i była to reklamacja, łachy nie zrobiłeś oddając kasę !! na przyszłość sprawdzaj produkty przed wysyłką czy wystawieniem 🙂 Nic z nim nie zrobisz 😞
"zakupione kolczyki miały widoczne uszkodzenie przy zamykaniu. W treści ogloszenia nie było o tym wspomniane, wręcz przeciwnie, produkt miał być jak nowy. Moim zdaniem ta wada była na tyle istotna, że należałoby o tym wspomnieć. Być może sprzedawca liczy, że kupujący nie zauważy, a przy użytkowaniu może pęknąć całkowicie. Dla mnie jest to nieuczciwe. Kolczyki zwrócone, a szkoda bo miały być na prezent. "
Kolczyki , które klient odesłał wystawiłem ponownie z tym samym opisem!!!! Więc? Jakie uszkodzenie , coś za coś , kolczyczki ważą ok 1 grama i wymagają delikatności przy zakładaniu ,wysłane były całe ,proste ,towar prosto z hurtowni ..!!! Walka z wiatrakami ,ale chodzi mi o czyste proste zasady , dogadałeś się , to poco się jeszcze wyżywasz dając negatywa.
@AgisGold "...wystawiłem ponownie z tym samym opisem!!!!"
Więc nawet nie napisałeś że są ze zwrotu, z reklamacji? Dalej traktujesz je jak nowe?
Tylko na podstawie tego wpisu Allegro powinno ci zablokować sprzedaż. Nie dość że działasz na szkodę klientów to jeszcze się tym przechwalasz??
Konieczna jest czarna lista takich sprzedawców.
a miał wskazać że po zwrocie, skoro zwroty w kolczykach niemożliwe?
Uszkodzone, z reklamacji...
Zgodnie z prawdą i z dobrymi obyczajami jak napisał w tytule
Poczytaj opis aukcji to zrozumiesz , nie uszkodzone !!! To jest delikatny wyrób , to nie gwóźdź stalowy , przy zakładaniu na siłę może się wygiąć !! Owszem są kolczyki o wadze 10 gram , wtedy się nie wygnie , ale koszt wtedy w tysiącach , coś za coś . Auto za 1000 zł nie będzie jeździć jak auta za 500000 .
Nio
@Monika__L skoro zwroty w kolczykach niemożliwe? ??????? Wszystkie znane sieci przyjmują zwrot i to nawet do 100 dni, taki produkt można wyczyścić-zdezynfekować to nie szczoteczka do zębów 😄
Zawsze przyjmujemy zwroty jeśli klient tak chce . Tak jw , można zdezynfekować
Chyba mało sprzedajesz , nie ma takiej opcji , sprawdź najpierw . A chwalę się bo kolczyki były całe , po prostu , a Kupujący w złości wystawił taki komentarz .I nie chodzi mi tylko o Niego , zanika wśród nas wszystkich poczucie niepisanych zasad uczciwości , tylko walenie po kostkach .Gdzie prosta etyka , zgłoszenie zwrotu , natychmiastowy zwrot pieniedzy a mimo to negatyw .Łapiesz to ? Bo jesli nie to zapisz się do innego klubu , bez obrazy!
negatyw......? to jakiś koniec świata?........... to czyjeś zdanie, czyjeś słowa........... po co se zawracasz 6upe czyjąś opinią......? masz 12 lat że Cię obchodzi zdanie innych o Tobie.......?
@AgisGold może było wytłumaczyć konsumentowi, co i jak zamiast oddawać od razu kasę 🙂 A co przy zwrocie klient zaznaczył ? Odrzucić reklamację czy zwrot ?